地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:23208    回应:8
敢说亮话

茶餐厅乱话(954)愈多优惠愈冇人帮衬

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2021年4月11日

  很多人生意人当营业额下跌,唔首先关注自己出品,服务,而是减价,但唔知点解,愈减愈冇人帮衬,最后都要执笠。

  今早去到茶餐厅,有客人问老板,点解在疫情下,老板未试过减价,但生意又可以保持,老板话除了提高出品水准外,仲注意服务质素,减价是不可能,愈减价愈冇人嚟,想唔执笠都唔得。

  有客人话英国BNO又大减价,减到唔识计,较早前已经补贴用BNO移民去英国的香港人,可能冇乜效果,香港人并不缺钱,12个人就有一个千万富翁,比英国高很多,现在除两夫妇未成年子女可以分开申请之外,去到英国可以离婚,以单身身份沟其他不合资格的人,继续用BNO申请,这点对香港人有优势,可以沟南亚裔人士,老板话,英国佬这样做,摆到明不是太多人申请,其实,愈多优惠,愈少人申请,英国只要做一件事就会吸引较多香港人移民,就是所有香港人都可以移民去英国,不用经过什么审查,六年后主动变成英国人,不用等五年才申请,批准之后一年后才可以成为英国人,如果唔这样做是不会吸引香港人,英国佬应该知道香港人是非常担心在这五年内要做反华先锋,否则就会被评为不合格,要踼回香港。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
2. 十一哥 2021-04-11 11:21:13
送叉烧饭系低庄嘅吸客手段…亦证明生意难做、等几多年唔关键、最怕阿爷嚟真断绝亲子关系…回头冇路、咁就违背好多人初衷…只系跟潮流/贪高兴想过下咸水、深知揾食发达始终系香港好、内心唔似D儍仔牙擦擦…系香港做银行中层…漂洋去做企堂…含泪又含恨、但问真又冇实证受咗乜嘢打击.…点解咁笨贼。

编导演够煽情…观众就会投人、冇事冇干搅到成个戏院好似灵堂、生出眼耳口…冇匹配埋判断力、就应咗…做物…弄人…
3. 引刀一快 2021-04-11 13:09:25
系吔,枫叶国就唔同呢!
4. 十一哥 2021-04-11 15:29:06
刀刀 
成日叫你返归嘅啦!比老表挟到死死实…抖唔到气哩、一味8婆咁酸冇有顺到气㗎。
5. 引刀一快 2021-04-11 16:41:53
酸?呵呵,唔知边个酸边个喎。

6. 十一哥 2021-04-11 22:50:19
刀刀  快D返归…趁机脱离老表裤浪底、而家可以打单抛去揾契妈、鸦片海贼啱先变招、容许一家人田鷄过河、唔使冚家打埋一包、去到冇饭开仲格外开恩…有得领施舍、系就要快…唔系阿爷一反面就一世㗎嘞。
7. 引刀一快 2021-04-11 23:05:48
十一仔,你中意移民枫叶国系你嘅事,我中意住大湾区系我选择,我怀疑,我住珠三角早过你移民加拿大。
8. 十一哥 2021-04-11 23:32:59
刀刀果然知碇、老表嘅餸头餸尾都精彩过鸦片贼嘅炸鱼薯条。
9. 引刀一快 2021-04-12 01:13:50
呢啲就系酸,酸到呢。
餸头餸尾,好过食枫糖食到糖尿吖。