地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:22358    回应:1
敢说亮话

茶餐厅乱话(953)王瑞杰不是不接任,是劈炮

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2021年4月10日

  有很多人讲其他人的事就眉飞色舞,多多意见,轮到佢就叫人唔好讲,其实,要别人唔好讲自己,首先自己唔好讲别人是非。

  今早去到茶餐厅,见到老板成日望住个门口,好似等人,原来老板真系等一个星加坡客人,问下佢点解李显龙接任人突然拒绝接任,星架坡官方报道,王瑞杰自己话太老,已经60岁,唔做得几多年,这些报道,你信就系,唔信就唔系,特朗普同拜登一定唔信。

  有客人叫老板唔使等,明知有人问王瑞杰单嘢,星架坡客人一定唔会嚟,明早或者有机会,我认为问都冇用,九成九九星架坡人都唔知,就算知都唔会讲,讲香港就唔同,立刻眉飞色舞,老板话又系,不过,王瑞杰又点解唔接任,我估计都是与疫情有关,星架坡没有天然资源,好似一间兼做旅游的零售铺头,这两瓣在疫情中受到重创,在疫情开始时,已经与美国互换600亿美元票据,即是叫美国帮佢印银纸,之后仲印了几多,大家就唔知道,如果疫情仲要持续一段时间,星架坡经济会进一步下降,做国家元首就会很辛苦,王瑞杰并不是不接任,而是劈炮。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 乜春 2021-04-10 15:29:29
新加坡并唔系无天然资源,佢唯一并且系最重要天然资源就系地理位置优势。新加坡位处马六甲海峡咽喉,几乎系世上所有由西向东或由东向西商船必经之地;一定要去新加坡补给同畀佢赚港口服务费。

不过自从中国提出要喺泰国地峡开凿一条运河,如果成事,将来大部分商船都唔使绕道新加坡,对佢黎讲系好大威胁!哈哈