地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:30346    回应:109
敢说亮话

茶餐厅乱话(544)明朝是如何灭亡的

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2019年7月11日

       今早去到茶餐厅,见到有熟客教仔。佢个仔话,学校的通识课话明朝灭亡的原因是没有民主选举,熟客话通识搞错,明朝灭亡的原因是吴三桂引清兵入关,仲话现在香港有很多吴三桂,仲问我系唔系。

       我不评论现在香港是否有很多吴三桂,但明朝灭亡的原因是输给由民主暴力选举出来的李自成,勉强可以说通识课讲得啱。不过,李自成的江山亦守唔到几耐,吴三桂冲冠一怒为红颜,为了陈圆圆引清兵入关。换句话说,由民主选举产生出来的李自成是很短暂,结果仍然是输给不是由民主选举产生的清努尔哈赤。如果教通识,一定要将来龙去脉说出来,不能断章取义曲解明朝灭亡的原因是因为崇祯皇帝不是由民主选举产生出来。至於香港现在是否有很多吴三桂,这是政治问题,我不会作答。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 这是政治问题 2019-07-11 13:17:41
民主波吹完一轮之后, 饼仔照例分唔云, 结果又系讲拳头。
2. 占士 2019-07-11 14:03:39
3. xx 2019-07-11 14:06:04
基本上,全部嘅民主派议员都是吴三桂. 这很明显。 即使博士医生不想说出这个事实。
4. xx 2019-07-11 14:08:20
基本上,全部嘅民主派议员都是吴三桂. 这很明显。 即使博士不想说出这个事实。
5. HOng Kong daily 2019-07-11 14:13:24
根据香港所谓民主派和黄丝的质素, 如果有民主选举的话,香港会立即死亡。
6. onclerkclerk 2019-07-11 14:28:05
立法会也有几个内奸议员,引领.xdy8暴民入立法会破坏。
7. onclerkclerk 2019-07-11 14:28:33
立法会也有几个内奸议员,引领暴民入立法会破坏。
8. 路过 2019-07-11 14:49:16
To 5楼 你讲得无错,香港人根本未准备好,起码大多数港人系,美国点解要堆民主,希望大家由英国人变美国人依段时间既历史睇起,唔同既经历就会演变出唔同既体制,唔同既地方亦都只合适唔同既制度,我意思唔系话中国永远都唔可以用美国既民主制度,但要时间慢慢演化,唔系你今日讲要,听日就俾你,咁同小朋友扭玩具无分别,如果连睇历史都断章取义的话,咁我谂依个人都唔适合讲民主
9. Hong Kong Daily 2019-07-11 16:54:54
 路过兄, 完全同意你的意见。基於这次骚乱事件,太多的香港人太天真,别有用心人可以太容易控制这样一群人了! 即使理由太荒谬,黄丝仍然会相信这样一群小人并反对政府。很难理解为什么这些人如此愚蠢。
10. To: OnClerkClerk 2019-07-11 17:06:22
不仅是几个内奸议员,所有民主派议员都是内奸议员。 那些没有在7月1日出现的内奸议员,他们只是在后面计划和控制。 他们想要制造一个血腥事件。他们很惊讶在立法会内找不到警察,这超出了他们的期望。 因此他们继续抱怨并攻击警察。
11. 现代汉奸 2019-07-11 17:22:50
嘥气,现代汉奸明显是孙中山引日本入关,推翻满清,
而蒋中正引苏俄,美资,亦是,
老毛也是引入俄资,美资,
三者都是现代汉奸,仲可以讲什么.
改革开放的也是因入外资,剥削国人,也是现代汉奸,之前的内地网站(乌有之乡)一直咁骂
12. HK people 2019-07-11 17:56:57
越民主的地方,经济和民生越差,大家可以看看台湾、西方国家,他们的经济越来越差,不见得他们生活愉快,只日日生活在争权之中,
13. 真的好多 2019-07-11 18:43:38
吴三桂,多就冇作用了,通了天,执政者便有心理准备,怎会这么容易给你引清兵入关,只是正邪对决,最后胜者为王败者为寇。
14. 路过 2019-07-11 19:45:06
民主本质系由人民作主,即系每个人都有权利,亦即系若果大多数人认同既事视之为合理,依家既情况系人数唔够人多个边不定用怀柔,胁逼,色诱,同情,去令中间小数派站系佢地个边,依种情况系咪似曾相识?系咩政权会用依啲手段?担白讲若果到咁明显都未睇得既话,香港人系唔应该讲民主
15. 道德高地肚内的虫 2019-07-11 20:31:03

立法会警察退守,义士有几小时在立法会内完全民主自由,
结果完美演译,结出民主自由的果实,把立法会扫平,遍地开花.
最后不是出现理想天堂,而是所有人撒手离开,剩下烂摊子,无人负责任.破坏用一小时,重建要一年.

这就是各颜色革命受害国家的小缩影.



16. 楼市中哥 2019-07-11 22:37:15
唔明……
如果香港人质素都唔够普选,我谂世界无咩地方够。

其实基本法已经说明香港人有权普选特首。得罪讲句,大家或中国现在怎样演译,只不过是骗徒的行为。
17. 路过 2019-07-12 00:59:36
To 16 我估你应该都系中年人,我想问下你有无胆量讲你已经接触过香港咁多阶层既人?我谂如果你接触既人都系相对收入高既一批,我相信你就已经系属於香港小数,香港之所以唔可以未能够讲民主,绝对系因为香港教育出左问题,你如果有留意下德国既教育,幼稚园开始教小朋友规划人生,反观香港?我相信不言而喻,如果有一种观念,系从小学已经开始灌输的话,我相信小朋友长大肯定会觉得个样野系正确,如果你系管理层级别,我相信你都会曾经遇到有啲人做错野,够胆同你讲老师话点点点,其实大家一路讲紧既民主,只系想得到更大度既自由,但并唔希望付出任何义务,我地既低税制,无强制服兵役已比好多地方好好多,大家争取民主以后想得到啲咩?我都好想知,如果你话得到民主后政府会无咁腐败?请你认真研究美国政府
18. 路过 2019-07-12 01:01:47
另外,如果香港真系有普选,老实讲我觉得会系周润发做特首
19. 睡魔 2019-07-12 01:27:43
香港汉奸多的是,没人打击,只会越嚟越多
20. 蔡大头 2019-07-12 05:57:22
@16楼, 建议精读"中英联合声明"和"基本法", 好似有说明在一国框架下, 如何建立两制, 除"港人高度自治", "50年基本不变", 也有提到香港选举方法和过程的, 因而, 当日"袋住先", 可以说是朝普选同一方向的一步, 而且是一大步. 
讲到民主, 不是少数服从多数而避免"多数的暴政"吗? 如何今日以"少数的暴政"而将整个香港拖垮? 当然, 放到国际关系层面, 以种种手段 -- 打仗不为输赢, 是为了明天有更多仗打, 以瘫痪香港政府施政, 四分五裂中国为终极目标, ..............明白了,  十分感慨. 
21. 自我陶醉 2019-07-12 08:36:10
通识教育目的就系要训练学生有批判性思维,唔系人讲咩就信咩,自己听到嘅资料要从唔同角度思考,就好似呢句:
“学校的通识课话明朝灭亡的原因是没有民主选举”

通识课话,即系咩? 系课本话? 系老师话? 系同学自己话? 资料从边度传出嚟? 是否可信? 是否有代表性? 

通识科系引导学生自己思考,你估中史死背咩? 就算系中史,所有朝代衰亡都有十个八个理由, 千祈唔好人云亦云,当香港啲学生白痴。 就算系老师讲出嚟亦唔代表一定啱,要自己去搜集资料、印证、分析,呢啲先叫做批判性思维。

可能读完通识之后,有了独立思考,唔容易被人洗脑先系呢科最大问题。

建议大家评论前,先了解通识教育实际是什么,教学方法如何,再听下我哋嘅尖子点评价,好过只晓得道听途说,以讹传讹。

http://news.now.com/home/local/player?newsId=354939

22. 路人XX 2019-07-12 09:27:46
买股票最自由,咁多选择,无人迫你买,每个买股票嘅人都肯定经过独立思考,辛苦钱冇人想输喎。

最后,十个人咪有有九个输钱罗。

有时候好老练嘅投资者都会中招,如果有初出茅庐嘅细路走去买股票,死梗!

大众唔输,大鳄又点赢?

我睇唔到依家香港嘅情况,同股票嘅大时代有咩分别。

23. 真真薯片 2019-07-12 09:34:10
香港如果行完全民主普选的确无死路一条,因为反对派既人实在太过唔惦,佢叫你支持普选,只系想借你枱桥枱佢上去做特首,反对派一上左去,肯定巧取豪夺,吃相难看,同今日既建制派完全冇分别

但完全冇得选特首,又会出现今日特首完全唔需要向市民负责,无论几多市民上街叫到声嘶力竭,特首都可以当耳边风,然后施展权力的傲慢,动用正苦机器打压市民,就好似依家咁既情况

香港民主既第一部应该系弹劾权,推举权反而唔重要,即系边个上去做特首冇乜所谓,可以由北京拣边个做特首,但系呢个阿爷指定既特首上任一段时间,或社会出现重大问题时,需要接受全民投票考验支持度,例如佢做够五年投一次票,支持度不足50%就必须下台,阿爷搵过另一个做,又如果社会出现重大争霸,有超过70万人(十份一人口)联署要求弹劾,就可以立即发动全民弹劾公投,如果有超过一半票数要求下台,则特首必须下台

香港系中国一部份,中国同香港人都有份,所以政权由中央指定,但要接受民众规管,做得唔好民众可以踢佢走,咁既安排比较合理,不过示威者净系要一步登天双普选,唉,其实双普选除左帮反对派发达,一d用都冇,不过d人唔会听
24. 路人XX 2019-07-12 09:35:47
未够18岁唔俾买龙虎豹,点解呢?
细路仔心智未成熟,惊睇坏罗⋯⋯
有咩衰得过龙虎豹呢?
NED支助嘅政治课教材罗⋯⋯

25. To 22 2019-07-12 09:43:19
真哥, 如果唔系有条深圳河, 就唔会有修例事变啦系唔系? 而家净返廿几年, 啫系四届多一啲, 胡应湘话斋, 搞得黎都登讣文啦。
醉哥, 状元得十二个喳。
27. 真真薯片 2019-07-12 11:07:50
咁又系,搞得黎都够钟
28. 自我陶醉 2019-07-12 11:17:08
25楼

最民主都系你,你系咪想同年青人做个普查呢? 如果有人话学校老师教明朝灭亡只因冇民主,可唔可以讲得出边间学校,边个老师? 点解唔直接去投诉佢?

警队有一个徐步高,系咪代表警察个个都系黑警? 系咪代表警队制度一定有问题?  我唔反对老师应该通过品格审查,确保他们有一定的道德标准,但做政治审查是否有必要? 香港人到底仲有冇权选择自己政治取向?

29. TO: 自我陶醉 2019-07-12 11:34:27
香港政府让香港人有权选择自己政治取向. 不过,黄丝不让你这样做。你只能听他们的话,严格按照他们的指示去做。这些人只是一群疯子。就像人入邪教.
30. To 28 2019-07-12 11:42:32
醉哥, 明朝覆亡响我个年代系中二嘅中史内容, 当时绝对唔系教因为吴三桂, 到 CE 再读, 也不是因为吴三桂, 基本上吴三桂系冇乜角色, 入场冇前传, 吴三桂嘅角色系用黎讲之后汉人同绿营被重用同三藩之乱再讲曾国藩. 我唔明嘅系(如果、啫系如果真系)点解而家课程会将两者拉上关系? 定系冇关系又话有关系然后等大家去发现原来冇关系. 如果人人读到状元咁当然系可喜可贺.
31. 自我陶醉 2019-07-12 11:43:06
“仲有廿几年,搞得黎都登讣文啦" 呢句本身已经系政治不正确。

是未日论吗? 点解要假定2047就系一个未日? 50年不变,50年后变得更加好可以吗?
32. To 自我陶醉 2019-07-12 11:46:04
50年不变,50年后变得更加好可以吗?


可以,不过要问下引刀同唔同意先。
33. 乜春 2019-07-12 12:17:05
民主系好野黎架。自从菲律宾同印尼有咗民主之后,香港就满街都系菲佣同印佣。哈哈
34. 向泛民说不 2019-07-12 12:25:50
自醉,经过今次之后,本人唔信2047,本人相信在过10年,阿爷和老美在科技上决胜负之后,就会顺便清理香港的耶教极端分子。中央不可能比邪教继续乱洗脑。
阿爷在新疆的训练营是用来管理伊斯兰极端分子。伊斯兰国家包括土耳其no complain。但是耶教国家却反对。,其实证明训练营是最人道和人性化的解决邪教问题。
35. 50年后变得更加好可以吗? 2019-07-12 12:38:59
哩个问题, 在同质化之下真系唔敢讲, 到时都唔知仲有冇特衰护照, 因为中国公民中的香港特别行政区永久性居民如果仲有分别嘅话在果个时境都唔知系咩概念?
36. 自我陶醉 2019-07-12 12:59:29
30楼

咪系罗! 中学先读历史,点解小学会讲明朝灭亡原因? 你知唔知边间学校讲?边个老师讲? 讲法系点? 不如你讲嚟听下。


33楼

民主系咪好嘢我唔知,我只知一枝枪落在唔同人手上,结果都可以好唔同。

极权又系咪一定好? 不如你去北韩睇睇。 最有远见其实系秦始皇,一早就知道知识分子唔系好嘢,一早就焚书坑儒,咁佢可唔可以阻止秦国灭亡?

一个国家,要面对国民,要与时并进,小病是福,六四给领导人反思机会,之后越来越开放,越来越进步,中国先会有今天成就。固步自封只会令国家步向灭亡,绝对唔会令佢更繁荣!

37. 引刀一快 2019-07-12 13:08:24
To 32楼

有大湾区,50年当然可以更好喇,如果飞埋地,咁就系必然更好喇。
38. 引刀一快 2019-07-12 13:11:01
自我陶醉兄

既然系小学,咁消息来源就好可能系小学生辗转传番出嚟嘅。
39. 路过 2019-07-12 13:38:05
To 36楼 所以我系第二个博士post已经讲过,香港系由个底烂开走,即系教育,人地用左几十年时间慢慢渗透你既教育糸统,你就知有几恐怖,唔好话睇戏咩,其实电影只系避重就轻唔写到肉,现实世界所发生既暗战系仲可怕,各位有小朋友既家长,唔好成日话工作忙,睇紧啲个小朋友啦,唔系好快会系家族聚会里面,普选过个老豆老母架啦
40. 自我陶醉 2019-07-12 14:17:49
39楼

我系你就即刻带子女离开呢个咁危险嘅地狱。 哈哈哈!
41. 乜春 2019-07-12 14:23:49
原来民主只系一枝枪?啊,明白哂!不过如果你有飞弹,咁你要枪做乜呢?

木宰羊
42. 自我陶醉 2019-07-12 14:45:16
向饭

曾几何时,我好似听过中国宣布已经关闭所有劳改营,原来是改名做“训练营”先真, 你小心会泄露国家机密啊!

话时话,你识边个邪教会像39楼讲提倡普选爸妈? 我活到几十岁,都只听过这一句:“不爱爸爸,不爱妈妈,只爱国家。”  从冇听过要普选爸妈啊!

43. 乜春 2019-07-12 15:15:59
黑警徐步高系畀洗咗脑,所以咁暴力。报纸登过佢2003年游行时,手举民主标语。

无端端讲秦始皇焚书坑儒?不如讲下美国政府立国后,爲咗抢印地安人土地,几十年间用骑兵同机枪屠杀超过一千万原住民;又或者讲下1962年,美军在越南美利村大屠杀,杀死几百个手无寸铁妇孺;更可以讲下美军用原子弹杀死几十万日本平民,时间上都近d呀!下话?

木宰羊
44. 自我陶醉 2019-07-12 15:16:13
38楼 引刀兄

咁俾唔俾有人老作或者个学生根本未完整讲晒成段对话先? 网上嘅资讯,十居其九都系老作,有校名,有老师名,有说话内容,先有讨论价值,否则大家都是道听途说。 谣言止於智者,不值一提。

45. 自我陶醉 2019-07-12 15:22:50
41楼

我都明白哂! 以你嘅水平,我都相信民主对你真的毫无意义。唔阻你继续宰羊! 哈哈哈!

46. 路过 2019-07-12 15:29:16
To 42 普选爸妈只系个比喻,我意思系当教育教你人天生都有自由既权利却无公民义务既时候,就等同你叫小朋友洗碗做家务小朋友会问你点解一样,屋企咪有工人罗,凡事唔驶讲到咁实质既,潜移默化系改变你思维方向,唔系叫你点做
47. 真真薯片 2019-07-12 16:00:17
醉兄,算啦,好多人想香港取消一国两制,全面回归中国,觉得咁先系爱国,我都希望大家最后可以求仁得仁,全中国包括香港用同一本护照,得一种货币,参加奥运世界杯只有一队,咁就天下太平
48. 路过 2019-07-12 16:22:48
唉,又分群分类
49. 自我陶醉 2019-07-12 16:29:19
薯片兄

如果取消一国两制,有人可以领导香港发展到同深圳、上海一样咁繁荣,我唔介意。 最怕系搞到唔汤唔水,捉咗100万人去训练,其他年青人进行洗脑教育,再换番200万其他人落嚟,然后继续实施所谓的港人治港,继续让那一少撮人只手遮天,吸尽香港最后一滴血,咁就真系玩完了。

50. 咁就天下太平 2019-07-12 16:44:43
十几年前小弟同内地同事讲, 禾上黎你又系跨省黎, 大家都要租屋食饭, 但我有你冇嘅优惠同扣税, 你仲帮我执食饭发票, 哩种超国民待遇, 你觉唔觉得国家对你好唔公平? 佢谂左一阵, 话哗我真系冇咁谂过呀。
51. 乜春 2019-07-12 17:38:16
我系唔爱国嘅,爱国就唔会揸住外国护照啦!只系唔抵得有无知者连外国都未住过,连民主系乜都唔知,只系人云亦云。系咪好好笑呀?哈哈
52. 十一哥 2019-07-12 17:39:14
50楼  只要5%老表有陀地心态…香港早早百佳!

53. 乜春 2019-07-12 17:43:04
民主只系一枝枪都讲得出,证明完全唔知民主系乜。真系土!哈哈
54. Hongkong People 2019-07-12 18:10:17
自醉兄,

你又唔好讲到香港好似有好多血俾人吸咁,睇返香港回归之后,面对亚洲金融风暴;楼价跌足8成,失业率高躆8.5%, 股票市场每日成交不足百亿,如果唔系04年嘅大陆自由行同 CEPA嘅输血行动,香港都唔知几时可回魂,大陆到而家都唔和吸过香港咩血; 你话人哋吸尽香港最后一滴血嘅讲法,有D反骨,似吃碗面反碗底罗!
55. 昂卵狗狗 2019-07-12 19:00:00
醉猫本性就是这样 !
56. 自我陶醉 2019-07-12 19:23:58
Hongkong People 姐

我几时讲过大陆人吸我哋血? 你睇呢个世界,只系用自己嘅主观想法,一切都系基於自己假设,根本唔会了解到现时嘅社会状况。 

现在连大陆都系俾香港吸紧血,我讲嘅呢一少撮人,抬高地价,杀鷄取卵,破坏香港竞争力,造成民怨四起,社会分化,不但无能力带领香港,亦帮唔到国家发展,仲会拖慢全国发展步伐。

57. aa+ 2019-07-12 21:52:53
醉哥,

如果你周围的环境不是很好的话, Critical thinking 出来的结论以是有问题的。

学校, 香港周围的报纸, TV, 学校里的参考书有多少是说共产党好, 大陆好的?  学生找到的, 看到的, 听到的都是负面。

结论当然是负面的。这就是西方洗脑的高明之处。

当你说critical thinking 怎么好时, 要把我上面几段加上去。

不然, 你的言论也是一种洗脑!!
58. 路过 2019-07-12 22:08:07
总之我认识既香港人系好总明啦,香港人唔系政治冷感,而系知香港依个弹丸之地,只有经济好,施政畅通,百业兴盛先系香港人能够幸褔既,若果大家真系有幸争取到所谓既民主,但系好多行业系香港消失,大家又无办法唔去其他地方先做到自己喜欢既工作系咪又系大家想要既野呢?
59. 乜春 2019-07-12 23:39:33
"无办法唔去其他地方先做到自己喜欢既工作"

系好似民主国家如菲律宾、印尼、泰国等,佢地嘅公民无办法唔去其他地方先做到自己“唔”喜欢既低薪劳力工作呀,阴功!
60. Hongkong People 2019-07-13 00:05:10
自醉兄,

Sorry, 我理解错你嘅意思.

不过,我之前都讲过,楼价升到咁高,主因系美国长期低息同QE印银纸,次因系供应不足; 香港咁低税率,髙地价其实系间接税,填补咗低税率嘅税收不足问题; 睇返97-03年楼价下跌嘅时候,卖地收益剧减,政府财政赤字,当期时,阿松做财爷讲紧香港财政储备只可捱5年,要考虑开徵消费税,好彩04年有自由行同CEPA,经济同楼市都反弹,政府嘅财政收入先改善,无再提开徵消费税.

其实,上次都同你讨论过,无乜嘢地产霸权,政府同地产商都无法左右市场走势,政府都只可以行政手段moderate走势,但无法扭转趋势;  大家要同意两个原则, 1. 负责任嘅政府唔应该贱卖香港资源,香港土地资源缺乏,可以卖得贵,冇理由去平卖,地卖得平都唔代表第日地产商会卖平,一般佢地都因应市场定价  2. 商人逐利唔系错

你上次都讲咗一堆你觉得官商鈎结嘅情况,我都回应过嗰D只系政策漏洞,好少事,亦左右唔倒楼市走势;你冇再同我继续讨论,以为你同意我嘅讲法添;今日见你又系咁讲,似乎都系同一思维,又系一堆官商鈎结, 吸尽人血甚么的...
61. 引刀一快 2019-07-13 00:27:26
同意自我陶醉兄嘅睇法,香港就系俾地价玩死,买乜都贵过人,质量又未够日本仔,细路冇咗上进路径。
62. 真真薯片 2019-07-13 01:49:18
工作关系我接触奶多大陆人,有做官亦有打工,普遍算中上产,一线城市请中心有两三套学区房果种

佢地都受过高等教育,识同你讲逻辑,吱系果种郁d叫人冲解放军军营既脑残,但同佢地倾多两句,发展佢地真心觉得共产党政府好,香港反共产党系错,原因非常简单,比你系大陆搵份4万人仔既工,住靓楼揸靓车有仔女,过去十几二十年冇亲身受过任何迫害,将心比己,你会觉得共产党对你好唔好?

大陆入世20年,类似既幸福中产阶级应该最少有3000-5000万人,你唔好理佢民唔民主定点,生活过得好唔好系非常明显,人呢生活好就自然支持政府,道理一字咁浅

香港搞成咁,问题在於香港好多政策都系侵犯本地人利益,大陆一线城市同新加坡都有大量外来移民,但系人地主要通过房屋将外来人带黎既财富转移比本地人,例如大量外省人涌入广州深圳,拉高经济同楼价,本地人有楼,就从楼价/收地分享到经济利益,收左钱自然就收声,新加坡情况类似,平卖组屋比本地人,本地人放租比外劳,有租收自然收声

香港大量本地人住公屋,外来人涌入拉高经济楼价对大部份住公屋既本地人完全冇作用,一蚊都分唔到仲要承受通涨之苦,净系得地主赢晒,然后贫穷继承落下一代,再见到刘呜伟做青年委员会主席,仲唔佛都有火?年轻人依家先反枱,其实已经非常仁慈和理非
63. 引刀一快 2019-07-13 02:19:55
真真薯片兄

呢D人系你接触过,还是系你长期相处过?

我敢讲,对著你呢个香港人,讲觉得现况好,好满意,根本就系条件反射,条件来自两个因素,第一,口口声声话香港人系中国人,实质佢地认为香港人系有外国背景嘅,要装杠,除非佢好信任你,由细到大都防人,点解要讲心底话你听?第二,就系自尊,绝大部分大陆人都觉得香港人自恃身份特殊,而又暗暗认同香港人有多少优势,自尊要取得平衡,当然讲好话保门面。

唔同地方,对外地人态度都好唔同,广州算包容,深圳本地人少,上海排外但唔排老外,同收钱关系,未必如你所讲咁密切。
64. 自我陶醉 2019-07-13 09:21:47
aa+ 兄

我自小就跟家父回乡探亲,而且近十几年的工作和投资都离不开国内,亲眼目睹这数十年的巨大变化,从小时吃个馒头是啡黄色的,住的房是破旧的,至今日所有大城市都比香港先进,感受特别深。 

个人认为,他们的资讯不全面,并非反对培养critical thinking 的理由,相反,我哋应该主动提供更多机会和渠道让更多人可以亲身了解祖国,扩阔他们的眼界,令他们有更全面认知,让他们自己客观判断,这才是正道。

我身边嘅朋友,有很多爱国份子,但亦有不少一提起大陆就会破口大駡的人,就是你说的那些只从书本上、网上或其他人口中得知中国是什么的香港人。 我一般会叫他们先放下几十年前的仇恨和恐惧,回国看看,自己感受一下,我甚至会邀请一些朋友到国内走走,到我国内的家小住。 如果每个认识中国的港人都能这样做,他们慢慢就会发现,国内很多城市一点都不亚於香港,今日的中国,其实已经不是他们心中的中国了。

香港现在的问题是政治被一少撮既得利益者操控,他们只图私利,不顾社会整体的长远发展,利用国家对香港的关顾,将国内资金大量引进房地产市场炒作,房价、租金高得令市民难以负担,令社会发展失衡,贫富悬殊加剧,怨气不断积聚。经过占中一役,还不懂收敛,社会政策继续倾斜,政府不愿面对问题,以大辩论为烟幕,用明日大愚这远水来敷衍公衆,市民岂会不将责任都算到这回归后的特区政府头上呢? 

中央为了全面掌控政治局面,把更多的国内青年送到香港进行同化,令房屋问题进一步加剧,造成恶性循环,直接加深年青人对中国的怨气,才造成今日的乱局。

只有通过沟通和政制改革,让政府政策以社会整体利益为依归,解决房地产独大的问题,社会才能回复平静,才会有均衡发展的机会。 家和万事兴,家衰口不停,以往有强权无公理的一套,就算短期内奏效,长远也解不开香港现时的困局,继续下去香港很快就连二线城市都不是了。


65. 高登友 2019-07-13 09:32:39
自醉讲来讲去都系高登仔口中地产霸权、沟淡哩套,咁嘅认知,好难上进喔。
66. 自我陶醉 2019-07-13 10:57:41
Hongkong People 姐

我只是将自己所见所想说出来,其实每个人都是独立个体,永远都不会见解完全相同,各有自己看法一啲都唔出奇,若要人似我,除非两个我。 

会钓鱼的人,懂得自己找合适地点垂钓,根本唔会被地域局限,只有不懂钓鱼的人,才会怕今日钓鱼的地方明天会消失,这是我们的共通点。 大家各自表述,求同存异,发挥香港多元包容嘅特性,不一定是坏事啊!

67. 路人xx 2019-07-13 11:51:10
自醉兄,呢度最无资格投诉地霸、政府的应该系你。唔好忘记你一直睇跌呢,唔好怪别人。
68. 真真薯片 2019-07-13 11:53:23
刀兄,我同d大陆朋友一齐入一间公司度做,一齐由细做到中层,识左十几年,屋企都上过几次,熟到烂嫁啦

大陆的确系出现左一大班有钱既中上阶级,你去贵商场入面最贵果几间餐厅睇下,几本上都满坐,就系里面果d人,深圳人口2000万,当中有大约500万人(尤其是享受到楼价升既本地人)满意生活唔奇,咁全国有3000-5000万人满意都唔奇,另外,国内资讯极度唔对称,佢地睇唔到612港警开枪暴打夏确道既和平示威者既场面,再加上大量中间有心人将事件讲成系港独(官方媒体基本上冇提港独,但系大陆民间流传消息80%话系搞港独),所以大陆人对香港依家既事普遍反感,系合理既反应
69. 向泛民说不 2019-07-13 11:54:37
真真,比公屋你又闹,唔比公屋你闹,究竟你想点呢?要公屋or唔要公屋呢?

当然公屋的问题就是令香港人失去了进取心。证明了你们泛民鼓励福利根本就是糖衣毒药。

97年到现在,其实居住公屋很容易就存首期。跟著买楼。除了到了最近这几年之外,因为楼价开始高。为什么香港班废佬公屋佬唔肯存钱去买楼,现在楼价升了,先来妒忌,有没有病啊。
70. 向泛民说不 2019-07-13 12:03:06
真真,唔L好自欺欺人,现在那批人追求的不但是独立,不过他们追求比独立更加高的,要独立权利,要啊爷政治倾斜,可以做反共基地。又要阿爷保护。你当阿爷傻的吗?阿爷不定性班暴徒是港独,因为还不是时机。但是时机一到,一定会清除香港这个病毒。
你地班废材仲活在过去,完全不知道时代在改变。

【反送中】黎智英:香港人需要知道美国站在他们身后|苹果新闻网|苹果日报

71. 向泛民说不 2019-07-13 12:18:57

什么叫港奸,卖港贼。泛民狗将香港变成了中美贸易战中的美国佬的马前卒。


黎智英: 美国人已经知道香港愿意为美国而战斗



72. 认同自醉 2019-07-13 12:54:56
认同自醉兄。宜家社会上戾气重的主要原因来自房屋问题,这个原因也同样适用於自醉。因为提子系酸嘅。
73. 自我陶醉 2019-07-13 13:24:36
67楼

任何香港人,见到香港今日搞成咁都有权出声。最冇权出声嘅人,系对社会沉沦视若无睹,对社会分化无动於衷,依然只顾炒个不亦乐乎嘅人。 你有冇见过以前睇好日军,甘愿堕落做汉奸助纣为虐嘅人会抨击日军侵华? 呢啲咪叫狗瓦坑有条路罗!哈哈哈!

74. 路人xx 2019-07-13 14:01:29
所以有人话你嘅认知同高登仔水平一样,到宜家仲把楼市上升责任推俾政府地霸,无视供应需求低息环境,时唔时玩下不伦不类嘅比喻,仲以为自己醒,系咁上下啦。
75. 自我陶醉 2019-07-13 14:59:06
74楼

快啲吠多两声喇! 再唔吠冇机会喇! 又睇下低息可以救你几多次。 

你以为全世界净系香港先有低息环境咩,傻仔! 唔系我唔想睇好,不过咁嘅管治质素,咁嘅水位,梗系留俾啲唔识钓鱼嘅人喇! 哈哈哈!
76. 路过 2019-07-13 15:49:46
To 74 如果你话政府无利益倾斜,未免系企左系利益立场个边讲,衣食住系人既根本,好明显楼价可以咁高完全源自供应不足,情况好似以前贪心既商人屯米一样,当时依种情况系可以判重罪,今日亦好多人系屯单位,你可以话俾我听无,但政府绝对有责任维持社会平衡,如果你话政府实施一啲政策系会令既得利益者受损而唔推行,就好肯定系错的,你所讲既市埸定律明显有人为成份系里面,唔同农作物失收导致供应短缺,系人为地导致货源不足,打过比如发展商投得地皮后拖慢起楼,连大陆你晒地皮都会重罚,香港系任得你摆,纵容发展商用不同手段去得到不同利益,我谂大家有眼睇到,但唔好会错意,我唔系反政府既人,我重申我既立场,我认为政府架构绝对出现左好大问题,我举过例子,依几年鼠患问题严重,我公司系荔枝角附近,平时行过啲巷无野,依几日行过一大浸死老鼠味,即系证明依几日灭鼠成功,原来每次政府内部都要将啲野暴光哂先肯做,所以我觉得最应该系有一个独立小组系监察政府房屋方面既问题,唔系个啲什么土地小组,研究完两年讲左句香港无地就算,如果咁讲都完话无利益倾斜,我无话可说
77. 路过 2019-07-13 16:38:45
另外低息我唔讲,供应需求就绝度系需要政府把关,如果把关得唔好,系唔系又关政府相关部门事?如果你话唔应该将民用房既市场同投资房既市场分开,咁就即系利益倾斜罗,同强积金无分别架
78. 唔系我唔想睇好 2019-07-13 16:54:34
自醉兄,你千祈咪睇好,睇好时才真正大镬。哈哈哈
79. 路人xx 2019-07-13 17:01:47
路过兄,小弟唔识政治,如果认为政府利益倾斜,冇问题,做买卖决定时考虑这因素就是了。睇唔过眼象自醉呢种多年睇错市,分析来分析去结果总是大跌。而家跳出骂政府骂地霸,呢种象小丑一样嘅行为。
80. 路过 2019-07-13 17:40:38
其实我亦明白政府唔可以乱施政令到楼市波动,仿佛楼市下滑香港就冧,需然都系现实,但再咁落去香港就会好似澳门只容得下赌业一样,唔会再有其他野可以发展到, 人才系流动既,但都会去搵就业好宜居既地方,再咁落去香港竞争力系边呢?
81. 路过 2019-07-13 17:52:58
To 79 我觉得依家有种现像,就系对唔到焦,当大家都知所有市民同年青人讲黎讲去所谓既无前景,无非都系无非点都无可能自己有一个安乐窝,唔系大家唔愿意供,以系个价钱已经去到一个你要放弃所有生活质量先可以换到既地步,绝望点系依度,但就有人出黎要打倒暴政,我想讲你就算打倒一个政权都好,都有另一个贪婪既人出现,因人本性如此,可不趁政府弱势,逼政府硬下心肠解决依个问题呢?依啲先系实质可以改变香港未来既事情,我真系唔希望见到楼市去到一个大到不能倒既地步,然后任由佢自动爆破,情2况就同当年雷曼一样,无有有勇气同打得去笃爆依个泡
82. To 79 2019-07-13 18:19:11
呢种行为叫输打赢要。哈哈哈
83. 真真薯片 2019-07-13 22:43:40
路过兄,

今年上半年一手楼共售出11500个单短,局长话今年全年推地目标系13000个单位

点睇?
84. 路过 2019-07-14 04:37:31
To 83 其实佢公布有几多单位义意系边呢?到时发展商话延后政府都无计,重点系根本政府系无用,所有政策都系发展商话系就系,咁就算话十万又如何?今年推十万,出年推一万可以嘛,重点系政府无能为力
87. 向泛民说不 2019-07-14 11:02:14
真真,有你地犯民拖后腿,供应量肯定会不断下跌。

没有了明日大屿,发展商肯定和你班暴徒,慢慢磨,唔到价唔卖。

做业主真系多谢你。
88. 向泛民说不 2019-07-14 11:07:46
76楼路过,香港行联系汇率,也就是老美几多美金入香港,香港要印几多美金*7.8的港元。老美QE之后,估计数千亿美金park在香港,所以香港必须印数万亿的港币。这就是现在楼价大幅上升的原因。香港人面对的是美金海啸。香港政府要压抑楼价上升,唯一的做法就是大量建屋,但是你地泛民向地产商倾斜,唔比政府发展土地,所有楼价急升。

你要多谢泛民。


89. 向泛民说不 2019-07-14 11:09:09
84楼,政府已经被200万暴徒打残啦,已经进入加急病房,你仲想点呢?
90. 自我陶醉 2019-07-14 11:33:49
88楼 向饭

请问系咪老美迫你要挂美元? 人哋大印银纸你香港死㗎?  任总六年前已经话要重新检讨联汇制度,唔好咩都赖美国,赖泛民。你坐架顺风车要跳崖,你跳唔跳车? 

连我呢啲政治冷感嘅人上年都识同你讲再咁落去香港一定有动乱,香港政府系咪死㗎? 自己检讨下系边个造成今日嘅局面喇。
 
91. Hongkong People 2019-07-14 13:00:57
自醉兄,

你所讲都啱,每个人都有不同意见,本来百花齐放,供给不同观点俾人多角度思考,诚然是好事.

只是,从根本我不同意你嘅逻辑,而你嘅讲法正正系我认为系呢十几年不断推升社会戾气同反政府嘅歪理(我相信你本意唔系想达至呢个效果),所以我不厌其烦地去发表我嘅睇法,楼价升主因系长低息期及美国QE引发嘅资产上涨,政府及地产系无法即时左右楼价走势.

至於你话港元毋需同美元挂鈎,我想政府同中央一定有检讨,定论系,系呢个时候不变为最佳; 你谂下,港元唔挂美元,可以挂乜嘢币呢?当年港元由自由浮动为何又要挂鈎美元呢?今时今日为楼价仓促脱鈎,香港经济又会点呢?740万人揾食同生活嘅地方呀,负责任嘅政府真系应该𧫴慎D. 
92. 逻辑 2019-07-14 13:37:03
一个系 winner 嘅逻辑,一个系 loser 个逻辑,当然不同。呢个不同正正是当今社会撒裂嘅原因。所以有人反对,有人同情,有人支持。我并未指出边个系winner, 边个系 loser,欢迎对号入座。
93. 自我陶醉 2019-07-14 13:57:03
Hongkong People姐,

我五年前已在此留言支持汇改,唔想再重重复复,星加坡、人民币一样有挂鈎制度,但全部都系用一篮子货币,要做决定嘅人比我更知道应该点做,咩人有咁嘅能力叫任总收声我亦心中有数。唔改都唔紧要,最多同美国佬揽炒,但千祈唔好有咩事就赖晒联滙,唔好下下都叫人去美国领事馆抗议,人哋冇迫你要同美元挂鈎嘅! 阁下有兴趣的话可以自己参详:

****

67. 自我陶醉
2014-05-17 12:04

一般联滙与什么货币挂鈎, 有以下考虑:

1. 有那些主要贸易伙伴
2. 该国之货币流通量与国际认受性
3. 该国之政经稳定性等因素

按工贸处2013数据, 中国占香港贸易总额51.1%, 美国7.2%, 日本5.5%, 台湾4.5%, 新加坡 4%, 其他都少於3%。 

94. 路过 2019-07-14 15:14:32
To92 时势做英雄,胜者为王,败者为寇,从现实觉度你系皇者我系寇,但我自问对得起社会,对得起家庭,对生命充满热情,做紧我喜爱既工作,从事我由细到大都想做既事业,你呢?我介绍一个传奇王者人物俾你参考一下,佢个名叫神童辉,希望你引以为鉴
95. 自我陶醉 2019-07-14 16:39:06
94楼

唔洗太介意呢度嘅人讲嘅说话,可能你唔知,呢度好多winners 都系负责企街派楼书㗎咋! 你无论在人工同对社会嘅贡献肯定比呢班winners多。  哈哈哈!

96. 路过 2019-07-14 18:21:28
To 95我明白,但依种扭曲左既价值观亦系香港沉沦既主因之一,吸毒系即刻有快感,但要你付出然后先得到快乐,你愿意嘛?
97. Hongkong People 2019-07-14 18:43:48
自醉兄,

其实大家都知港元最终去处,只系等人币自由浮动,但我亦知跟人币短期内挂鈎,香港经济只会死水一潭,因为developed经济去承受developing 经济高利率.系呢个过渡时期,又走去挂一篮子(睇外贸超过50%系人币),睇怕未行顺又要改元易彻啦!何必拆腾呢?


98. 逻辑 2019-07-14 22:30:55
哈哈,真有人对号入座,仲又摆出loser惯用招数 - 话人系 AA.
99. 自我陶醉 2019-07-14 23:32:05
96楼 路过兄

你做人做事嘅态度值得敬重,你讲嘅问题就系由嗰一班既得利益者制造出嚟嘅现象。呢班管治香港嘅所谓精英,手段卑劣,一方面拒绝优化联汇,目的是维持人为嘅低息,再利用低息压低港币价值,以便从大陆引入大量资金,抬高资产价格,另一方面蒙蔽市民,日日话楼价升系美国问题,系联汇问题唔关佢事,至令香港年青人要为二百尺捱足一世,呢个就系香港长期低息嘅真相,楼价不断上升嘅真相,亦系动乱爆发嘅真相,而修例只系引爆市民对政府不满嘅导火线,所以政府就算取消修例,动乱都依然会继续。

100. 自我陶醉 2019-07-14 23:37:11
Hongkong People姐,

你唔觉得自己讲法好好笑吗? 中国系世界第二大经济体,比欧盟还要大,现在连美国都怕咗中国,香港GDP只占全国不到3%, 到底中国是developing 定香港先系developing?

101. 路过 2019-07-15 00:48:28
To 99楼 依个好耐之前已经知,有曾生个代,个班高官就已经为左政府有粮出无所不用奇整,高地价政策就系好例子
102. 大阳春 2019-07-15 09:18:52
香港土地问题搞成咁地霸同泛民政客负同等责任。超高地价地霸当然得益,但同时也造成社会动荡,有利反对派。

泛民为了选票及造就民怨,凡系有利开发土地的方案(如塡海,减少郊野公园,轮入外劳)必反,只识聚焦在140公顷golf course。而且香港系杰青人人热爱保育。

所以话超高地价,是香港人的集体共识及成果,不要怨天尤人,香港人自食其果。

大家打残明日大屿吧,无埋这二十万个单位的潜在供应,更加可以确保香港楼价未来二十年只升不跌,大家happy呀。

103. 自我陶醉 2019-07-15 10:40:42
102楼

你太睇得起我哋班泛民了,香港政府要做嘅时候,所有泛民+100万市民上街都拉佢唔住,嗰一千几百个反塡海、反开发郊野公园嘅骑呢啡可以拦得住佢吗? 我哋班年青人个个捱紧贵楼、贵租,有冇人咁得闲出嚟反对你起楼? 如果泛民用啲咁嘅理由叫年青人出嚟游行你认为有号召力吗? 讲到尾,政府做唔做都系睇佢背后嗰1200个老细咩取态,做场戏话你知班泛民令政府好为难,咁咪一石二鸟罗! 唔洗画公仔画出肠下嘛!哈哈哈!

104. Hongkong People 2019-07-15 13:50:30
自醉兄,

你嘅讲法更好笑,definition of developed or developing countries 从来都唔关经济总量事,你不如去check 下definition我哋再讨论.
105. 自我陶醉 2019-07-15 14:35:04
我同你讲国力,唔系讲definition。 如果跟definition, 美国要俾关税优惠,唔系加关税。哈哈哈! 

况且,人民币都系同美欧日英几只货币钓,港币直接挂呢几只,已经有proxy 效果,呢啲梗留番俾收几千万嘅专家谂,我哋又冇权话事,想多无谓。
106. 大阳春 2019-07-15 17:49:27
自醉讲到好似真系了解香港楼市上升的动力及原因。

自醉咁清醒,就唔会十几年来都死牛一面颈,认定港楼只跌不升。对楼市认知上的无知,直接导致长期做租租。日日夜夜都盼着楼市崩溃,结果不少淡淡自己先行崩溃,搞到要上街做暴徒。何苦。



107. 自醉粉 2019-07-15 18:40:58
大阳春,我偶像炒股一早发咗大达。哈哈哈
108. 自我陶醉 2019-07-15 18:51:18
大洋葱,讲到好似真系好了解我咁。你识我几耐呀? 我十几年前已经睇淡你都知? 你慢慢做下历史搜集先讲喇。 哈哈哈!
109. 引刀一快 2019-07-16 05:00:33
大洋春向来中意替人写自传,三实七虚果只,向饭都系。

唔老作唔识开场白。
110. 自我陶醉 2019-07-16 09:50:59
引刀兄

虽然我最憎建制中嘅擦鞋狗,向饭老作得嚟有内涵好多。
111. 引刀一快 2019-07-17 07:29:37
自我陶醉兄

见得多向饭嘅内涵,要饮土茯苓煲鳄鱼龟,祛湿解毒。
呢兜友阴湿夹阴毒。
112. 向泛民说不 2019-07-17 09:47:33
引刀,最近俄罗斯发生了一件俄罗斯几个特种部队联合作战。而作战就是和银行职员联合,打败中国商人。拿了1000几万人民币。战斗非常成功。

所以对中国来说,你的基友普京要继续做。最好做多10几20年,他走之后,估计没有人能控制那几支特种部队了,到时他们会出来食大茶饭。

如果今次中美贸易战之后,我相信中国赢,10年之后,俄罗斯分裂,中国就可以趁机拿回失去的土地,你很失望吧。

我buy中国赢,因为我相信你老友日本仔讲的顾客永远是对的,顾客是上帝。