地产博客 > 文亮语 返回
浏览人次:23772    回应:5
文亮语

BNO太空人计划是离婚前奏曲

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2021年4月14日

  昨晚食饭时,老婆话有一个大妈朋友准备用BNO移民去英国,本来是一家人一齐去,现在英国政府有新计划,香港人叫佢做BNO太空人计划,即是一对夫妇任何一方可以带埋未满十八岁子女先去英国,另一方在香港继续搵钱,老婆大妈朋友同意先去英国,不过,就要将两公婆的资产平分,其实大妈话应该要多一些,因为要养小朋友,老实说,用得太空人计划,都预咗离婚,就算英国政府都预咗用太空人计划的夫妇离婚,所以,大妈如果在英国识过另一个男朋友,生出来子女都可以参与BNO计划,换句话说,BNO太空人计划就是离婚前奏曲。

  我话不同意,或者有一些夫妇现在已经准备离婚,但有了BNO太空人计划,离婚可以等多一会,首先让其中一方先去英国,待搞好手续才正式离婚,经过几年,大家又唔见面,反而唔会离婚,所以,BNO太空人计划有可能是一个箍煲计划,老婆话我打横嚟讲,我话知夫莫若妻。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2021-04-14 13:11:59
呢啲所谓打横嚟讲,其实相当符合今日婚姻观,小别胜新婚,个人空间得到释放,系调解夫妻矛盾一个非常有效嘅因素。
香港屋仔细,自然夫妻之间摩擦多,加上新一代人比较自我,可以松松的话,真系可能救返好多婚姻。
如果嫌英国远,咁大湾区啲平屋都系一个好选择,一间千几尺,一人一间书房,两公婆唔使咁多争詏,香港大陆一人住一边又得喎,永远保持拍拖心境。
2. 十一哥 2021-04-14 16:34:30
鸦片贼好阴湿、睇通好多人怕去到揾唔到食、又怕粮草顶唔到5年、阿爷一唔比返头…就冚家惨、而家玩田鷄过河就一石几鸟、揾钱嘅可以安心留低揾银…有生水泵去贼国养妻活儿、贼国有外收入…更防止收咗D寄生虫、到家小有咗身份…就名正言顺家庭团聚啦!
3. 引刀一快 2021-04-15 04:35:00
自己去枫叶国返转头,就望人地去英国冇得返转头,两头蛇十一仔,毒过black mamba。
4. 十一哥 2021-04-15 08:52:25
刀刀  长夜漫漫硬系挂住长蛇、份打更真系冇得蛇王下…阴公…
6. 引刀一快 2021-04-15 14:22:36
蛇?加拿大咁冻,系要返香港避寒嘅,可能英国暖少少,去英国果班系应该让个位俾两头蛇十一仔,人地代谢慢呀。