地产博客 > 文亮语 返回
浏览人次:26724    回应:5
文亮语

有钱佬移民最担心是要俾遗产税

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2021年3月31日

  有老友话睇唔好香港,决定移民去英国,但有一样担心,就是要俾遗产税,我话有乜好担心,入乡随俗,如果要付遗产税都冇办法,不过,英国遗产税都几犀利,而且是永续性,老友大约有10亿身家,瓜咗之后,有4亿要俾英国佬,个仔仲可以有6亿,但这6亿仍然要交遗产税,就是当佢个仔魂归天国,要交遗产税2.4亿,老友个仔个仔仍然有3.6亿,遗产税是永续下去,直至一无所有,无论发展成点,英国政府始终是赢家,所以,英国政府是非常欢迎有资产的香港人移民。

  老友问好唔好成立一个基金,将大部份身家存入去,这样做就算他过身,但基金仍然存在,就可以避免缴付遗产税,我话真的不敢表达意见,不如搵专业人士问一问,就算要交顾问费都是值得,因为将资产存入基金,以后就不能挪用,最多攞一些顾问费,务必三思而后行,唔好太冲动,很难返转头。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 十一哥 2021-03-31 14:47:23
老汤一定估错老友身家、揸住十亿~净资产~使乜学埋小学鷄咁喊惊…作哂状玩着草、识计数嘅…摷匀成个宇宙都冇揾得出抽水小得过香港嘅好地方…兼且明码实价冇隐藏古灵精怪、平得过香港嘅都系阿老阿土去等陆沉..…

2. phILIP HK 2021-03-31 16:26:37
香港政府应该堵塞这个漏洞,非本港居民接受遗产,需缴交遗产税,而且遗产还要五年后才可离开香港,BNO都要五年后才有机会转正。冇理由在香港赚的钱,遗产税交给其他国家。
4. 舍神 2021-03-31 18:27:52
最后咪畀基金佬以合法手段食埋罗!
呢个世界怎会有人真心帮你管理你的资产而只收管理费丫!
送到咀边唔食左你点对得住自己!
5. 真心帮你 2021-04-01 09:36:09
昏老系薯片华口中的高增值行业, 佢派钱都要派俾强金, 被闹到飞起才派现金。
6. 引刀一快 2021-04-02 08:11:00
十一仔,得咗咩症候?咁有心机研究遗产嘅?