地产博客 > 文亮语 返回
浏览人次:12499    回应:1
文亮语

千祈唔好介绍物业代理比朋友

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2022年10月5日

  重阳节收到一个朋友电话,佢话想买楼,问我可不可以介绍物业代理帮佢搵楼,我话大多数物业代理都当我系羊牯,由我介绍,恐怕害咗佢,朋友听到之后就立刻话唔使麻烦我。

  朋友应该知道,做中间人是很麻烦,尤其是介绍医生,如果病人死人,一定会比朋友怨,其实,已经是绝症,边个医都是一样。介绍物业代理,就算搵啱楼,朋友到最后可能叫帮帮手,可唔可以叫代理的佣金收顺啲,如果话唔得,有可能被朋友误会与代理拆佣,老友都会反目。介绍装修师傅更麻烦,装修完之后,朋友的朋友当中,一定会有人话装修费太贵,言下之意,介绍人收了装修师傅著数,所以,免得过都唔好做介绍人,不过,世界上一样米养百样人,有一些人非常钟意做介绍人,我就唔知点解。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2022-10-05 13:10:01
用朋友嘅生意嚟做人情,一次做两边,廉价兼受落,好多人信唔过自己,就系信得过朋友。