地产博客 > 文亮言 返回
浏览人次:27449    回应:94
文亮言

自愿性检测效果不大

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2020年9月9日

  昨日早上去到茶餐厅,见门口与枱面均有告示,茶餐厅内由老板至伙计都做了新冠检测,全部是阴性,老板话近日很多客人在进入茶餐厅的时候,都会问所有工作人员是否做了检测,即使老板话只有一两个伙计未做,客人都会掉头离开,伙计有见及此,不用等他开声,全部都自动自觉去做检测。

  昨日早上,已经超过120万人做了检测,如果顺顺利利,最少有200万人做检测,在不少医护人员,教协教师以及立法会议员反对之下,有这个成绩是相当理想,林郑应该多谢一些有心人,他们不断在Facebook,WhatsApp等渠道发表,检测是绝无痛苦,与不支持检测人士的宣传不同,如果冇了这班人,我相信检测的人数可能只得五成,因为有不少人相信,检测是很痛苦而唔敢去做。

  林郑及一众高官饮得杯落还饮得杯落,其实自愿性检测的效果不大,大家千祈唔好话我泼冷水,在我读大学时,波士顿有一间女子大学替学生做验孕,不过是自愿性,参加的女大学生超过九成几,结果是无人怀孕,几个月之后,有几十个女生申请退学,理由是要生小朋友,管理层当时很奇怪,明明九成几女大学生都没有怀孕,剩下的几个百分点点解怀孕比率咁高,理由很简单,去做检测的女大学生是百分百有信心没有怀孕,有犹豫的当然不会去做检测,如果大学强制性检测,即使只是在某一些学系进行,结果也不会全部女大学生没有怀孕,所以,自愿性检测效果不大。

  如果政府推行分区强制性检测,确诊比率一定会大幅增加,但反对的声音一定很大,所以,政府应该趁势推行有需要的强制性检测,例如公务员,医护人员,教师学生,家庭佣工,尤其是教师学生,如果不做检测,复课后大爆发的机会是很大,教育局亦发了指引,任何学校有师生确诊,立刻要停课14日,既然如此,点解不下令所有教师学生检测。

  政府不用担心商业社会,我知道有不少老板要求伙计提交检测报告,伙计当然可以不提交,但如果他们确诊,令到公司或者食肆要停业14日,我相信不用说,他们在康复后亦会自动辞职,政府如果不乘胜追撃,务求将确诊人数降至零,到第四次大爆发,没有人会承认责任,官员们又要孭多一次镬。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2020-09-09 22:42:06
如果检测完可以自由上落大陆,大把人去,俾钱都去。
2. 大阳春 2020-09-12 06:03:58
如果验咗可以去日本,诱因比去大陆大得多。唉,红叶季节又快到。
3. Hongkong People 2020-09-12 10:49:15
大阳春兄,

日本抗疫咁佛系,你敢去呀? 我听刀兄讲,只要做检测,唔驶隔离14日,我即时启程赴大湾区. 
4. 引刀一快 2020-09-13 16:33:30
Hong Kong people女士

我系咁望啫,事实唔系嘛,早两个月深圳系试过做咗检测就隔离两日,点知几日就改返14日。
去日本我一啲都唔惊,戴咗口罩,袋住支酒精,去菲律宾都唔怕,因为我好相信,虽然冇发过病,身体经过咁长时间微量病毒接触,有一定免疫力,只要唔系高密度病原体接触,风险好低。依家广州都逐渐唔戴喇。
5. 向泛民说不 2020-09-14 01:06:54
引刀,特朗普上身。你觉得自己无问题,但是唔好害人啦。这个病对年轻人,对身体健康来说,和感冒差唔多,但是对老人家,长期病患者来说,危险很大。做人要负责任。
6. 向泛民说不 2020-09-14 15:59:42
证明饭民对大陆抹黑好成功,建制派点解可以比饭民贼抹黑20年,

其实到现在香港人还在loop 追撞事件,毒奶粉,等等抹黑大陆。大佬,这是10年前的事啦,如果话食物安全,大陆现在不会差过美帝。美帝的反式脂肪,瘦弱精还有大麻,毒品等等。比大陆黑暗的多,但是香港班废青还是崇拜美帝。

如果这故事发生在大陆,引刀和饭民都不知道会loop几耐,这姑娘都ok啦。

这姑娘够狠!故意锯断手骗保险 哪知最终白疼了一场…

https://www.wenxuecity.com/news/2020/09/13/9859940.html
7. 向泛民说不 2020-09-14 16:04:04
引刀,大美女啊,Julija Adlesic,何苦呢?

https://www.google.com/search?q=Julija+Adlesic&oq=Julija+Adlesic&aqs=chrome..69i57.598j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
8. 引刀一快 2020-09-15 00:47:58
向饭哥,又介绍靓女俾我识,多谢先,扯皮条我唔啱。

特朗普冇上身,我一般标童都系标列根、丘吉尔、白崇禧,特朗普未够班。向饭哥真系羡慕你,请到陶三姑上身,永远都在位保护你。

BTW,向饭哥系咪买唔到口罩呢?我日日戴口罩出街,反而人地叫我除喎,不如我用剩嘅俾晒你吖,咁你咪传染唔到人地啲老人罗。
9. 元朗湾区人 2020-09-15 06:01:06
hk people,

日本,台湾,都是大骗子,就算泰国。

而家除咗内地,澳门外,其他都唔敢去。
10. 向泛民说不 2020-09-15 08:53:06
吾记得引刀喜欢普京。sorry 咯。
口罩呢?有中国工厂,几时都可以买到,所以引刀自嘴用下脑,大陆的口罩是外循环,今年赚不少。就是粮食欠收,也有钱买粮食。
11. 引刀一快 2020-09-17 04:44:21
向饭哥,君子不夺人所好,你个温馨honey普京大帝,边个都唔会染指,向饭哥继续同普京谱出当代情歌,地产网所有论客齐庆贺。
一下忘记咗向饭哥系炒家,炒浓咗几百万个口罩喺屋企,向饭真系有同情心,知道有问题唔捐俾老人院,向饭哥,👍👍👍
12. 向泛民说不 2020-09-17 09:40:59
引刀,单思病,记住食药。

讲开今次检测,今次好成功,筛选出50个带病的。这个规模跟第一次爆发差吾多,第一次爆发外来的50左右,然后本地感染也是50个。
13. Hongkong People 2020-09-17 10:32:39
元朗湾区人兄,

同意, 得大陆同澳门可去. 我都想快D走,唔系有第四波疫情,咁多低能仔,都唔知点收科!

刀兄系度讲风凉话, 广东全景都只系有17xx确诊,香港地方咁细都广东三倍,佢居然话自己处系微量病毒中,脑回路有点D奇!以佢咁讲,全世界都百毒不侵, 仲会有疫情? 搞咩疫苗!
14. 元朗湾区人 2020-09-17 14:07:09
hk people兄,

引刀只是be water。内地实行的是隔离,抗乜鬼体。

自我抗体得嘅话,isa,三哥一早神功护体啦。
15. 引刀一快 2020-09-17 23:42:57
两个都未读过理科嘅。

向饭哥就唔同呢,美国留学生。
16. 元朗湾区人 2020-09-18 10:36:57
林引刀,

在下”前中大”理学院出身的,算唔算理科?

而家“暴中大”,不同路。

17. Hongkong People 2020-09-18 16:25:50
本人中学理科,当年六间大学全部有offer任拣,最后入读港大商学院,当年都算尖子;会考理科成续应该唔算太差挂!
18. 自醉 2020-09-18 19:25:31
引刀兄,

原来个个扮高材生都要返大湾踎嘅! 元朗原始人高材生有丁权(如果是真的话)都要返大湾?! 等个衰十一仲成日出嚟湾水湾水湾湾水,原来好似佢咁小学毕业先爱住香港! 有公屋住嘛! 真劲! 哈哈哈!

今日玩斗大啊! 你玩唔玩?  我系哈佛高材生,农务系(遥距) ,你呢?

哈尔滨佛教大学你应该听过吧! 

记住今日自己讲过咩,唔好学向饭咁次次出洋相哦!哈哈哈!

19. Hongkong People 2020-09-18 22:35:45
自醉兄,

港大好大咩?呢个就系你嘅视觉呀?失觉晒!我从来都觉得no big deal. 我系朋堆中只系普通货色,大把硕士之外再加CFA, ACCA, LLB 之类!我算咩?唔会咁蛙攞D学历同人斗大罗!

不过,有人玻璃心要咁谂,我就控制唔倒罗!伤害倒人,我又唔介意讲声对唔住!

认真讲,我唔觉得学历系咩一回事,呢个世界大把高学历嘅无耻之辈,最重要系个品!刀兄question我哋无理科底,我只系回覆佢,同埋咁显浅嘅嘢,需要咩理科底,rocket science 咩!
20. 自醉 2020-09-18 23:02:42
睇得出17楼已经好尽力谦虚啦,尖指!

呢句讲得好,我buy: “呢个世界大把高学历嘅无耻之辈” 哈哈哈!
21. 元朗湾区人 2020-09-18 23:19:28
而家大学生,麦记招牌掉下了都死三件。有乜要作假?

但脑残就恐怖,大把大学教授…法官…脑生草。

仲要其他人,唔可以批评…

仲有集体免疫得嘅话…流感早消失咗啦。

一班唔带口罩去抗议…防疫不力。
22. 引刀一快 2020-09-19 03:17:08
自我陶醉兄

你咪话呀,哈佛啲农务系好强。

大湾区人人有份,就算果个俄罗斯特派美籍专员向饭,都有份。
23. 引刀一快 2020-09-19 04:14:06
Hong Kong people女士

既然你读商科出身,更加唔应该计错呢啲数喇。我话你地冇理科底,系好忍手。
分析事件,视角要立体,我俾几个hints你:

1,新冠病毒检测技术发展进程
2,两地检测量
3,两地使用检测方法异同
4,当地大厦普遍排污结构
5,人口密度分布与确诊案例分布之关系
6,疫情爆发之后人口流动情况


好,唔写咁多,因为呢啲分析都只系举反啫。
再简单啲讲,我话我长期接触微量病毒环境,点解唔啱?我冇话香港就冇微量病毒喎。

大陆疫情爆发嘅时候,电梯按键有病毒,扶手有病毒,连进口冻肉海鲜都有病毒,气雾气溶胶有病毒,点解唔系喺微量病毒环境呢?如果唔系环境有病毒点解要戴口罩?点解要频密消毒双手?点解返屋企要鞋底同外衣都消毒?
到疫情后期,病发与确诊人数大幅降低,但系你又点知隐性带菌者有几多?
挪威进口三文鱼有病毒,咁挪威三文鱼业从业员有几多人病发?


湾元,你系咪真系理科生,唔重要,算你系理学教授,都一样。
自身抗体唔得,会有咁多隐性带菌者?会有咁多轻度患者?会有咁多自愈病例?
你读乜都好,你完全冇展现过理科学生嘅应有素质,呢个系重点。

24. 自醉 2020-09-19 09:31:32
引刀兄

读Law都唔一定代表识法律嘅,何况仲有啲叫高分低能呢! 成功嘅人好多都读唔成书或者废事嘥钱嘥时间金钱读书嘅,Bill Gates, Steve Jobs, Mark Zuckerberg都系读唔完大学嘅人。

有本书叫 Why A students work for C students, 穷爸爸富爸爸作者所著,可以参详下。

25. Hongkong People 2020-09-19 09:45:22
刀兄,

原来你搞唔清我觉得你讲边样嘢有问题!

环境内有微量病毒唔出奇,你觉得你长期接触病毒,体内会有抗体令你可去疫区而免於受感染,呢个讲法有问题!

以确诊数对比广州,香港嘅地方细,环境应该比广州毒N倍,以你逻辑,香港人体内应该比你高N倍嘅抗体,你都可以免疫,香港仲会有人受感染咩?

我都唔讲香港有人3月中完招,好番,9月再中招嘅个案!睇怕体内抗体滴度应该比你高NxN倍都唔止!

理科嘅训练,除咗本科知识外,更多系逻辑思维训练,有D知识随著时间会唔记得,但逻辑思维模式就一世受用!

读理科成绩好,记性唔系最重要,如果逻辑性唔好,一旧云咁,冇可能读得好!呢一方面,我唔会怀疑自己!
26. Hongkong People 2020-09-19 09:49:18
自醉兄,

穷爸爸富爸爸作者已破产,update下啦! 再攞出来讲,就成笑话了!

而家你又讲学历唔代表咩,龙门搬得真快!
27. 元朗湾区人 2020-09-19 09:58:24
“自身抗体唔得,会有咁多隐性带菌者?会有咁多轻度患者?会有咁多自愈病例?”

林引刀,大家讨论嘅系“集体免疫” vs "病毒隔离"。

你d问题,
1.身体抗体清完病毒,不代表长期有效,存在。

2.隐性,即代表没有抗体,或抗体效用差。
28. 自醉 2020-09-19 11:32:03
HK people

傻侵破过几多次产?  X哥都有两次生意失败记录,update下啦! 哈哈哈!
29. 引刀一快 2020-09-19 18:08:05
自我陶醉兄

读几多书,只系用嚟大人啫,学以致用,触类旁通,先至系真正实力。
A student以前见好多,的确系C student发嘅最多,我一直系E student,日子都几自在,快快睇下你介绍果本书,睇下有冇机会升呢做C 班先。
30. 引刀一快 2020-09-19 19:12:22
Hong Kong people女士

本来要写一大堆嘢驳你,嫌打字攰,直接俾个总结你,睇下你悟性如何。

你嘅推论,根本就建基一堆於你唔熟悉、未确认、甚至系肯定错嘅理论同资料上。如果咁样嚟讲逻辑,乜答案都可以随意造出嚟。
为咗表示唔系靠嘴炮大你,我举其中一例:

“以确诊数对比广州,香港嘅地方细,环境应该比广州毒N倍,以你逻辑,香港人体内应该比你高N倍嘅抗体,你都可以免疫,香港仲会有人受感染咩?”

1,感染个案分布,平均分布还是有高发区域。(之前提过你冇回应)
2,人人体质唔同,受感染病毒数量下限唔同,免疫系统反应唔同,你点推抗原高就一定抗体高?又点推论不同机体感染机率系单纯随抗体数量负相关?


另外,“睇怕体内抗体滴度应该比你高NxN倍都唔止!”抗体滴度唔系咁用,使用呢类词汇严谨啲,搞清定义为佳。

31. 自醉 2020-09-19 22:03:04
引刀兄

呢位女士并唔系一般商学院尖子,佢虽然分唔清个人破产同有限公司破产清盘有何分别,但系佢对病毒基因改造嘅内幕了如指掌㗎! 一般商学院毕业生边有咁坚呀?! 哈哈哈!

32. 向饭民说不 2020-09-19 22:23:52
自嘴,引刀又抱作一团,磨吓豆腐,发吓烂渣,又系一日。
33. 元朗湾区人 2020-09-19 23:46:22
林引刀,

照你咁讲“人人体质唔同”,你又凭乜推论,你地“"抗体""足够对抗病毒呢?

是否瞎子摸象,自相予盾?

学何黑医咁,“”我判断自己冇事”。

你就自己“判断自己够抗体”?

那是“唔理三七廿一”科思维。
34. 元朗湾区人 2020-09-19 23:52:14
甲醇,
请聚焦“抗体话题”。

你对向饭的手断,对於我是没意义的。


35. 自醉 2020-09-20 11:18:08
32楼

系㗎! 边有你一日走几个场咁辛苦啫! 这几毛钱唔易赚啊! 被高登仔玩残未? 呢排仲有冇去连登踩场?
36. Hongkong People 2020-09-20 11:51:52
其实都几无聊,D人为驳而驳.  刀兄又放Trump大招, 我有证据,不过唔话你知; 滴度唔系咁用,不过唔话你点用.

自醉兄, 你想话我知破产真系好劲呀?  Bezos 同Bill Gates 边入流,都未破过产! 借用黄丝逻辑, 破产使你人生更精彩, 好好学习破产人士.

好啦!我已觉得够皮了, 大家无谓再晒时间,就此打住.
37. 自醉 2020-09-20 13:51:17
Hk People

你在影射尊贵嘅前特首吗? 因住要接受纪律处分喎! 哈哈哈!
38. 向泛民说不 2020-09-20 20:31:45
自醉,今日未食药啊。

又睇返历史,香港原来的语言,就是在67暴动之后被禁。
六七暴动后,香港政府欲统一中文语文。由於当时港九市区较多使用粤语广州话,而省城广州也是广州话社会,便於通商。加上战后至主权移交前的中国大陆移民羣内,较多人使用广州话(占当时人口四成),其次是潮州话和客家话,故港府遂以广州话作为香港唯一的中文语言。原本在香港电台的潮州话和客家话新闻节目,也在1960年代后期取消,而电视台的中文频道也清一色以广州话广播。在新界原居民乡村,原本以围头话或客家话教学的私塾,也被迫令要使用粤语广州话教学。自此,香港粤语成为了香港官方语言。
39. 引刀一快 2020-09-21 00:24:32
36楼嘅Hong Kong people系咪原装?似冒牌。
40. 引刀一快 2020-09-21 00:40:29
湾元

照你咁讲“人人体质唔同”,你又凭乜推论,你地“"抗体""足够对抗病毒呢?

我冇发病喎!咁都唔叫知??

仲有,“你地“"抗体""足够对抗病毒呢?
边度揾出嚟?标示一下,唔该。

不过,预咗你九唔搭八喇。


41. 引刀一快 2020-09-21 00:42:51
自我陶醉兄

我早就预咗呢度有几个人,连天体物理学都识。
42. 元朗湾区人 2020-09-21 07:02:43
林引刀,

“虽然冇发过病,身体经过咁长时间微量病毒接触,有一定免疫力,只要唔系高密度病原体接触,风险好低。”

!!同何黑医的“自我判断无事”,一样思维。
43. 自醉 2020-09-21 09:30:26
38楼

你真搞笑,你未食药就快啲食啦! 我又唔洗食你啲药,话我知做咩? 莫明其妙! 哈哈哈!
44. Hongkong People 2020-09-21 11:38:42
刀兄,

36楼唔系冒牌,我系坚觉得再讨论落去无谓. 我哋下次有其他议题再讨论吧!
46. 引刀一快 2020-09-21 13:56:12
自我陶醉兄

果条友系药王,睇佢讲嘢就知道喇。
47. 引刀一快 2020-09-21 13:59:43
湾元

你凭咩话人错?凭咩嗌人做黒医?

黑湾元。
48. 引刀一快 2020-09-21 14:05:15
Hong Kong people女士

结论?攞返啲学术尊严出嚟,你怼咗咁多样嘢,我一驳你就韬光养晦,咁唔多光荣喎。
49. Hongkong People 2020-09-21 14:54:40
刀兄,

我哋嘅讨论都唔系要说服对方,大家都唔细,都有自己想法,只系针对某事情各自表述;最重要系俾倒其他看官多维度思维,可以clarify嘅就尽量clarify; 觉得讨论唔可再further 再加任何价值,反正目的已达,收到嘅就收到,收唔倒嘅就永远收唔倒,再继续都无谓,成了意气之争了!

我并非韬光养晦,就等於现今中国对某D国家采用不搭理政策,话中国韬光养晦,就系不明时局啦!
50. 元朗湾区人 2020-09-21 14:59:38
林引刀,

有冇病毒,有冇抗体是化验所的结论。

连呢个都“政治化”,就是黑医。

你话自己冇感染,但又推论“够抵抗力”。

唔“理”科?

51. To Hongkong people 2020-09-21 19:37:31
引刀自醉搵人便论不易啊,尼度冇咩人睬佢。你不帮衬当然话你假嘅。
52. 引刀一快 2020-09-21 20:09:57
Hong Kong people女士

我亦不必咄咄逼人,不过你自命中国,系咪即系话人地唔系中国先?
53. 引刀一快 2020-09-21 20:11:10
湾元

果然九唔搭八。

化验所有话环境里面冇病毒咩?
54. 元朗湾区人 2020-09-21 20:34:00
环境有病毒,就推论你有抗体?

谁人九唔搭八。
55. To 52 2020-09-22 10:10:08
咄咄逼人?言重喇,死缠烂打罢了。
56. Hongkong People 2020-09-22 10:40:43
55 楼,

会心微笑! 我讲过, 看官会明就会明! 似乎呢度有唔少明白人!


57. 引刀一快 2020-09-22 16:56:36
To 55楼

确系言重了,随便举反三五例,对方已经无言以对,明明放人,何来逼人?果然明白人。
58. 引刀一快 2020-09-22 17:00:45
湾元

你反而系一个识得自重嘅人,虽然理论一团糟,戾横折曲,但系起码明刀明枪嘛。
59. 向泛民说不 2020-09-22 17:23:43
其实引刀不如直接一点啦,叫香港永远封关,玩内循环,跟著就揽炒咯,引刀到时就可以来香港低价买楼。

如果香港玩封关,内循环,香港每年的财产估计高达1000亿,撑不了几年。

今年香港完全封关,所以有2000几亿的财赤,如果只是封大陆关,财赤会少一点,但是估计会over 1000亿,
60. Hongkong People 2020-09-22 19:57:49
刀兄,

你真系好搞笑, 我唔答你,系真系觉得答你有D无聊; 广州up till today 377确诊,面积 7434 平方公里; 香港 5046 确诊, 1106平方公里, 有百分之65%系郊野公园, 即一般港人就系生活同活动系大概4-500平方公里地方; 基本疫情以来,无禁足令,大部分人照常返工,公共交通工具,日日返放工都如常迫人; 你仍然觉得我有必要答你确诊分布吗?

你讲人人体质唔同,你做咗咩体质检测?证明你天赋异秉,系广州咁低确诊数嘅地方可develop 足够抗体,令你去日本可免於被感染呢?  BTW,系边度有呢D体质检测?我都想做,确定下自己体质.

我坚够皮,唔想纠缠系D冇质素讨论中.
61. 元朗湾区人 2020-09-22 20:21:18
林引刀,

由黑暴,黑护,到黑医。

你们就系一班反"理性",反“科学”的be water. 

系呢度年多,目的都系反"黄"毒,反“香港人”洗脑。

你觉得何黑医冇问题,因为你已中黄毒。
62. 元朗湾区人 2020-09-22 20:26:44
如果“”实验才能证明,有冇病毒,有冇抗体”这句话都要推翻。

hk people唔再回应你是对的。 当然,我冇咁好修养。
63. 引刀一快 2020-09-23 02:30:41
“你地”?咩意思?
64. 引刀一快 2020-09-23 08:06:47
Hong Kong people女士

如果你唔攞啲质素出嚟,咁讨论梗系冇质素喇。

我原文系咁讲:
“去日本我一啲都唔惊,戴咗口罩,袋住支酒精,去菲律宾都唔怕,因为我好相信,虽然冇发过病,身体经过咁长时间微量病毒接触,有一定免疫力,只要唔系高密度病原体接触,风险好低。依家广州都逐渐唔戴喇。”

“湾元,你系咪真系理科生,唔重要,算你系理学教授,都一样。
自身抗体唔得,会有咁多隐性带菌者?会有咁多轻度患者?会有咁多自愈病例?
你读乜都好,你完全冇展现过理科学生嘅应有素质,呢个系重点。”
自身抗体系举例,举他人为例,系解释抗体嘅作用俾湾元知,我冇讲过我有抗体

然后,你:

原来你搞唔清我觉得你讲边样嘢有问题!

环境内有微量病毒唔出奇,你觉得你长期接触病毒,体内会有抗体令你可去疫区而免於受感染,呢个讲法有问题!

我讲抵抗力,边系讲抗体?抗体系你讲嘅咋,问题唔喺我度。




“你真系好搞笑, 我唔答你,系真系觉得答你有D无聊; 广州up till today 377确诊,面积 7434 平方公里; 香港 5046 确诊, 1106平方公里, 有百分之65%系郊野公园, 即一般港人就系生活同活动系大概4-500平方公里地方; 基本疫情以来,无禁足令,大部分人照常返工,公共交通工具,日日返放工都如常迫人; 你仍然觉得我有必要答你确诊分布吗?

你讲人人体质唔同,你做咗咩体质检测?
唔同就系唔同,点解要检测?检测啲咩?我有信心我自己冇事啫,我冇叫其他人去试喎,我讲明系有信心都要戴口罩勤洗手,我几时讲过有啲咁嘅测试?
证明你天赋异秉,系广州咁低确诊数嘅地方可develop 足够抗体,令你去日本可免於被感染呢? BTW,系边度有呢D体质检测?我都想做,确定下自己体质.

呢个抗体,又系你讲嘅。

我讲嘅系抵抗力、免疫力,免疫系统唔止B cell,仲有T cell,T cell唔系出antibody,系直接对撼。唔一定要病过。

我坚够皮,唔想纠缠系D冇质素讨论中.”


捋顺你讲紧乜先,你系咪话香港环境病毒量一定比广州任何时候都要大,系咪咁意思?

1,广州检测量?

2,爆发初期,疫区人员去广州多还是香港多?

3,广州冇郊区冇林场?市区比例几大?广州常驻人口几多?

4,点解有抵抗力需要天生异禀?

然后第二个问题,呢个好得意。

你嘅论点系,香港确诊数字高,地方细,所以香港环境病毒量大,应该香港人接触病毒数量多,就出现抗体多,比广州人更加唔会得病,系咪咁意思?

接触病毒以至受感染,病原体数目系有个阈值嘅,长期暴露并接触超过阈值梗系易发病喇,广州人生活环境同香港唔同,身体抗逆条件亦会有差异,长期接触低於阈值病原,有免疫力好正常。


65. 元朗湾区人 2020-09-23 08:36:14
林引刀,

天生异品!骨格精奇。

连抗体都唔需要,就打败新病毒。

原来世界近百万死於新冠都是枉死。 定系T cell缺乏症?

又自相矛盾:又话浸淫系低量病毒,所以骨格精奇。又话直接对砍,无需病毒。
66. 自醉 2020-09-23 10:18:02
引刀兄

其实我都觉得无谓讨论,反正呢度都冇人知边个啱。而且这里很多只是传声筒,没有独立思考能力,

随便都可以找到很多例子,你不会傻到跟一个传声筒辩论吧!

* 病毒初期,呢班友同你讲好小事,美国流感仲大镬

* 专家话要带口罩,有班白痴就话带咗都要除

* 话咗啲底裤口罩冇人会用,班友又话穷人等住用,结果连垃圾佬同乞儿都唔吼,我从没在街上见过人用

* 有人话要封关,呢班友就话封关系歧视,结果将病毒发散到全世界,一齐奶嘢! 现在唔只要歧视人, 仲要被人歧视

话人黑护仲可笑,讲个故事你听,从前有个动物园,动物园外的森林发生大火,动物护理员要求闩门防止园外的猛兽闯入动物园伤害游人和其他动物,完全唔考虑动物园外动物数量系园内动物嘅几百倍,护理员根本冇能力应付,员主仲同护理员讲:“照顾动物系你嘅责任,无论几多动物闯入嚟,你都要照顾,否则你就唔够专业!”

咁到底系不顾园内动物、员工、游人安危嘅园主唔专业,定系护理员唔专业?

鹿就系鹿,马就系马,大家心中有数。 有讨论必要吗?  哈哈哈!
67. 元朗湾区人 2020-09-23 11:03:01
又一个脑残的be water. 

指马为鹿。

"Hong Kong"人的广东话?搞清楚未啊?
68. 元朗湾区人 2020-09-23 11:15:06
"Hongkong"人,

内地疫情高峰期,香港

!!!零贡献

“Hongkong”疫情高峰期,内地出钱,出力。全民检测,方仓医院。

!!汗颜吗?

69. 广州爲何可以咁快清零? 2020-09-23 11:22:39
靠人体抵抗力和免疫力来对抗病毒,风险好大。

人体抵抗力对每一个人都不是一个固定数字,今天足够,明天未必够。系一个唔稳定状态。

首先抵抗力每个人不同,理論上年轻人比老人以及长期病患者抵抗力更强。但对同一个人,在同一天,早上睡眠充足时,和晚上收工疲倦时,抵抗力都不同。如果考虑生活压力和心理,情绪的影响,即便年轻人,抵抗力也未必可以长期抵御新冠病毒的入侵。

抗体也是同样情况。就算有疫苗,抗体不会在人体内,长期保持足够高的数量。二次感染,系有实际例子。疫苗第二针,甚至第三真加强,就是为此。

目前睇,真正唯一有效的方法是隔離。

新冠病毒一旦进入人体,会攻击人体多种器官细胞。免疫力,抵抗力和抗体就是在人体内建立屏障,将病毒和器官细胞隔離。但这已经是最后的屏障,一旦失守,后果严重。

既然如此,爲何不把防线推出去人体之外,进行隔離?口罩就是最有效的工具将病毒和人体隔離。所以必须佩戴口罩。

其次,最容易携带和传播病毒的是已经被感染的人,即感染源。咁寻找和隔離感染源,就必须要尽快做。要尽快发现感染源,就要做好检测。

大陆,包括广州,疫情防控做得好,絶对不是靠人体内的抵抗力,而是靠人体外的有效检测和隔離措施。

只要做好检测,做好隔離,每个国家都可以好似中国咁,短时间内将病毒清零。一日未做好,一日都要受到病毒的威胁。
70. Hongkong People 2020-09-23 13:53:59
刀兄,

 一般人嘅抵抗力系高定低, 系 product of nutrients and healthy lifestyle.  接触病毒但未trigger immune system 而杀灭入侵病毒,的而且确系抵抗力嘅体验; 但这情况并不可以免疫,因为免疫系统都未trigger.   长期接触病毒而develop 免疫力, 泛指trigger  咗免疫系统,身体已制造抗体令身体有免疫力.

如果你唔系想讲抗体令身体有免疫力, 你下次用字洐词就要精准D,要同大众理念接轨D,避免误会.

你如果早aware我误会你意思,早D clarify咪了事. 抵抗力好,顶得住病毒,呢个讲法无争论点. 你基本无须长期接触微量病毒去develop 你嘅抵抗力. 你营养好生活健康,自然抵抗力就好. 长期接触病毒嘅讲法系废话, 一切误导嘅开始.

仲有,如果你只想讲抵抗力,你问我确诊分布做乜Q? 同某人嘅抵抗力有乜关系? 又想误导我吗?

来来往往咁耐,而家先话我误会?有病!  误会嘅唔止我, 元兄同饭兄睇怕都系同我一样咁理解, 咁究竟系写嘅有问题定睇嘅有问题呢?
71. 引刀一快 2020-09-24 00:41:45
自我陶醉兄

有冇人知道边个啱,可能已经唔系最重要,我怕人地以为呢度冇个啱咋。
底裤口罩我想用㗎,不过想要林青霞或者王祖贤用过果件罗。
讲到克姨户,谂起都好笑,我早半年同云兄讨论呢个问题,佢冇得回应,就放低一句阿弥陀佛,吹胀。
自我陶醉兄,依家山林啲动物,帮动物园落闸,话好惊佢地喎。


72. 引刀一快 2020-09-24 01:02:34
To 69楼

口罩同洗手,唔系百分百防御手段,免疫力系身体最后屏障。
我大半年前已经讲过,广州嘅围蔽禁足,香港冇条件跟著做。


73. 引刀一快 2020-09-24 01:18:11
Hong Kong people女士

“一般人嘅抵抗力系高定低, 系 product of nutrients and healthy lifestyle. 接触病毒但未trigger immune system 而杀灭入侵病毒,的而且确系抵抗力嘅体验; 但这情况并不可以免疫,因为免疫系统都未trigger. 长期接触病毒而develop 免疫力, 泛指trigger 咗免疫系统,身体已制造抗体令身体有免疫力.”

逻辑要建基於理论,你未了解人体免疫系统基础。

如果你唔系想讲抗体令身体有免疫力, 你下次用字洐词就要精准D,要同大众理念接轨D,避免误会.

我用字用词一向精准,唔系点同人较真,你误会问题在你。

你如果早aware我误会你意思,早D clarify咪了事. 抵抗力好,顶得住病毒,呢个讲法无争论点. 你基本无须长期接触微量病毒去develop 你嘅抵抗力. 你营养好生活健康,自然抵抗力就好. 长期接触病毒嘅讲法系废话, 一切误导嘅开始.

进一步证实你唔了解咩系免疫力。

仲有,如果你只想讲抵抗力,你问我确诊分布做乜Q? 同某人嘅抵抗力有乜关系? 又想误导我吗?

你提出密度,我当然问你分布,你提密度又做乜Q?

来来往往咁耐,而家先话我误会?有病! 误会嘅唔止我, 元兄同饭兄睇怕都系同我一样咁理解, 咁究竟系写嘅有问题定睇嘅有问题呢?

你误会居然系我问题?你系怨我提得迟,还是怨我好提出嚟?
湾元冇理解错,佢根本就唔理解。
而向饭,你咪拖佢落水 呢铺佢心水清,睇得明,你唔发觉佢冇正面驳过半句咩?
74. 元朗湾区人 2020-09-24 09:07:05
林引刀,

如果一个读过Human physi 的人都唔明白你讲乜。

你系论亶讨论,有点……

如果你相信自己理论,去isa行一圈,唔感染到,就神功护体。

裘千尺,装神弄鬼。
75. 广州爲何可以咁快清零? 2020-09-24 10:28:35
To 72楼

同理,身体的免疫力,亦唔系百分百有效的防御手段。香港已经有超过五千人感染,其中一百人死於新冠。如果人体免疫力百分百有效,佢地就唔洗死。其实,既然系最后屏障,一旦失守,就死得。好简单道理。

口罩同洗手系放在较前面的屏障。就算只有百分之五十有效,也好应该尽力做好佢。

以踢足球作比喻。人体免疫力和抗体等於守门员,口罩等於后防球员,隔离等於中场球员,检测等於前场球员。

足球比赛最好的防守,是从前场开始压迫,中场参与拦截,后场落力扫荡,个龙门只是执尾漏。前中后场都放弃,正系靠个龙守住最后防线,点守得住?

有冇条件学广州系一件事,有冇虚心去学系另一件事。学唔到人地十足,学到八成,都唔错啦。

冬天快来了,欧洲已经第二波,美国也很可能失守第二波。香港值得警惕。
76. 向泛民说不 2020-09-24 13:29:27
引刀真系变成懂王第二。正低能仔。

75楼,广州之所以可以清0,系因为第一波,其实唔系好严重,但是当时广州都系用了禁足手段,牺牲几个星期的经济利益,加上中国人不像美国年轻人那么喜欢开饮酒party,毒品party和做爱party,所以基本上大部分人都留在家里,所以在2月时基本上已经清0. 所以也没有需要在全民检疫。

抗疫其实就像抗电脑病毒一样,有策略的,大陆现在的策略是最好的,第一,控制从疫区进入到病毒,香港第二次和第三次的爆发,都是从高风险地区带进来,好明显防疫却有漏洞,不过相信现在已经防止了。不过就是在怎样做,除非是100%封关,否则,也是没有可能完全封止。所以黄能日日叫封关是非常仆街。而大陆的第二个做法,就是如果真系不幸,有传入个案,大陆就会用全民检疫加禁足一个星期左右。病毒不会带去其他地方。所以我们见到6月以来,大陆有个别地方都发生小型爆发,但是都可以迅速的控制下来,反而香港到现在才清0.主要的就是香港班畜生黑医护和饭民畜生反对。

那些反对全面检验的都是畜生,仆街。不是因为金钱利益,就是政治原因。政治原因就是骨子里是港毒。

77. 引刀一快 2020-09-24 13:56:03
To 75楼

1,我从来冇讲过免疫力百分百有效。

2,戴口罩同洗手,当然非常重要,而且相当廉价,性价比非常高嘅手段。

3、4,你用足球做比喻,有一个不足,检测唔系前锋,而系球证。
前锋应该系科研工作。

5,学到广州八成当然好,实际上3成都难,所以应该按现实条件另谋出路。

6,必须警惕。
78. 引刀一快 2020-09-24 14:03:59
湾元

我去纽约住一个礼拜,日日戴口罩出街行八粒钟,如果我返嚟一个月冇病发,你捐20万俾爱护动物协会,如何?
79. 引刀一快 2020-09-24 14:09:52
湾元

你读human physiology?

读坏。
80. 元朗湾区人 2020-09-24 16:05:33
林引刀,

基本上我不爱护动物。爱护动物,食鱼生…鬼异+虚伪。 

!!只有素食者,才有资格讲爱护动物。

仲有,由头到尾话我理论错,其实错系边? 

81. 引刀一快 2020-09-24 22:08:05
湾元

系我错,我应该选择一种新语言同你交流,如果我有资格的话。
82. 元朗湾区人 2020-09-25 07:21:14
林引刀,

你班耶邪教,就系喜欢系度自我感觉良好。以为跟着西鬼屁股,俾西鬼赞两句“文明,良知”就飘飘然。

不是要独主思考吗?你们有乜? 

食鱼生爱乜护动物?
你唔食狗肉,可以话爱狗协会。不是爱护动物。

脑残!
83. 自醉 2020-09-25 09:48:16
引刀兄

同元人沟通要识甲骨文同猿人逻辑,你知什么是猿人逻辑吗?  教极你都唔明!!!!

食肉就唔可以话自己爱护动物,你揼垃圾就唔可以话自己系环保份子,学下佢连骨都食埋,仲要唔好疴,继续体内循环先至系环保至高境界呀嘛!哈哈哈!


84. 向泛民说不 2020-09-25 10:12:15
林引刀应该吾系十字人,法轮功的居多。

不过睇以下对话,就知道香港为什么论落到今日的地步;如果香港人想赚中间财,那就接受自由行,包容自由行,如果吾想赚中间财,那就发展高科技,吾L好妖魔化数码港,跟住低能到自己否决创新工业。

男: 去边度食饭好.
港女: 你话事啦, 冇所谓
男: 咁茶记罗
港女: 咁cheap
男: 酒店食Buffet罗.
港女: 太贵啦.
男: 日本放题呢?
港女: D野实唔新鲜啦.
男: 去食扒啦~
港女: 咁多肉唔健康
男: 咁你有冇题议?
港女: 咪叫你话事罗
85. 向泛民说不 2020-09-25 10:28:12
特朗普上台之后,如果香港人仍然未睇清楚美帝的嘴脸,那就真系低能,特朗普之前,美帝是虚伪的。所以不明白可以理解,但是特朗普上台之后,告诉了我们美帝的真正目标,还是认为香港人应该选美帝边,是不是很低能。

现在美帝逼选边,就睇下台湾日本韩国选美帝边,结果是怎样,是向美帝输血,最近台湾的军购案,是用高价买,一架无人机可以贵过F35。还有美帝要日本给80亿,韩国40亿美金的军费。

其实台湾来说,他可以学香港那样跳草裙舞,台湾是美帝第一岛链的一个很重要的位置,如果被中国控制,第一岛链就会被中国突破,而关岛的第二岛链也会受到攻击,日本也不安全,所以无论日本或者是美帝都要保证台湾不落入大陆的手中。在这样情况下,美帝和日本应该是输血去保护台湾。但是在美帝就是高手,在台湾养了民进党这样的走过,做走狗还自备狗粮,跟香港饭民畜生一样。台湾国民党那一招是最符合台湾人的利益,他也不要独立,但是要美帝给保护。反正大陆进攻台湾,美帝就是不出力,也要出炮火。

反观中国对香港,过去20年,不断的像香港输血,比如自由行,保证香港作为大陆的金融中心。

最后没有自由行,香港估计每年会有1000多亿的财赤,黄能有没有其他方案。
86. 元朗湾区人 2020-09-25 11:32:31
自醉,

耶邪教哪有逻辑?只有做跟尾羊,白人就系牧羊人,讲乜你信乜。

杀食动物,最对动物的

!!最大伤害。

脑残的人,才信其他行为仍是爱护动物。

黑暴,黑护,黑医。 脑残的人先信为香港好。

87. 引刀一快 2020-09-25 15:58:50
自我陶醉兄

我叫佢输咗捐钱做善事,佢就话我虚伪,咁系咪佢输咗唔使埋单?

你真系唔好当佢系元人或者猿人,分分钟俾佢千咗都唔知呀。
88. 自醉 2020-09-25 20:09:42
引刀兄

你讲笑咩? 呢啲有任务嘅骗子,你在国内见唔少啦! 哈哈哈!
89. 元朗湾区人 2020-09-25 20:37:51
骗子周围都有。

一班移民后代就霸占了香港…强盗添。

T cell抗疫又系骗子,自己躲在老表裤浪下。

be water更有目的啦。

骗咗病毒未?有冇公德心?
90. 元朗湾区人 2020-09-25 20:40:12
91. 向泛民说不 2020-09-25 21:29:11
自醉,今次真系同意你啦,大陆很多你的手足喜欢造谣。引刀也成日作文。
92. 自醉 2020-09-25 23:28:08
向饭

你唔系想话你系我手足吓嘛?! 哈哈哈!
93. 引刀一快 2020-09-26 03:18:48
自我陶醉兄
 
病毒都俾佢骗埋,千王之王上王呀!
94. 元朗湾区人 2020-09-26 08:04:25
执字屎!

“Heung Gong” 人。不要再用HongKong啦,

!!原居民才够格。

老表出钱出力,幚你验病毒。 你班"Heung Gong"人,

!!!良心俾狗食咗。

连多谢都唔识讲,点样文明呢?
95. 引刀一快 2020-09-26 13:00:28
自我陶醉兄

有向饭把“金口”,迟早共济会都变埋你手足。