地产博客 > 楼市散打王 返回
浏览人次:13823    回应:8
楼市散打王

薪金中位数同楼价比较嘅把戏

 

方卓如

2018年1月23日 (信报)

  据调查显示,香港楼价之贵,上年要18年不吃不喝才可上车,今年已经要19.4年,楼价高处未算高。这个用薪金中位数同楼价比较嘅把戏,只可以用嚟做宣传,贪soundbite够响,认真对待你就死得。薪金中位数,你认为一半打工仔嘅人工应该系可以足够轻松供楼?全世界嘅工资都系停滞不前,香港失业率可以创新低系异数,其他发达国家尤其是系年轻人都系冇嘢做。用工资去买大城市嘅楼,唔止系香港,其他大城市已经系赶绝新一代,令佢哋大部分都难以拥有房地产。

  纽西兰直情想限制外国人买楼,因为本地人买唔起楼,甚至有人要瞓街。用人工嚟买楼,连首富都买唔起,因为佢攞嘅人工超低。大把人唔系靠出粮生活,呢啲能够买楼当食生菜嘅人,正正系楼市嘅中流砥柱。唔使等下年调查报告,我敢肯定,下年你要21年不吃不喝先买到楼,首次有城市突破20年。

  我早前写过,香港唔系最难买楼。如果用薪金中位数去计,北京上海更加难,要40年不吃不喝先得。不过调查唔包括内地城市,先让咗个冠军宝座俾香港。但系你唔见北京上海楼价跌,政府操控咁厉害,禁买禁卖都出埋,都唔可以令楼市下跌,证明当人类唔相信银纸,能够保存财富嘅,最有效永远系砖头,中国人思想尤甚。

  你要记住,楼价最难负担嘅城市,通常系最多人想生活、最搵到钱嘅城市。排名香港之后嘅,有悉尼、矽谷一带呢类城市。全部系生活一流,或者财富增长最快嘅地方。市场唔会呃人,楼价咁贵,呢啲城市都无话人口迁离,市民大逃亡,反而愈多人想住,愈多人想置业。又唔见大量人口迁往楼价甚平嘅喀布尔?楼价愈贵都咁多人涌入,梗有其原因,后果系楼价会更贵。

  史上出现楼价一沉不起嘅,只有日本,得呢个国家,楼市泡沫爆破后继续长期沉沦,让香港人咁多机会走去买楼,变身民宿出租。原因系大部分日本人都系甘於打工,每月出粮。你睇吓日本地铁站,那种营营役役嘅气氛,全世界少见。用薪金中位数走去买楼,结果就系年轻人走向极简主义同无欲无求,反正一世都唔使旨意,不如将自己生活要求降低,咁就生活得写意。香港千祈唔好望份人工够你买楼,要先谂如何唔买楼去令你未来可以买楼,等於前辈话斋,望自己发达都唔好望楼价跌。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. Bos fan 2018-01-23 22:10:17
多谢好文章指教
2. 中位居 2018-01-23 23:12:59
好文章,谢谢
3. 已入市的80后 2018-01-23 23:55:41
好文, 不得不转发. 尤其适合呢度D 淡友睇
4. 搞笑 2018-01-24 00:36:59
传媒真是搞笑,香港有很多人是靠份粮去买楼?在香港决定你买楼能力的是你或者你父母累积的财富,而不是靠收入。 

这几年一只腾讯也为不少人赚咗一桶金作为首期。


5. 引刀一快 2018-01-24 02:15:58
一个只有靠父母资产维持楼价嘅城市,我就唔buy喇,有石油出都死。
6. 同意引刀所讲 2018-01-24 02:20:47
大陆楼市主要是靠啃老支持,班后生仔都是靠父母出首期,衰过香港。靠班老野支持,大陆楼绝对不可以buy。大陆年轻人个个都好无耻,以家中有老可啃为荣。文革遗毒,不知孝道!
7. 孟波 2018-01-24 08:44:34
好文,直接道出事实。
8. 好文 2018-01-25 10:41:24
咁多技术性分析, 都唔及呢种简单大道理一语道破