地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:15557    回應:1
敢說亮話

茶餐廳亂話(1332)點解中國要買咁多美國國債

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年5月21日

  今早去到茶餐廳,有客人問,中美關係唔係咁好,美國講到明要打壓中國,就好似俄羅斯一樣,有乜依郁,立刻沒收所有中國資產,點解要買咁多美國國債。

  客人可能唔係生意人,如果做生意問銀行借錢,或多或少都要買一些銀行推薦的金融產品或者債券,老實說,唔買一定唔可以,推得幾多就幾多,唔係話一定會輸,但如果輸就會連渣都冇,做生意唔係買金融產品,唔好將重點放錯,我亦見過不少生意人見金融產品的息口好高,又好似沒有風險,而主動買多多,結果是損失慘重。

  中美貿易順差咁大,買多少美國債券是在所難免,英國都買好多,最多是日本,現在美債利息咁高,美國政府都希望自己人買番,所以中國才可以減持,我相信10000億美元已經是最低水位,老實說,這是已出之物,中國政府應該有所準備。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2022-05-21 15:35:12
中國喺美國放咗錢嘅人,好多影響力都好大。