|
1. 一元 2022-03-23 10:37:06
|
|
|
2. 十郎 2022-03-23 11:41:03
|
我不明白 , 脫勾為什麼要將資產轉離香港?最好轉離到什麼地方?
|
|
3. Hongkong People 2022-03-23 13:13:26
|
驚脫勾就係香港買人民幣,人民幣長期向好!
呢個世界好夢幻, 2020年疫情初期,美國瘋狂印銀紙時,都有美國銀行人員叫港人買美元; 而家又來,代表咩呢?
|
|
4. onclerkclerk 2022-03-23 13:59:21
|
收到, 我已在深圳買了幾套房子, cash 轉了1/4 人仔.
|
|
5. 引刀一快 2022-03-23 16:56:19
|
Hong Kong people姐
駛乜存人仔,買大灣區咪得囉,仲多間屋駛。
|
|
6. 引刀一快 2022-03-23 17:00:01
|
onclerkclerk兄
如果多啲香港人識得學你,就算一間都已經係幸福嘅開端。
|
|
7. 十一哥 2022-03-23 17:11:53
|
4樓講緊係深圳樓…刀刀就想掹衫尾…山旮旯充大灣搵交替。
|
|
8. 引刀一快 2022-03-23 18:47:29
|
|
|
9. onclerkclerk 2022-03-25 10:26:44
|
To 引兄 最弊是其中两間是商舖. 在網購王國, 1幾年買的深圳住宅 現已升了三四倍, 但商舖價格停滯不前. 尚幸還有5 位數字人仔月租收, 租客用微信交付 每個月好過收退休金.
|
|