地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:17030    回應:1
敢說亮話

茶餐廳亂話(1236)韓國冬奧運動員輸了之後點解發爛渣

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年2月12日

  今早去到茶餐廳,有客人問韓國運動員點解咁冇風度,在冬奧輸了之後發脾氣,仲話要抵制中國,從來只有中國抵制韓國,韓國仔是不是輸到short咗,究竟是什麼原因。

  大家睇冬奧以為是體育競技,其實,這是一盤大生意,玩冰上運動的人,大多數家境富裕,中國每年有不少人去韓國玩溜冰,但中國接辦冬奧之後,請了不少名教練來培育中國運動員,同時有不少新設施,令到去韓國玩冰上運動的中國人大減,不過,韓國的冰上運動員始終優於中國,如果今次中國在冬奧攞到好成績,未來去韓國日本,甚至美加歐洲玩溜冰的中國人會大幅減少,這關乎韓國冰上運動員的切身利益,所以,他們輸了之後有乜辦法唔發爛渣,換句話說,中國搞今屆冬奧,國人未來可以慳返很多支出,唔使辛辛苦苦將做代工廠賺到啲錢送了比人。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2022-02-15 09:39:44
韓國人從來都係輸唔起,以前韓國奧運會,射擊比賽中國運動員投訴賽果,韓方話啲靶紙已經銷毀咗。
拳賽又係,唔夠打就成team人上去打拳證。