地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:18292    回應:3
敢說亮話

茶餐廳亂話(1317)兩.三餸飯欠缺什麼

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年2月2日

  今早去到茶餐廳,有客人話年尾時很忙,食過兩次兩餸飯,但總覺得與在馬來西亞食那種叫辣死你阿媽的椰漿飯或者雜菜飯有多少唔同,但又講唔出有什麼不同,問老闆知不知道有什麼不同。

  老闆話當然知道,亦曾經考慮過開兩三餸飯店,但發覺所有經營者都要親力親為,隨時每日要做十二小時,仲要不停做,才有機會賺錢,請伙記是很難做,至於香港兩三餸飯欠缺什麼,很簡單,就是煎蛋,香港人唔係唔食煎蛋,但唔敢食太多,早餐食了,午餐唔敢食,馬拉人就唔同,早餐兩隻半熟蛋,中午或者晚上食辣死你阿媽又加隻煎蛋,好似唔怕死咁樣,所以,香港兩三餸飯是沒有煎蛋。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 向泛民说不 2022-02-02 13:49:27
讲起鸡蛋,应该是情意结,以前有鸡蛋食,就非常幸福,包括了60年代的大陆的中产定义,就是每日有蛋食。

记得小时候去饮,当时蛋的地位就是今日鲍鱼的地位一样。所以台湾,东南亚都要食蛋,应该系闽南人文化。
2. 引刀一快 2022-02-03 18:13:05
我記得喺學校飯堂食嘅最後一隻煎蛋,係個二銀錢一隻排隊現煎,十幾廿年,啲煎蛋好正,反唔反,生啲熟啲,加鹽煎,直接對著隻pan講。

再之前就係預煎嘅,八毫子隻,例牌撈散隻黃嚟煎,卅年前,都要四毫子。
3. -元 2022-02-04 09:08:28
向老爺,

闽南人過年吃一對卵和麵線,代表平安長壽。  我想蛋和“多子”有关!