地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:17867    回應:3
敢說亮話

茶餐廳亂話(1238)有人買是債券,冇人買是債務

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年10月29日

  今早去到茶餐廳,老闆話唔聽到我講債券,是否輸了很多,輸到唔想講,我話剛剛相反,我從來沒有買過債券,亦有很多人笑我唔識投資,又高息又安全,點解唔買,又不少上市公司買高息債券,將利息收入當是公司經常性收入,令到條數好好睇,現在當然有麻煩。

  老闆問我點解唔買債券,我話原因很奇怪,有一次,一個基金向我推銷債券,但是那個基金經理不斷將債券講成債務,我事後才出分析,債券的確是債務,對一間發債公司而言,如果有人買是債券,冇人買是債務,所以我沒有買債券,今日講沒有買債券簡直是匪夷所思,所以,我從不提及有冇買債券。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 舍神 2021-10-29 10:43:30
鬼佬叫Bond 而唔會叫 Debt, 中文譯"債券"已很差了,

債務仲有另一個常用名稱: 信用 (credit)

e.g. credit card 唔會用 debt card, 

功夫兩個字,一橫一直,錯嘅瞓低囉,企得番喺度嗰個先啱晒,係咪咁話?
2. 十一哥 2021-10-29 13:23:35
財資界本質就係賭業、修詞化妝技巧係成敗關鍵、口油…心冷血…過到海神仙…過唔到升仙、老襯落得場就要預咗面對老千。
3. 引刀一快 2021-10-29 16:21:10
怪之連續六年日日唱大灣區係山旮旯、雞棚、橋底,又日日話人係老千,原來係聲東擊西。