地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:23517    回應:1
敢說亮話

茶餐廳亂話(963)千祈唔好合作追數

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年4月21日

  今早去到茶餐廳,有客人話有一筆欠債,債仔是知名人士,但始終唔肯還債,有其他債主叫佢合作一齊追債,不但慳返不少費用,又唔使自己一個得罪債仔,但一定要簽一份合作追債協議,佢揸唔定主意,專登到茶餐廳問我們意見。

  由於我很少私人借錢比人,所以,追債的事,我很難給予任何意見,但有人曾經提醒我,千祈唔好同其他人合作追債,否則大家同意收幾個%,合作的人亦不得不同意,咁就大件事,最近亦發生了一單類似的追債事件,現在大多數合作人同意每100元還3蚊,如果簽了合作協議,可能要被迫同意,我重新講多次,這並不是我的意見,只不過是有人提醒我。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2021-04-21 14:23:24
好文分享,多謝湯博士。