地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:20485    回應:1
敢說亮話

茶餐廳亂話(890)要樓價唔好下跌,千祈唔好抗疫

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年1月25日

  今早去到茶餐廳,有客人話有咁多人用BNO移民,有評論員話樓價會大跌,報紙亦以悲情來形容樓市,而事實勝於雄辯,中原指數連跌了兩個星期,我有什麼辦法令樓市不會下跌。

  老闆話樓市下跌好似天要下雨,娘要嫁人,就算係博士都冇辦法阻止,其實又不是沒有辦法,根據大數據分析,在過去一年,香港受到疫情所累,各行各業都受到不同程度損失,唯獨是住宅樓只是輕微下跌,所以,要住宅樓不跌是很容易,只要大家唔好抗疫,就唔會下跌,客人話我打橫嚟講,我話那些不斷重複講悲情樓市,又話樓價下跌三四成的人才是打橫嚟講,樓市在疫市不跌,點解會在疫情過後,經濟環境在復甦時下跌,單以BNO移民計劃話樓市下跌,叻過毛澤東以半部論語治天下,客人話放長雙眼,老闆話,茶餐廳亂話,唔使咁嚴重。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 都冇辦法阻止 2021-01-25 10:16:57
某程度上係因為收入扣除支出後仍有積蓄, 啫係好似豬肉價高企一樣, 係咪唔駛食? 但係賣豬肉果個又話賣得好辛苦喎。