地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:17178    回應:5
敢說亮話

茶餐廳亂話(879)失敗勤王軍全部都是目無法紀

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年1月14日

  今早去到茶餐廳,有客人話今次特朗普失敗,甚至會被彈劾,主要原因都是勤王軍太目無法紀,老闆話不同意,正確的是所有失敗勤王軍都目無法紀,就算勤王軍軍紀嚴明,但如果失敗,都會被渲染成目無法紀,但勤王成功,就算目無法紀都會被說成軍紀嚴明,甚至會被寫入史策,這就是成王敗寇的道理,所以,勤王軍只有成與敗,是否是暴徒並不重要,特朗普話勤王軍是暴徒即是承認失敗,所以立刻被佩洛茜發動彈劾,以及被Twitter 等網絡平台封殺,可以說特朗普英名一世,懵懂一時,邊個教佢同勤王軍割蓆,叫勤王軍做暴徒,那個可能是無間道。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-01-14 10:31:33
無賴一定好古惑…但冇智慧 !  彈劾冇所謂、破產…猢猻睇佢唔倒先最難受。
不過呢幾年拍住佬食咗咁多大茶飯…下一步就要諗計…派彩點洗乾淨入番自己數。
2. 黃人之皇 2021-01-14 13:35:35
侵皇係真正黃人,係黃人之皇。

黃人特性:博命點火潑火,但唔救火。

若果火燒埋身,就要搵計甩身。勤王軍如果不能幫侵皇手,搶回總統大位,那麼勤王軍在侵皇心目中,IS NOTHING. 

侵皇依家最想做的事:特赦自己,同佢D仔女。

事件最新發展:侵皇再出video譴責勤王軍係暴徒,所以侵皇好難特赦埋勤王軍。
3. 元朗灣區人 2021-01-14 14:01:42
二分鐘侵侵。

只能維持二分鐘,但分分鐘俾人告強姦。

侵侵是班白人的“本土”,右派。

拜拉登是左派,多膚色共融。

两派的利益关係调和不了。分裂成两国,都解决不了。

解放前的,地主,佃农。最後,地主全敗,消失。

但在美国,一方全敗冇可能。
4. 大鄉里 2021-01-14 16:39:54
侵家族身家性命全在美國,天生跛腳鴨,冇本錢硬撼。
人性本賤,鬥無賴,鬥賤輸左,唯有執生保命。

5. 冇本錢硬撼 2021-01-14 17:58:36
老襯同尼克遜有啲似, 一個借亂調局, 一個借爛頭卒勤王軍, 都係做左唔應該做的事, 前者礙於禮教勉強甩難 (來吹司機 · 克淫頓也受益於此) , 後者真係冇運行。