地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:20809    回應:5
敢說亮話

茶餐廳亂話(807)左右美國大選是很大鑊

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年10月31日

  今早去到茶餐廳,見到那位離職空姐教廚房煎煙肉,一定要煎到脆,最後加小小黃糖粉就very good ,我今日早餐當然有煙肉,老闆話明白我點解唔寫美國大選,原來很多消息是假,如果引用那些消息來攻擊某個候選人,萬一那個人當選就大鑊了,而事實上左右美國選舉是很大鑊,最安全是不理會,邊個當選對中國以及香港的政策都不會變,拜登可能好些少,香港可以透下氣。

  一向以來,我收到不少關於美國大選資料,包括今次拜登兒子資料,當然希望我再登出來,我話我沒有影響力,根本沒有人睇我的專欄,無謂浪費時間,而事實上有不少YouTuber將拜登兒子的資料不斷咁講,希望助特朗普一臂之力,如果拜登當選,他們多少都有問題,美國可以引渡那些人去美國聆訊,除非他們在中國或者香港,不過,那些人大多數是反中反港,現在根本不是住在香港,拜登當選,他們在未來一段時間都會膽戰心驚。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Stephen Wong 2020-10-31 09:12:01
今次唔俾個Like你都唔得啦!
2. 路上行人 2020-10-31 11:09:49
今次肥佬黎個美國鬼肥佬助手 Mark Simon 睇來要老死不得邋還鄉 !
3. 你做初一,我做十五 2020-10-31 11:23:35
美佬大選,本來係唔關香港人事。邊個贏,又有咩所謂呢。

但今次唔同。

有部分香港人,尤其係黄人,想左右美佬的選舉。係有合理理由。

因爲上年區議會,美佬有冇左右過香港的選舉,美佬自己應該好清楚。

所以,無論邊個當選,都唔話得個班香港黄人,佢地冇有怕。

你做初一,難保有人做十五。其實唔止香港,台灣,俄羅斯,烏克蘭,以至所有發生過顏色革命的國家,都有人咁霖。


5. 十一哥 2020-10-31 12:26:58
3樓   冇錯 ! 美癈邊個做荷官..對中國唔會有分別、都係想中國乖乖做阿4、麻煩在做阿4又太大隻…有乜沖撞又食你唔住…最好當然就係拆散你…成日顧住鬼打鬼、美癈就霸住專科賣貴槍。
結論..中國一定要團結…自己做好、低調肯蝕底…再換唔到人地關照…高抬貴手。
6. 元朗灣區人 2020-10-31 19:30:10
班香港乞布be water be 到美國。

民主好像“娛樂圈”,d人睇走光/色情,多過“政策”。

!!八婆的民主