地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:17975    回應:6
敢說亮話

茶餐廳亂話(787)沒有全民檢測,封酒吧食肆又有何作用

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年10月8日

  今早去到茶餐廳,有經營酒吧的客人非常擔心,因為有傳染病專家叫政府關了所有酒吧,食肆,今次想唔執笠都唔得,老闆叫佢不用擔心,在全民檢測之前,政府的確對那些專家言聽計從,但林鄭千辛萬苦,請國家替香港做全民檢測,那些叫香港酒吧食肆關門的專家,對全民測檢持拒抗態度,最終只得三成人做檢測,找到30幾個確診者,代表有80-100個確診者隱藏在社群,醫護不支持將那些確診者找出來,卻要求政府關食肆酒吧,乃是本末倒置行為,唔找出隱藏確診者,關酒吧食肆又有何用,酒吧食肆被關,確診者潛伏,待重開的時候又走出來,我估計要多做一次強制性全民檢測,今次我唔相信有人夠膽反對。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2020-10-08 11:19:37
部份專家學者…出糧宿舍take it for granted、冇洗擔心、久而久之…就唔知乜係人間煙火、思維昇華到出神入化、阿伯娘直覺有神功護體百毒辟易。
乜要有客幫趁先有銀出糧嘅咩?痴線…lock down我咪一樣正常出糧、分別在多咗9噏…小咗上堂招呼生化人…輕鬆咗添。
2. 畫公仔 2020-10-08 12:07:16
對某D人來講,因爲冇作用,所以先要做。而全民檢測,因爲有作用,反而要呼籲唔好做。明未?

仲唔明?大圍好,自己唔好,即是唔好。相反,自己好,大圍撲直,都係好阿。話之。

全世界冇曬病毒,即是冇曬病人。冇曬病人,邊個幫襯?冇曬病人,邊個撲直?

畫公仔唔洗畫出腸。
3. WWSG 2020-10-08 13:21:49
全球疫情開始放缓,冒險家已審慎地慶祝,
防疫專家强烈警告,亦是盡自身角色需要。
4. 審慎慶祝 2020-10-08 17:16:14
喺香港,享受寧靜係一件好奢侈嘅事。
5. who 2020-10-08 21:19:56

過關前的健康碼


健康碼的重點,是追縱曾經去過的地方,接觸的人物。


所以,不如現在所有想回大陸的人,先下載香港健康碼,保留有十四日的行縱,就可以去做核酸檢測,祇要是陰性,24 小時內,就可過關,換大陸健康碼。


三日之後,再去大陸居住地點,做核酸檢測。

七日之後,再測一次。保証沒有新冠病毒。


這樣做,可保証所有有心回大陸的人,不用在深圳隔離十四日,亦可保証,他們真的沒有新冠病毒,對祖國,是安全的。


有心回大陸的人,是不會怕暴露行縱的。


反對的人,都是不會返大陸的人,不用理會。

6. who 2020-10-08 22:12:01

補充 -- 過關前的健康碼


過關前七日,應做一次核酸檢測,若結果陰性,七日後,再做一次,若是陰性,24 小時內,可以過關回大陸。


即是回大陸前,先做兩次核酸檢測,全部陰性,才能過關。這樣,對祖國,就是最安全,就能接受香港人免隔離入境。


政府化驗所,要發出核酸陰性証明。