地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:19504    回應:3
敢說亮話

茶餐廳亂話(776)法律女神的天秤

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年9月25日

  星期五早上,去完新城財經台做完節目之後,叫司機載我去茶餐廳食個午餐。

  入到茶餐廳,有自稱是我fans的客人坐埋嚟,我都未叫ABC或D餐,他已經話那些法官如何不公平,林鄭唔知係咪黃,意然幫住法官,叫大家唔好干預法律,佢以為我一定贊成,誰不知我話林鄭做得對,法律女神有一副天秤,最初是不平衡,但經過多番磨合之後,就會令各方都滿意,或者不滿意,大前提是任何人不能騷擾法律女神,現在不少人覺得有一些律師偏幫社運人士,但極其量是偏幫一次,到下次就不會喜出望外,無形中阻止有機會發生的暴力事件,相對同樣行為,有一些法官判刑判得很重,大家又唔好以為是壞事,這會令到另外一方的法官在判刑時要考慮考慮,不過,始終要大家幫手,唔好騷擾香港司法制度,老闆話我A餐已經凍了,換一個畀我。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. X 2020-09-25 15:43:21
支持先軟後硬,引出全部牛鬼蛇神。

2. phILIP HK 2020-09-25 17:04:25
班紅衛兵,最終發現,自己要求的一啲都得唔到,失去的是自己的所有,當夜欄人靜時,想一想,能不唏噓?
3. 茶餐廳老闆 2020-09-25 17:47:39
老闆話我A餐已經凍了,換一個畀我。」茶餐廳老闆好有人情味,值得學習。但係唔知已經凍了的A餐點樣處理呢?