地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:14010    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(734)今晚睇英超

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年7月25日

  今早去到茶餐廳,老闆問今晚有冇嘢做,一齊在茶餐廳睇英超。我話我不是員工,冇資格在茶餐廳睇英超。除非全部人,包括員工乜都唔食唔飲,否則就犯了限聚令,令到餐廳聲名大噪就唔好意思。不過無論如何,今晚一定要睇英超。除了爭四強,六強外,還有護級戰都好睇。港人更梗掛住曼聯,今晚食粥食飯就要睇綠木先生,條靚仔只得18歲,英超復賽後踢到好似識飛。

  我經常同人講,如果中國同美英冷戰,香港的戰略地位就更加重要。英國放290萬BNO護照持有人去英國,中央電視台立刻停播英超,國內今晚唔知有冇得睇。由此可見,就算中國與美英交惡,幾方面都唔會郁香港,希望留條後路。天下大勢,分久必合,合久必分,唔留一條後路就很蝕底。中國是不會封這個後門,要封都是香港人自己封。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 窮千萬 2020-07-25 12:17:40
香港建築師學會唔再承認英國大學建築學位,
即係响英國讀完建築返香港考唔到香港個牌,
兩年過渡期。
舉一反三,工程界,醫療界,法律界不跟就不爰国不爱党!

https://www.hkia.net/uploads/en/page/BEdA/Press%20release%20-%20transitional%20measures%20for%20UK%20qualifications/HKIA_Web_Announcement_UK-qualifications_202007_Eng_v10.pdf
2. Stephen Wong 2020-07-25 12:18:57
呢排博士辛苦,英超明晚(26/7)23.00 20隊準時開波。