地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:11701    回應:0
敢說亮話

茶餐廳亂話(732)不要為了取悅別人而寫文章

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年7月21日

  今早在茶餐廳食中餐時,老闆話有一個妙齡靚女搵我,表情仲好古怪。原來是一個網友,她亦喜歡在網上發表文章,積聚了不少fans,但最近有一篇文章令一些fans不滿,最後unfriend左佢。女網友唔開心,於是專程走嚟問我如何解決這些問題,文章是否要迎合fans?我話千祈唔好,正是曹操都有知心友,關公亦有對頭人,都唔知幾多網友鬧我,甚至專登開個姓湯的專頁,然後不停話同意或者唔同意我的契弟湯文亮所講。最初我也不開心,最後沒有理會,Facebook 監察系統最後封了那個專頁。所以,對任何批評都唔好嬲,亦唔好太過投入。否則,文章就會被某些網友控制,失了個人風格。女網友話明白,仲請我食早餐。我望下老闆,表情始終怪怪地。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼