地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:18114    回應:4
敢說亮話

茶餐廳亂話(607)遊行時千祈唔好揮舞美國旗

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年1月6日

  今晚茶餐廳老闆請食飯,老闆大娘打點一切,當中有幾個去完參加上水遊行的中年人,是老闆的表弟。老闆大娘唔客氣對他們說,去遊行冇問題,但千祈唔好揮舞美國旗。今時唔同往日,美國剛剛偷襲殺死了伊朗聖城旅指揮官,伊朗將復仇旗幟懸掛在清真寺,表示一定會復仇。美國政府已經下令在伊拉克的美國公民撤離,在紐約以及其他大城市有重兵佈防,大有大戰一觸即發之勢。如果在香港去遊行揮動美國旗,隨時被人作為復仇目標,老闆幾個表弟本來有好多嘢想講,但老闆大娘的說話,嚇到他們寢食難安。其實,老闆大娘嚇他們是有意思,是希望他們不要在宴會上談及政治,否則有機會不歡而散。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Fisherman 2020-01-06 10:40:45
在外地旅遊公幹,係公眾場合,唔好自認同花旗嘅關係,亂講美國佬好話,否則後果自負,唔係講笑!回頭看香江,真的人間天堂。
2. 十一哥 2020-01-06 11:46:36
袋住美帝~趴時卟…行街枕住要~回眸心跳、真係震到拋抛地。

3. 十一哥 2020-01-07 08:34:03
最瘟疫係一日…阿尾嚟㗎、天涯海角都要報A/C、又冇得揸雙重…趴時卟、以前就話抛抛地招招積喺人前響我係…阿尾嚟㗎 ! 而家有乜依郁…第一時間要生吞本…趴時卟。
移民做阿尾…行街都要回眸心跳…點睇都唔知有乜着數。


4. 敢説亮話,慳d啦! 2020-01-07 08:44:02
敢係邊度?亮即两邊唔得罪?