地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:19972    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(494)高息金融產品在香港沒有市場

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2019年4月8日

  今早去到茶餐廳,見到有金融產品經紀推銷高息金融產品,又話產品後台很勁,唔係老友都唔會介紹。老闆話心領,利大本無歸,他對高息產品的興趣不大,我講大家或者不同意,這就是香港作為世界金融中心的一個條件,一般香港市民不會盲目追求高息投資。雖然高息投資未必會變成壞帳,但機會總比正常的投資多。如果香港人沉迷高息投資,示威的事就會無日無之。即使如此,低息亦不代表百分百安全,例如雷曼迷你債券,人民幣累積期權等金融產品,但總好過高息產品,爆煲的事件就少很多。

  國內的情況就有所不同。如果唔高息根本吸引不到市民購買,那些人根本不會理會產品內容。如果發行機構到期不能本利歸還就會投訴,甚至上京請願,又話官商勾結,政府保護那些奸商。其實,他們首先要檢討自己,難道不知道哪些是奸商?哪些產品有問題?否則又怎可以俾那麼高息。買的時候就話如果唔博,單車又怎會變摩托,博唔到又發爛渣,即是輸打贏要,這就是中港兩地的市民質素的分別。老闆對那位經紀說,要推銷那些產品最好返國內,高息金融產品在香港沒有市場。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 真真薯片 2019-04-08 12:21:40
大陸成日維權,但係睇親新聞都係比人武力鎮壓

但係調轉諗,如果維權一定比人鎮壓,點解仲有人維權?

真相應該係,維權事件中,應該輪一部份真係有得賠,不過大陸既賠償方式唔透明,唔明碼實價,要靠自己爭取,所以就成日都維權
2. 引刀一快 2019-04-08 16:07:55
大陸人對高息產品嘅態度,與近廿年GDP高增長不無關係,九十年代已經好多一兩分息借錢,一分息算係低,物業抵押又規條多多,唔係有高息吸引,邊個肯借錢俾人,久而久之就成為社會標準,再睇睇大陸樓市果種升法,會認為呢個就係資本應有嘅生長速度,但係有多少錢而文化程度低嘅人非常多,有人幫佢地錢揾錢,自然趨之若慕。
另一個原因,實體經濟唔好,好多人有錢唔敢做生意,見到唔使做都有得生活,當然有興趣,睇見一單唔落疊,第二單都會落疊,財務自由四個字,害死好很多人。