地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:22750    回應:0
敢說亮話

茶餐廳手記(#155)千祈唔好同乞丐爭拗

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年6月4日

  今早去到茶餐廳,一個平時很早到的客人今日遲了成個鐘,佢話在街口畀一個乞兒拉住,話客人欠他一萬元,客人話冇,於是雙方糾纏,愈來愈多人圍觀,直至有圍觀者話那個乞兒經常都話人欠佢錢,如果有人回應,那人便會被佢糾纏,叫客人唔好理那個乞兒,快啲離開現場。

  有客問在我的網站,有咁多無聊攻擊,我如何處理,老闆代我答話當那些人是乞兒,千祈唔好回應,否則就唔甩得身,老闆講得冇錯,我現在甚至連刪除都費事,無謂畀那些人話,如果冇此事又點解要刪除,況且那些人在英國,得閒到嘔,如果回應,一定會比那些人煩到不得了,一於當那些人乞兒,唔回應是最好辦法。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼