地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:20086    回應:3
敢說亮話

茶餐廳手記(#148)台灣人香港人對國內人睇法是不同的

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年5月28日

  在台灣電視上,經常有議員或者知名人士取笑國內人,話國內人連茶葉蛋都食唔起,又話國內高鐵用腳踏推行,搞到未去過內地的台灣人非常開心,去過的又唔會糾正,否則就會被人話叛徒。

  今早去到茶餐廳,老闆見台灣客人在坐,於是問台灣人點解會相信那些議員所講,台灣客人話這是心魔問題,打一個比方說,中國以前是台灣的窮親戚,今日發了達,但台灣人唔肯承認,認為中國仍然非常窮,發達只是謠傳,大家都知道這是自欺欺人,但台灣人採取鴕鳥政策,真係冇辦法。

  香港人就知道中國昔日這個窮親戚今日發了達,有部份香港人以憎人富貴心態睇國內人,與台灣人是有分別的。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2023-05-28 13:51:43
大陸茶葉又平人工又平蛋又平鋪租又平,點解會食唔起茶葉蛋呢?

記得廿幾年前,同同學去咗佛山祖廟一帶,同學話睇見佛山嘅茶葉蛋,真係好欣賞佛山人嘅頭腦,平常茶葉蛋就係一蚊到個半,最貴唔超過兩蚊,有間西式麵包鋪,裡面有煲茶葉蛋,大大隻字,寫住“東京茶蛋”,咁就賣四蚊!

大佬,廿幾年前都食得起四蚊隻茶蛋,今日點會食唔起呢?
2. DeonLam 2023-05-28 18:35:30
引刀兄,國内人轉佐口味好久,不是買不起。
3. 引刀一快 2023-05-29 17:42:25
Deon兄

依家啲細路返學,早餐都仲有攞住隻茶葉蛋,兩個饅頭。