地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:16190    回應:0
敢說亮話

茶餐廳手記(#091)有了家當就唔想做爛頭卒

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年4月1日

  今早去到茶餐廳,老闆話我Facebook 人數多了很多,究竟點解,昨晚我去了一個200人聚會,以輕鬆形式講地產,或者觀衆希望可以了解多些,就加入了我的Facebook 。

  有客人話今次真係世界變,以色列竟然有機會內戰,就算唔係,63萬人上街反總理內塔尼亞胡,反對他削弱大法官權力,是否代表總理獨裁,有違民主精神。

  老闆話今次同民主制度無關,因為中東大和解,總理擔心可能會接到指令,搞亂中東,不過今時唔同往日,以色列有自己國家,有相當家當,唔想再做爛頭卒,否則,亡國都有機會,但一般以色列人唔明白,以為內塔尼亞胡廢除三權分立,自己一人獨大,所以上街反對,今次有機會將好人當賊扮。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼