地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:12309    回應:3
敢說亮話

茶餐廳手記(#059)移民離開的人應該大讚香港

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年2月28日

  今早去到茶餐廳,有一個客人與一個即將移民離開的人話別,那人不斷彈香港,又話冇自由,想鬧人都唔得,客人話在香港講就冇問題,去到目的地就唔好再講,而事實上世界各地的移民,到達目的地的時候都不會大鬧自己國家,只有移離香港的人唱衰香港,任何一個國家的人都不喜歡新移民唱衰自己的國家,千祈唔好搞錯,以為唱衰香港可以得到他們歡心。

  如果要做得好一點,移民離開的人應該大讚香港,離開香港只是想換一個新環境以及擴闊自己視野,咁樣做,當地人反而會接受,因為他們都是移民,並不是一個反叛分子。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2023-02-28 13:39:15
我都一直喺大灣區大讚香港,不過,我喺香港就大讚大灣區。
3. 偉 2023-03-07 05:22:41
有好多香港人, 口講同共濟, 香港是我家.....現在一批一批離開家園, 又怎樣解釋 ?只是留下來, 才真是熱愛香港❣️
5. 引刀一快 2023-03-07 16:03:38
移民外國本來就係大多數亞洲國家嘅“嗜好”,啲“愛”帶埋出國咪得囉。

只要祝福或者妒忌,亞洲人呢種嗜好唔會因為任何論調而改變。