地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:14191    回應:1
敢說亮話

茶餐廳手記(#040)贏錢最忌撻雞屎

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年2月9日

  今早去到茶餐廳,有客人話,賭錢最忌什麼,老闆話一定係撻雞屎,偷雞成功仲話畀對手聽是偷雞,不過,亦有人話這是功夫之一,撻雞屎令到對手心浮氣燥,以後做判斷都差了些少。

  最近有一個人,搭了一個雞棚,刮了一筆,拋妻棄女,與小女人離開香港,去一個沒有引渡的地方,現在仲撻雞屎,話那些信他的投資者是貪心,世界上邊到有咁高息,他唔呃其他人都會呃,我諗那些投資者現在暴跳如雷,除非搵唔到那人,否則的話,他的結局是很悲慘。

  大家都唔明白,即使自己是騙徒,呃了一班人,但都會將自己裝扮成是受害者,點會撻雞屎,話自己呃人,單以這個論點來分析,那人尚未夠班,甚至是自尋煩惱,老實說,無論呃到幾多錢,都唔會用得好耐,當地的有勢力人士知道,就會敲腳骨,結局唔會好,而且冇人會可憐。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2023-02-09 14:33:21
呃返嚟嘅錢,就算幾低調,都係有報應。