地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:16052    回應:0
敢說亮話

茶餐廳手記(#026)師奶炒家代政府收印花稅

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年1月26日

  今早去到茶餐廳,有客人話剛從幾位師奶炒家買入一個車位自用,他發覺師奶炒家只是賺了幾萬元,似乎是為他人作嫁衣裳,有其他客人不明白。

  老闆話這幾位師奶的確唔話得,大拿拿攞咁多錢出嚟炒車位,又要俾4.25%印花稅,好聽啲每個車位只是賺得幾萬元,唔好聽就是代政府收印花稅,因為客人無論直接同原有業主抑或同師奶買,都只是需要付100元印花稅,政府今次真係要多謝幾位師奶。

  老實說,炒樓炒車位唔同炒股票,股票張張都一樣,樓同車位每個都不同,方向好,位置較佳的一定可以賣走,最後可能會有大約20-30%貨尾,而事實上貨尾唔係咁易賣,幾位師奶慢慢就會知道,不過,炒樓就是這樣的,冇人夠膽講一定賺錢。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼