地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:11305    回應:1
敢說亮話

茶餐廳亂話(1654)獨在故鄉為異客

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年10月4日

  今早去到茶餐廳,老闆話今日重陽節,獨在異鄉為異客,請台灣客人食早餐,有另一位客人話比台灣客人更慘,所以老闆亦要請佢食早餐

  老闆話客人是香港人,唔會有獨在異鄉為異客感覺,點會慘得過台灣客人,那位客人話,他的老婆以及子女全部都移了民,只有他一個人在香港,變成獨在故鄉為異客,是否比台灣客人更慘,老闆立刻話佢請食早餐。

  其實,真係有很多子女留他們的父母在香港,亦唔會打算返嚟,離開當日就是永別之日,都唔知點解會搞成咁,好彩,香港政府仍然有能力照顧那些老人家,否則就會比現在更慘,不過,獨在故鄉為異客感覺又不是非同路人可以感受得到。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2022-10-05 04:10:08
咪話我話喇,香港揾個骨灰位都咁艱難,要人倒灰落海,仲有乜清明重陽可言呢?

大灣區就好好多,俾少少錢就買到位,香港骨灰價,大灣區可以土葬喇。