地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:15190    回應:3
敢說亮話

茶餐廳亂話(1639)英國應主動取消英聯邦

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年9月14日

  今早去到茶餐廳,有客人話,英女王走咗,查理斯登基,第一份試券就是如何維繫英聯邦,或者有人叫做大英國協。

  老闆話,天下大勢久分必合,合久必合,英聯邦已經去到荼蘼,繼續落去都冇乜意思,而家大多數英聯邦國家都打算脫離英國,不如打鐡趁熱,由查理斯宣布大英帝國解散英聯邦,如果查理斯夠膽做,都可以講他的確有政治智慧,如果勉強維持,到最後就會不歡而散,老闆的確有理由,但估計查理斯沒有如此深度的政治智慧。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. CS 2022-09-14 11:48:55
查里斯根本冇權力咁做。
2. 自我陶醉 2022-09-14 13:31:31
咪以為做皇帝就一定好大權先得㗎,英國皇室係唔容許參與政治議題嘅,莫講話決定,連討論/表態都唔可以,人民先係真正主子。 你估好似博士咁free,咩嘢都可以亂噏一通咩! 哈哈哈!
3. 2022 2022-09-14 14:21:31
廢柴“查你私”終於可以繼位啦。英女王一直唔肯讓位畀佢,就係對佢極不信任。🙂