地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:17367    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(1636)英女王是事頭,不是頭婆

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年9月11日

  今早去到茶餐廳,老闆大娘出嚟睇舖,有客人見到叫老闆大娘做事頭婆,即是一般香港人叫英女王一樣,大家都覺得冇問題。

  不過老闆話大娘是事頭,不是事頭婆,英女王在未過身時亦是事頭,不是事頭婆,現在查理斯做了英王,他的老婆卡米拉就是事頭婆,但很可惜,英國已經今非昔比,英聯邦或者叫大英國協將會解體,這是時代巨輪,誰也阻檔不住。有客人突然間叫一聲老闆,大家估下邊個條件式反射回應,老闆抑或老闆大娘。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 自我陶醉 2022-09-11 12:12:28
其實只有公務員,才會叫佢事頭婆,其他一般市民叫事頭或事頭婆都完全唔恰當。 

在民主社會,一個政府其實同一座大廈的管理公司一樣,錢是人民出,所以人民才是公務員真正“出錢的”事頭,所以公務員才叫“公僕”。 嚴格嚟講,叫事頭同叫事頭婆都唔正確,女王同人民根本冇從屬關係,只因為民選政府是由女王委任,公務員係政府架構內嘅員工,佢哋咁叫英女王,雖然唔啱,但係可以理解。

由於自古以來,土地被視為皇室擁有,所以又叫crown land,人民要用就同政府買或租,由於香港所有土地都是租出的,冇freehold 土地,回歸前一般市民叫佢包租婆可能更正確,現在叫事頭/事頭婆/包租婆都不正確了。


2. 一元 2022-09-11 13:36:58
某程度上,伊利沙伯二世很注重外表。但對着頭髪不梳理的民選首相,吸毒玩性派對的二世祖,应该都冇眼睇。

二世vs二世祖。也是精英权力,被平民民主,淹没。