地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:16843    回應:3
敢說亮話

茶餐廳亂話(1556)點解半數移英港人患抑鬱症

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年7月5日

  今早去到茶餐廳,有客人話,根據英國方面調查,有半數移英港人患抑鬱症,究竟點解會出現這個情況,有冇得醫。

  老闆話,當然有得醫,藥方只有一條,而且只是一個字,就是亂,如果香港亂,老闆擔保那些移英港人抑鬱症立刻藥到病除,由於移英港人的日子絕不好過,就算有工作,都難以達到昔日在香港的收入以及工作地位,在當地唔滿意唯有寄望香港沉淪,不過暫時仍未出現,而且香港好似重新出發,那些移英港人心情大受打擊,所以患上抑鬱症

  其實,抑鬱症還有一個原因,就是五年之後英國是否批准他們可以正式做移民,或者送他們去非洲星架坡,即是盧旺達過新生活。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 點解 2022-07-05 09:21:24
點解我老豆唔係賬單閘門?
2. 都是一樣 2022-07-05 11:40:32
移英或留港的人, 都在盡力證明自己活得比對方好.
3. 引刀一快 2022-07-06 10:29:03
要醫抑鬱症?去牛頭角揾十一座,順嫂幫到你!

日日𠼱住要lam人啲海鮮,驚嚇十足,好似李心潔果部見鬼咁,想抑鬱都難喇。