地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:20868    回應:1
文亮語

十年一覺揚州夢

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年3月18日

  今日中午,有老友請我去龍景軒飲茶,龍蝦餃,鮑魚燒賣,西班牙黑毛豬叉燒,老友出名是孤寒財主,咁嘅陣容,一定有所求。

  老友話,佢個仔今年18歲,同佢家姐同學拍拖,今年暑假準備去美國讀書,在去讀書之前,打算先訂婚,問我點樣拆散他們。

  老實說,咁陰質的事,我一定唔會做,知道點做都唔會講出嚟,我於是話,訂婚太隆重,不如雙方家長食飯,請埋我做個見證人,十年之後雙方結婚。如果女方在十年內結婚,男方不得追究,如果男方在十年內結婚,就要對女方道歉兼作出適當賠償,老友傍晚時話女方答應,問我點解可以諗到條咁好計仔,我話學杜牧先出,佢話十年一覺揚州夢,贏得青樓薄幸名,就算十年男方悔約,最多俾對方話薄幸,冇乜咁大件事。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 引刀一快 2022-03-18 18:55:00
男仔老豆要拆散鴛鴦,比較少見。