地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:16804    回應:3
文亮語

今年春節,孤獨老人過年特別多

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年1月21日

  有幾個老友一齊在年卅晚在其中一個家裡食飯,問我是否參加,我話過時過節,我無權話事,反問點解他們可以一起,唔使同家人食飯。

  老友話,子女移民去了英國,他唔想去,與老婆留在香港,所以搵埋其他孤獨老人一齊在年卅晚食飯,知道我要陪家人,亦唔敢打擾我。

  在2020年底,英國推出BNO移民計劃,估計五年內有三十萬人用BNO移民去英國,第一年會有十五萬,但結果只得七萬,一般人認為英國高估自己吸引力,其實英國也沒有估錯,但想唔到老人家唔想移民去英國,做成人數大幅減少,如果老人家與他們的家人一起移民,人數一定超十萬,其實,現在老人家與子女玩拔河,睇吓最後是老人家去英國抑或子女回流香港,我估計雙方勢均力敵,有老人家不甘寂寞而去英國,亦有子女未能適應而回流,各適其式。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2022-01-21 12:33:07
大家關懷下十一仔喇。
2. 十一哥 2022-01-21 18:07:02
刀刀 好唔得閒咩..又要去修O呀?唔洗搵替工嘅…。11哥等得嘅…
3. 引刀一快 2022-01-21 19:56:45
十一仔,關懷你果啲,唔係替工,係社工呀,咪嗌錯呀。