地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:21889    回應:10
文亮語

點解咁多國家撐台灣

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年12月5日

  星期六上午,公司變成老友吹水地方,有老友問,點解除了澳洲日本,仲有德國法國荷蘭甚至愛爾蘭都撐台灣,唔希望中國單獨改變台海現狀,老友唔知道,政客同銀行家都是一樣,是好天遮,閣下財政冇問題,銀行家話隨時借錢比你,如果有問題,不但唔借,借咗都要收返。

  國台辦朱鳳蓮點名批評,已經沒有台灣人夠膽公開講台獨,既然冇人講,中央政府又點會改變台海現狀,政治家知道這個情況,就話支持保持台海現狀不變,這個世界沒有免費午餐,結果是要從支持的國家購買更多貨物,大家睇萊豬便知道,如果大家睇真d,支持台海保持現狀的國家原來是配合中央政府的窮台政策,台灣政府當然知道,不過是啞仔食黃蓮,有苦自己知。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. onclerkclerk 2021-12-05 14:30:22
這幾年世界發生的事,都看到博士文中說這幾個國家都是很虛偽,如果真的是撐台灣,為什麼不跟他建交?
2. 閣下一定是神童 2021-12-05 18:49:58
樓上,如果越來越多國家同台灣建交,是害左台灣,因為可以武統,彈頭不小心誤中香港,你想嗎?
3. 十一哥 2021-12-06 00:13:12
D咖喱啡都係想抽呆呆水,現實係老表真係好得人驚,掂親邊掰⋯陀地即刻冇運行,再唔使橫手出茅招肯定好快D𡃁就過底,到時落難大佬冇得再任篤手指…真係唔知點還債,老表就係除咗勝利…冇退路,而家唔係講是定非…根本係生死相搏,只要阿爺保持強大…就冇洗擔心開拖。
4. 引刀一快 2021-12-06 01:01:50
一面擦老表鞋,一面話老表啲樓係雞棚山旮旯,果種人先叫得人驚。
5. 一元 2021-12-06 07:57:19
近幾年,很多绑匪國,應該拿不到着數,所以将肉参切完手指,切脚指。

以前一句“反对台毒”,交换一架“波音”。 现在冇呢支歌仔唱。

!!撑台不就是發窮惡
6. 向泛民说不 2021-12-06 08:57:36
2楼,所以不要鼓励台毒,一旦台毒,阿爷先唔会考虑有弹头误中香港。

现在黄能,台毒狗,日本和美国极右派都最想发生战争,因为他们相信大陆在现在赢不了,将来大陆更加强大了,台海战争就会赢,所以现在叫战争跳的最高的就是黄能,台毒狗,日本和美国极右派
7. 十一哥 2021-12-06 08:58:29
鄭重聲明  : 11哥所 講嘅係刀刀嘅揾食道具…海市筍樓、唔好成日喱喺橋底掹老表3尾…

8. onclerkclerk 2021-12-06 14:25:42
香港好彩有中國大後台,冇後台香港將变成台灣或阿富汗被西方國家魚肉。
9. onclerkclerk 2021-12-06 14:36:51
阿富汗
近來鋪天蓋地都是阿富汗的新聞,翻查資料,阿富汗位于中東的中央,與巴基斯坦伊朗等國家隔離,我國新疆有走廊通往阿富汗,其風景秀麗,民風純樸,有山有湖,人們與世無爭,D女又索(可能是高加索人種Caucasian),有中東小瑞士之稱,可算是人間樂土。奈何這百年來西方殖民者出出入入,人民無所適從,侵略者撤退後人民往往打成一片,令人民非常折騰。
我國新疆有走廊通往阿富汗,自古是絲綢之路點,其風景及人種與新疆相似,這邊廂,傳被勞役及滅族的新疆人安居樂業,閒時约D friends載歌載舞,細聲講大聲笑, 跟著烤隻全羊,大啖哈密瓜,那邊廂,受美國統治二十年的阿富汗GDP差過清朝,處處烽煙四起,生靈塗炭,街上行人鞋口鞋面,無水洗面,閉閉翳翳,全家準備逃難,或賣仔賣女求生,其中落差非常之大。
10. 引刀一快 2021-12-06 18:31:05
7樓十一仔

你寫足六年詆毀大灣區詆毀大陸樓,日日講山旮旯雞棚,依家想抵賴?
你就真係正式老千格嘞。當呢度啲人傻嘅咩。
哈哈哈哈,當人傻嘅。