地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:17403    回應:4
文亮語

是否真係有咁多人輸高息債券

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年10月29日

  有老友話在高息債券輸了很多錢,但基金經理同佢講,有不少人輸得多過佢,所以,佢唔算輸,甚至是跑贏大市,聽完基金經理講,老友自我感覺良好。

  我同老友講,投資是計自己荷包,唔好同別人比較,輸得少過別人只是心理上好過一些,不過,如果別人問我有冇輸高息債券,我會話輸到阿媽都唔認得,橫掂自己冇輸錢,俾人開心一下都唔緊要,這是賭仔心態。

   如果問一個由剛剛由賭場行出來的賭仔戰績如何,十個有九個都話輸到頭痛,其實,有個別賭仔是沒有輸錢,只不過例牌答案是輸錢,很少會聽到賭仔話贏錢,與買高息債券一樣,不少頂級投資者都話輸了高息債券,但事實上並沒有太多人,只不過,一般人是喜歡聽別人輸錢,唔鍾意聽人講贏錢,因為,他們可以安慰下輸錢的人,什麼有賭未為輸,發揮一下同情心。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十郎 2021-10-29 11:54:47


      剛由賭場出來的 , 當然話輸錢啦 , 話贏錢就即刻被人“船頭尺”-------度水”喇。

2. 引刀一快 2021-10-29 13:12:06
我果105,安慰咗十一仔喇。
3. 十一哥 2021-10-29 14:00:17
刀刀係好抵調…枕住呱呱叫…贏咗、11哥冇得唔認…輸出咗比刀刀。
4. 舍神 2021-10-29 23:05:00
有資格輸都唔簡單!