地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:22150    回應:6
文亮語

原來政府大樓也是偏門地方

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年10月22日

  昨晚食飯時,老婆話我早兩日寫了一篇文章,講及有很多年輕律師上法院時都是填紙仔,原來法院好似麻雀館,浴室一樣,是偏門地方,今日政府宣佈,從11月1日開始,進入政府大樓不接受填紙仔,一定要用安心出行,政府總算聽下市民意見。

  我從來唔知道進入政府大樓可以填紙仔,而又有咁多公務員唔用安心出行,我真的不明白,去自己返工的地方都要填紙仔,究竟是什麼心態。

  老婆問,今次政府態度咁強硬,又冇咨詢公務員團體,會不會被公務員團體反對,我認為不用擔心,俾個缸給他們做膽都唔敢反對,少少反對聲音都唔會有,所以,如果政府夠膽,很多政策都可以順利執行,政府怕人反對唔敢推行有利民生政策,倒頭來反而俾市民鬧政府做得唔好。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 西周器 2021-10-22 09:52:41
假設某两地,樓價物價開始融合,但两地公務員人工,福利和退休金天壤之別,公民比亦差多四五倍,
山頭得利者,部份人可能會希望,两地分得越清,维持現狀,融合拖得越久越好,心理自然會有所反射。
2. 十一哥 2021-10-22 12:12:23
擺到明係阿爺鷄…令到黑暴發癲…早打成英雄…遲打捉狗熊、但係美廢下毒放後不管…睇住班嘍囉失控滅頂。
客觀效果係害咗正經香港人…變成冇哂異議、失去對正苦9官嘅制衡…非社稷之福、鍾擺效果…從一極端擺去另一極端…極端始終係負面。
3. Hongkonger 2021-10-22 12:27:26
政府怕人反對唔敢推行有利民生政策,倒頭來反而俾市民鬧政府做得唔好。

所謂民市派最希望見到這樣。
4. Hongkonger 2021-10-22 12:28:46
政府怕人反對唔敢推行有利民生政策,倒頭來反而俾市民鬧政府做得唔好。

所謂民主派最希望見到這樣。
5. 引刀一快 2021-10-23 00:29:16
To 1樓 西周器兄

你講緊嘅人,就係日日唱衰大灣區果班人。
保持優勢最佳方法,唔止一種。
早早由高價方向低價方分配投資,先係最穩陣合理嘅方法。
早早投資大陸樓,心態上就可以順應變化,處之泰然。
6. 引刀一快 2021-10-23 00:33:05
十一仔

你日日唸史忽經,日日踩大灣區,係咪咁樣叫正經香港人?

同你睇法唔同就叫做唔正經?