地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:18347    回應:1
文亮語

台灣人非常樂觀

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年10月3日

  昨晚食飯時,老婆話佢班台灣大媽朋友話抵我在Facebook 俾人鬧,又俾人起底,台積電已經發表聲明,美國商務局在9月24日對台積電的26個問卷不是強迫性,可答可不答,台積電已經表明唔會泄露客戶資料,所以唔會回答,事情便告一段落,我無端端話台積電窮途末路,想唔俾人鬧都唔得,老婆問我有冇補充,既然台灣政府,台積電,台灣人都唔緊張,點解我要緊張,所以我話台灣人真的是很樂觀。

  美國因為晶片短缺,所以要查台積電,韓三星,英特爾,其實主要是查台積電,估計韓三星與英特爾會在限期前交出數據,三家一比之下,台積電意圖隱瞞的証據成立,美國商務部部長雷蒙多話,她的工具箱有很多法寶可以令台積電交出數據,包括國防生產法,除非台灣人唔睇新聞,否則冇理由唔知道雷蒙多曾經講過這些說話,唯一可以解釋的就是太樂觀,不單止台灣人樂觀,台積電,台灣政府都非常樂觀,既然全台灣都咁開心,我又點好意思潑冷水,大家又睇睇11月8日,如果台積電唔交出機密資料,美國政府不會採取行動。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十郎 2021-10-03 19:31:24


      幾年前 , 特老頭打壓5G , 禁賣華為晶片 , 我已經問過 , 不賣給中國 , 那麼賣給誰呢? 誰人有咁大個胃? 版主話大佬缺貨 , 查數係正常動作 , 祝好運。