地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:30520    回應:4
文亮語

台積電窮途末路

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年9月30日

  有老友問,美國要台積電交數據,台積電會不會交,老實說,唔到台積電唔交,大家成日講台積電蕊片,以為是台積電的高科技,其實,台積電是一間來料加工廠或者叫代工廠,核心技術掌握在美國或者其他國家手?,是要俾錢購買,台積電只是賺鼻屎咁多利潤,美國要提交的所謂數據並不是技術,而是營業,庫存資料,這些是商業秘密,全世界做生意的人都是囤積居奇,如果美國見到有咁多庫存,一定迫台積電減價,又知道台積電客戶名單,一定會叫英特爾搶過來,法國佬潛艇訂單都搶得,蕊片是濕濕碎。

  這還未夠,美國還迫台積電到美國設廠,這才是台積電的窮途末路,而事實上美國開始迫台企到美國設廠,理由之一,美國已經開始放棄台灣,離統一的日子不遠,但這不是台灣人的窮途末路,而是新的開始。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 望東樓 2021-09-30 12:51:03
以我所知,晶片業係高資本,高耗水,底就業嘅行業,當年無人願做。因此造就TSMC現今成果,好難再複製。
個人估計晶片短缺係因為內地企業囤積(就算變成華為2.0都有時間諗辦法?)
7. Sammi 2021-10-01 17:07:41
我相信網主本身並唔熟悉半導體產業鏈嘅情況,甚至連相關嘅新聞都好小睇,就算有都係單一來源。

第一,台積電本身嘅專利有超過1萬7千項,高質專利佔35%,剩係計今年上半年嘅專利申請已經有1263項,佢最直接嘅對手三星電子同期都只係有288項,海外最大嘅高通都係得454項。

第二呢,喺十幾年前,半導體業界就已經有科研成本太貴,冇一家公司有能力獨力承擔嘅問題,所以好早就共同出資去比利時嘅IMEC(愛美科)共同開發新嘅生產技術,成果再按自己出資嘅部份同比例收回,就算之前台灣仔成日畀人話嘅ASML EUV機,其實都係台積電經IMEC同ASML合作嘅成果嚟,就算ASML嘅EUV機都唔小台灣嘅零件。

第三呢,台灣自己亦都有造半導體生產、封裝或者檢查用嘅設備,台灣光罩、家登本身就有生產EUV機用嘅光罩,之美前美國intel製值程上唔到去,其中一個主因係俾光罩技術戟住,中華精測喺手機晶片測試板市場有八成佔有率,而台灣本身亦有出口IC生產設備去大陸(雖則檔次比較低)。
9. 向泛民说不 2021-10-02 13:30:01
7楼,你忘记了美帝要打劫台积电了吗?民主海盗国已经出招啦。
11. Carson 2021-10-02 19:09:39
台積電一日仲有蘋果呢條大水喉唔死得去邊,但美國只要出一招貿易調查,將你台積電拆骨收歸己有容乜易?