地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:10506    回應:4
文亮語

盟友是用來出賣的

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年9月19日

  昨晚食飯時,老婆話大媽族群之中,有一個大媽經常講其他大媽是非,如果將秘密講比佢聽,不出一日,就會傳俾其他大媽知,點解那位大媽唔講其他人,一定要講自己朋友,老婆可能不明白,朋友的一個主要作用是出賣,出賣唔識的人比較困難,因為對方唔會將秘密講比佢知,出賣自己朋友比較容易成功,因為大家互相信任。

  其實,在現今世界,出賣朋友有什麼出奇,盟友都可以出賣,法國佬同澳洲佬講掂數,連合同都簽埋,法國為澳洲建12艘潛艇,誰不知一個屈尾十,被美國撬牆腳,美國替澳洲建核子潛艇,法國冇咗單生意事小,俾盟友出賣事大,馬克龍嬲到震,唯一可以做就是召回駐美駐澳大使,其實馬仔唔知,盟友的最大作用就是用來出賣。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-09-19 10:27:01
更正 ! 唔係盟友…真正身份係馬仔…
2. 十一哥 2021-09-19 10:31:41
更正 !  噏比人聽…初衷就係想廣播、唔應該用秘密呢兩個字。

3. WWSG 2021-09-19 14:38:59
英美賣得比澳洲,都應該係廢廢地,
而家無人機矩陣時代,可能越大隻越輸蝕。

4. 下 2021-09-21 15:01:16
出賣朋友有什麼出奇, 盟友都可以出賣 岩呀! 咩人都唔好信!