地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:18965    回應:4
文亮語

如果中國沒有疫苗,真的不敢想像

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年7月10日

  有一個問題,如果你是中國人,香港人,應該怎樣答,問題是如果中國沒有疫苗,後果是怎樣,我相信有一小部份人是會很開心,但大多數人是不敢想像,老實說,中國投入不知多少人力物力來研發疫苗,如果不是有相當實力,恐怕不能成功,我不敢說,亦冇人話中國疫苗是最好,但結果顯示,中國的感染力是最低,除了疫苗之外,隔離亦非常重要,很多國家未有把握控制病毒之前就急不及待解封,結果是確診人數又再急劇上升,最後解封唔係,唔解封唔係。

  老友問,中國沒有疫苗將會是怎樣,我不知道答案,但大家可以參考台灣現時局勢,內部紛亂,各領導紛紛推卸責任,對外乞求,什麼民族尊嚴都沒有了,或者又要簽下一些喪權辱國條約,承認新疆種族滅絕,由英國以中英聯絡聲明管治香港,至於台灣,蔡英文想點就點,畢竟始終要保護14億人口,犧牲是免不了,老友話會唔會咁大件事,我話很難講,總之,好彩中國有自己研發的疫苗。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 十一哥 2021-07-10 12:55:28
阿爺穌哂柯喱、唔使所向冇敵、衹係無畏無懼…冇有怕痛…敵強我更強、所以刀刀烚熟9頭主義…衹可以老表褲浪底迎賓。

3. 十一哥 2021-07-10 14:18:39
美癈直情係惡到唔洗朋友…衹要契弟、講到出口…制裁幫解放軍現代化嘅企業、即係強身健體練武功都冇有做得、一日阿4…永遠阿4…咁先係有道德嘛…
4. 十一哥 2021-07-10 14:25:32
一個巴巴…一個DD、阿爺盡顯離門一寸…先至一腳歐西、天大地大由我話事…美癈騰雞有因由。

5. 引刀一快 2021-07-10 15:30:22
輸呢鋪,十一仔真係傷得重。