地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:23470    回應:2
文亮語

打了疫苗之後性格大變

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年6月12日

  今日下午,同事話約了租客食飯,他們四人,公司佢與助手兩個,已經訂好了酒樓,六個人分兩張枱,本來是沒有問題,但租客話六個人要分兩張枱,即是酒樓的員工未全部接種疫苗,很危險,一定要改地方,但臨急臨忙,所有設有C區的酒樓都已經爆滿,唯一有位是遊艇會,可唔可以去遊艇會,我話冇問題,叫秘書快d訂位,否則可能又冇位。

  同事話很奇怪,早幾日在訂位時問過租客,他們話冇問題,但今日唔知點解突然性格大變,唔肯去,我話好簡單,並不是性格大變,而是他們打了疫苗,唔肯去那些員工未打齊疫苗的食肆,現在每日有三萬多人打疫苗,打了之後,他們就會揀食肆,沒有C區的不去,如果出席的朋友當中有未打疫苗的,亦不會去,這個情況會愈來愈嚴重,最後符合達爾文的物以類聚人以群分,打了疫苗的同打了疫苗的埋堆,未打的自己玩埋一齊,不過就愈玩愈少人。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 望東樓 2021-06-12 13:26:29
米芝蓮級數事頭婆月前仲話誓死唔打,最近疑似轉軚。號稱有其它食客針後有好多奇疾(比方敏感等)不藥而癒。
諒解佢對政府各抗疫措施素質非常不滿。但每枱人數由四到六佢哋生意應該做多一倍,畢竟四個人至多食條魚毛,六個至有機食條大嘅。點解搵嚿石頭揼自己腳呢。
2. 引刀一快 2021-06-14 03:47:13
東樓兄

過敏忽然冇咗,可以有好多解讀,不一定係解毒。