地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:25114    回應:6
文亮語

做大哥是要身先士卒

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年3月26日

  有老友話我行行企企,但公司又做得唔錯,究竟我的CEO是點做,其實,做CEO同做大哥一樣,是要身先士卒,公司同事有困難最後都會搵我,我會幫手做,成功將功勞歸於同事,失敗當然是我孭鑊,這樣做同事才會服氣,如果掉轉做,我早早被炒魷。

  大家雖然唔鍾意特朗普,但是他的確有做大哥風範,準備同中國開片,就先同歐盟脫鈎,退出亞太,與中國單打獨鬥,老實說,以美國國力,一定可以贏中國,打敗中國之後,歐盟,亞太國家自然會歸邊,美國又可以繼續成為大哥,中國又要等多幾十年才有機會崛起,不過時不利兮,特朗普怎樣也想不到竟然不能連任,拜登用合縱連橫戰術,聯合歐盟,亞太等圍堵中國,以為用孫子兵法中十倍圍之策略,其實是錯到不得了。

  拜登可能被歷史誤導,以為八國聯軍打中國,其實八國聯軍是到中國搶掠,不是打仗,真真正正打的只有鴉片戰爭以及甲午戰爭,今次拜登聯合三十幾個國家圍堵中國,中國只對部分國家人物或者實體制裁,就可以化解拜登圍堵政策,那些國家支持拜登,以為好似八國聯軍一樣到中國搶掠,但現在部分人物或者實體受到中國制裁,這是他們意想不到,他們會認為自己只是插科打諢,唔應該受到制裁,已制裁的就沒有辦法,未受到制裁的對以後言行就會小心處理,畢竟受損害的是自己,所以,美國如果要做大哥,就唔應該與其他國家圍堵中國,自己單打獨鬥,將中國打低之後才與那些國家分享成果,咁就可以做大大哥。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 曾代理 2021-03-26 11:17:57
韓戰都打唔贏中國,何況今日的中國。
2. 十一哥 2021-03-26 11:35:27
中國真正比人肆無忌憚…唔係搶完就走…直情嚟霸、係孫大炮揸庒之後、皆因佢好縮骨…自己週遊列國美其名係求外夷幫拖…實係4圍同人杯觥交錯搖尾乞憐、一得天下梗要回禮 ! ! !個個都嚟分猪肉。
所以求外夷憐憫幫手…到尾都係做契弟。
3. 引刀一快 2021-03-26 22:09:14
是以仔,自相矛盾,狗屁不通。
4. 十一哥 2021-03-26 22:16:40
狗屁不通唔所謂、通下刀刀屁眼得嘞。

5. 引刀一快 2021-03-26 22:19:35
頂到是以仔應一應。
6. 引刀一快 2021-03-26 22:22:28
我明點解十一仔咁憎孫中山先生,終於明嘞。
因為十一仔懷念大清,個個剃嗮頭,咪冇人知佢係地中海囉。