地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:20975    回應:2
文亮語

適合罷工的季節

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年10月24日

  昨晚食飯時,老婆問我試過罷工未,我話從未試過罷工,因為罷完工日後再返工就會同老闆面左左,始終都要辭職,如果條件不合,不如索性辭職,老闆認為如果值得,就會用高薪再聘請,如果老闆認為不合,咁就拜拜。

  我讀大學時,在最後一年,教授授以畢業錦囊,每個同學都唔同,我的是千祈唔好罷工,就算要罷工,都要揀適合季節,旺季當然唔好,即使得償所願,日後老闆一有機會一定會炒魷,淡季也唔好,老闆心情唔靚,罷工即是自投羅網,所以,適合罷工的季節的確不多

  國泰人罷工犯了兩個大忌,首先在最旺的時候罷工,而且罷了很多次,每次資方都不得不屈服,在罷工之後大家面左左,其實已經很難繼續合作,但國泰人又唔走,一間勞資雙方終日面左左的公司又怎會做得好,資方有機會就會大刀闊斧,炒晒那班經常罷工的伙計,既然知道遲早會被炒,罷工的同事一定要早日作出打算,今次國泰大炒魷,其實就是大報復,罷工的人已被勝利矇騙,唔知道今次是國泰的帝國反擊戰。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 曾代理 2020-10-24 19:36:54
國泰老闆已忍左好奈,已經忍無可忍,我們作為市民都唔會同情,都讚成老闆的做法,最不幸沒有參加罷工的員工被拖累,香港人加油,明天會更好。
2. pig 2020-11-03 01:29:23
hk game over