地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:18795    回應:3
文亮語

晨早夜話(61)銀行股跑贏大市

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年1月1日

  有老友一早睇到Facebook,知道我發表了今年第一個預測,問我可不可以為股市作出預測。記得在去年初,我預測股市會上升15%,但結果只是升了9%。在熾熱社運下,股市仍然上升的確是意料之外,我當自己贏了,今年我不再預測股市升跌,而是改為預測銀行股跑贏大市,即是股市下跌,銀行股的跌幅亦比大市低。有人唔信,佢話銀行以隔夜拆息4.5%搶錢,而借出去的錢又早已封頂,大約是3-3.5%,銀行做緊蝕本生意,又點會跑贏大市。

  老友有所不知,銀行用的是大清藥王策略,用貴價買少量貨,令到已落單買同樣貨品的買家以為賺了,不但滿心歡喜而且不會撻訂。現在,銀行的按揭客戶全部都俾緊封頂利息,本來是鬼咬咁聲,但見到銀行以4.5%搶錢,立刻改口話好彩有封頂,估計銀行今年全年都會收封頂利息,一定賺到笑。不過,久不久都會以高息搶錢,安撫一下客戶的弱小心靈。所以,我認為今年銀行股會跑贏大市。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2020-01-01 11:23:10
新年好,祝各位新年快樂。
2. 引刀一快 2020-01-01 11:35:41
唔知駛唔使避開四大?
3. 十一哥 2020-01-01 12:59:52
又篤爆人地…限紅10皮…最多擺4個月…額滿即止、見習師爺度嘅C橋。