地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:20462    回應:6
文亮語

晨早夜話(22)現在不是買樓也不是賣樓的時候

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2019年9月19日

  昨晚老友請食飯時,問一個近日已經聽到的問題,就是現在是否可以買樓或者賣樓。我認為如果分開問,如果有需要,現在是可以買樓或者是可以賣樓,如果這是一個問題,現在不是買樓也不是賣樓的時候

  老友覺得我的答案很玄,其實並不是。因為現在買樓,有很大機會面對樓價大幅下跌的風險,不過如果有需要,例如結婚等,買樓亦無妨。樓價即使短期下跌,但長遠仍然會上升。至於賣樓,現在當然可免得免,因為一定會被買家壓價,但如果有需要,例如要移民,或者冇能力供款,賣樓亦無可厚非。

  但如果現在可以買樓,也可以賣樓,代表那人沒有需要買樓或是賣樓。既然如此,一動不如一靜,因為買樓會面對樓價下行的風險,而賣樓則會被買家壓價。所以,現在不是買樓也不是賣樓的時候。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2019-09-19 20:53:41
賣樓有風險,唔賣亦有風險。
祗睇價,唔睇值,將會係今後最大嘅風險。
2. 十一哥 2019-09-20 11:41:31
茅波出口術…未來…5年…計劃…收7百公頃、分段讀先解到含義、心果句…5年仲要係計劃…到時邊個撈邊個哽啦!

3. 十郎 2019-09-20 16:50:42


      我食野好咀尖 , 今日專登去食牛雜麵。吓 , 摺左!

      記得沙士時候 , 好鍾意去上環大X竹撻粉食墨魚頭河 , 佢剛剛加左價到22蚊 , 碗頭都幾大。沙士靜到永on直頭冇人行 , 全世界食物店都開始減價 , 佢沙塵堅持唔減 , 唔幫襯 , 唔捱得幾耐 , 一減減到16蚊  , 哈哈哈 , 就食番夠。會唔會歷史重現呢 ? 鳥哥 , 唔係滯漲啊 , 係滯滯呀。


4. 引刀一快 2019-09-21 01:50:26
十郎兄

講到呢類粉麵,尤其魚蛋粉一類,如果遇上要鬥減價,沙士時期還好,少湯料加味精,依家就分分鐘用滴滴香減低成本。
5. 十郎 2019-09-21 03:56:27


      刀兄--------好多年前跟老闆出入 , 老闆同廚房一哥混熟 , 特別做一大鍋魚腩粥30人食 , 那些魚腩飛油半熟 , 食用時加入滾粥 ,魚腩又甜又脆 ,我唔食魚都覺得好惦。



6. 大X竹撻粉 2019-09-21 12:23:49
十哥,禾都好懷念哩間舖,果時食一碟沙爹牛撈加碗湯河都係三十左右,跟撈碗湯仲有紫菜,加落碗河度可自製紫X河。