地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:65030    回應:87
文亮語

如果名校隨便有位,香港就冇得救

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2014年6月13日

  今年小一派位,獲派首三志願的百份比不甚理想,害了一班父母,甚至祖父母,一早替小朋友四出奔跑,無它,只求有一間好的小學收錄,我們有一位同事代表公司在一間有名小學任校董,而該小學亦一早表明,任何校董,校監均沒有推薦權,所有入學申請均一視同仁,統一處理,是日也,天朗氣清,但我同事忙到發瘋,不停接電話,不停講對唔住,說冇辦法,我家姐早已面授機宜,叫同事不要對要求入小學的朋友假以詞色,說什麼盡力而為,想想辦法等客套說話,否則,他日一定會給別人怨恨,他們會說,如果當日我同事不說盡力而為,早已入了另外一間小學,斬釘截鐵的拒絕就是最好的回覆,雖然會令他們失望,但總比日後被人怨恨好得多。

  在以往,小一入不入到名校不是最重要,因為當時有很多人移民離開香港,小一入唔到,小二有機會,小二入唔到,小三有機會,李心潔當然不會認為小三有機會,但回歸以後,移民離開香港的人減少了很多,反而多了一些回流,與及國內移居香港的人,小二,小三計劃就很難實現,如果小一入唔到理想學校,對小朋友的前途的確有影響,雖然有很多教育工作者,知名人士都會現身說入唔入到名校絕對唔重要,入到反而會對小朋友成長構成壓力,我認為在那時候,四出頻撲的家長已經很煩,那些人若果能夠幫到就幫,否則就講少一句。

  有網友話我有聯想力,我又試將入學與置業聯在一起,我們現在不時聽到有人要求政府出辣招,壓低樓價,令所有市民都可以置業,甚至辣招破壞香港經濟亦在所不惜,因為大家可以共貧,但我們從來沒有聽到過有家長說取消所有名校制度,原則上,小學配額是足夠的,但是大家都希望子女能夠進入一些名牌小學,所以,就算政府可以做到每一個香港人都居者有其屋,但房屋問題並沒有解決,當每個人都可以有私樓,居屋,最低限度都有公屋的時候,市民會要求入住市區,或者比較方便的地區,至於那些郊區屋村,空置率一樣會出現,不過,當大量市民對香港失去信心而移民離開,大量優質屋村可供有需要的人士選擇,此其時,香港休矣,同樣情況,市民對他們的子女是否能夠入讀名校沒有要求,任何名校隨時有學位供應,香港亦休矣。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 法子 2014-06-13 08:46:06
"我又試將入學與置業聯在一起,我們現在不時聽到有人要求政府出辣招,壓低樓價,令所有市民都可以置業,甚至辣招破壞香港經濟亦在所不惜,因為大家可以共貧,但我們從來沒有聽到過有家長說取消所有名校制度,原則上,小學配額是足夠的,但是大家都希望子女能夠進入一些名牌小學,所以,就算政府可以做到每一個香港人都居者有其屋,但房屋問題並沒有解決,當每個人都可以有私樓,居屋,最低限度都有公屋的時候,市民會要求入住市區,或者比較方便的地區,至於那些郊區屋村,空置率一樣會出現,不過,當大量市民對香港失去信心而移民離開,大量優質屋村可供有需要的人士選擇,此其時,香港休矣,同樣情況,市民對他們的子女是否能夠入讀名校沒有要求,任何名校隨時有學位供應,香港亦休矣。"


----------


對!原理是相同的。
2. 打工仔 Andy 2014-06-13 10:01:00

好學校網的確有市場!家長為子女找好學校也十分合理, 當然不是絕對的!

國內的學位房也有需求!

3. 順民 2014-06-13 10:20:39
睇完博士今日篇文章﹐令在下記起當去年幼稚園爭到頭崩額裂時候﹐看過一位專欄作家所寫的一段嘢。佢話如果想要香港幼稚園無人爭好容易﹐只要將原來的甚麼維多利亞幼稚園或伊利莎伯英文幼稚園等名稱去掉﹐改為東方紅幼稚園或向陽紅幼稚園等﹐即刻搞掂。
4. 亮劍 2014-06-13 11:31:11

買樓常勝成思考枷鎖

去年本欄刊登了一封讀者來函,內容是指支撐香港樓市多種利好因素如美元向下、供應短缺及低利率將出現根本性改變,不利樓市,香港樓價有可能在10年時間下跌一半至七成,因而得出「十年房產變磚頭(價)」的結論。當時有關文章頗引起網上的討論,而這位讀者最近再傳來新文章,值得一讀:

今次先講方法(methodology

第一,市場分析(market call 切忌過度分析(over interpret)數據,股票適宜按月分析,而樓市則宜按年分析。頻密、以至按天作出預測,只會成為「見樹不見林」的羊群。自上次為文後,一年已過,是時候作一個回顧與前瞻,並一併將市場眾說紛紜的「理論」,逐一駁斥。

第二,古今中外,有見地的分析在發表時,正常情況下會被視之為「傻佬」,如199697年叫人賣樓、200203年叫人買樓等。在高、低位輕舟過後,市場才會視為「高見」。從炒賣角度看,這是一個神賜予的「窗口」,以樓市為例,這個窗口可在一至二年間。發展商深明此理,會充分利用神的窗口,力求去貨,如原價加推以求清袋、預售遠期樓花等。本人預期地產市場應仍有約一年的窗口,因一年後失業率已回升、美元相比現時更強、市場已進入消化(pricing in)加息過程等,各位業主慎之!

以下會按建築成本、息口、美元、人民幣走勢及供應逐一討論。

首先,建築成本。香港建築成本據稱達每平方呎4000元,中間有多少水分呢?在已發展國家,住宅項目一般不分發展商及建築商,香港算是例外,但只是部分例外,並不是完全例外。因為發展商所僱用的建築商,很多時候是聯營公司(associated company ,是二而為一,交易價格並非真正市場價格,屬轉移價格(transfer pricing ,參考度極低。

要估算香港中長期成本走勢,可用平價(parity)方式量度。以內地為例,水泥工每天成本為250人民幣,香港約為4倍,這部分屬非流通服務(non-tradable service ,在可流通貨物(tradable goods 部分,差異遠少於4倍。內地建築成本(精裝計) 約為每平方米50006000人民幣,即不高於每平方呎800元(港元,下同),就算以4倍計算,香港每平方呎成本不高於3000元。

3000元與4000元之間的水分仍未算深,因投標價屬產出價(output price ,包含毛利,極度抽象。君不見1997年後,建築商為求伙記有工開,不賺以至虧損也落標。同一工程,市旺市靜的標價可相差數十巴仙以至倍數。各位應預期香港建築成本在中長期應在每平方呎20003000元,不要被地產商以今日的轉移價格所蒙騙。

第二,息口。坊間常說明年中才加息,但息口要從資金提供者、資金使用者及市場結構分析。從資金提供者角度看,對不起,10年期息口已加了1個百分點,亦即是說,目前按揭利率下的證券,相對10年期債券,只能說是雞肋而已,這從二手按揭各款優惠愈搞愈縮可見一斑。

聯儲局信誓旦旦聲明,低利率可維持很長時間,但退市步伐一點沒有減慢,更兼聘用有成功退市經驗的以色列央行行長當副手。說穿了,就是希望長息的升勢可以通過出口術得以減緩,因為長息是直接影響聯邦赤字的融資成本,這亦是聯儲局的秘密使命。君不見只要聯儲局常掛在口邊的經濟指標,如失業率等,一到達指定水平,聯儲局即時改口,務求製造低息的煙幕。聯儲局要的是減少在加短息時對長息的影響,所謂經濟評估,直接來講是「邊樣就手講邊樣」。要記住,在經濟看法方面,「把口是生在聯儲局嘴上的」!

弔詭的是,以往要在加息周期完結時才出現的加短長跌,近期似有出現,在這裏應賀一賀耶倫腳頭好。不過,最怕的是聯儲局食髓知味,見長息是虛火上升,加緊執行加短息政策。

第三,美元及人民幣走勢。這方面在首篇文章已談過,不贅。香港對外環節與經濟關係是二比一,美元中至長期走強,對香港通脹(縮)有決定性的影響。

本人亦想在這裏談談韓國。日圓經過連番升值後,如果要「正常化」,貶值空間可以很深。而從汽車到電子,日韓皆是死敵,日圓貶值的最大成本將會由韓國埋單。韓國本身有相當多的結構性問題,如信用卡債務等,屆時會否引爆此等問題,出現一張大的「沽韓」單,請大家拭目以待。

第四,供應。這要分內部和外部分析。

在內部方面,未來1020年的中部港口及大嶼山計劃所容納的人口以百萬計,如果說在2000年後收緊供應而導致樓價上升,但在2010年後放寬供應後不會導致樓價下跌,實屬自欺欺人。未來房屋市場就像新加坡一樣,上車是一個排隊過程,而不是抽獎過程。

在外部方面,回歸後香港與內地根本未有融合,但這情況會在2017年高鐵通車後改變,屆時諸位可感受同城及內地整體環境改變下,香港房地產市場在生態上的改變。本人經驗是:內地人由上至下皆不適應港式居住環境,不過話說回來,有多少地方的人可適應港式居住環境呢?

其實一個深層次思考是:房地產市場是否正進入範式轉移(paradigm shift)的過程,以往的常勝法則、信念會否成為明日的束縛、枷鎖?事實上,如果過去發生的事可準確預測未來,所有經濟分析員皆會是全球首富,事實如何?你懂的!

本人兩篇文章想要告訴讀者的是:過去的30年息口逐步走低、20年美元弱勢及長期供應失衡,在未來會一一改變,請君未雨綢繆,並祝乘風破浪!

相關文章:10年房產變磚頭?

撰文:陸振球 (明報地產版主管)

有唔少人常常拿呢個建築費有否 4,000 + 咁高,來質疑地產商有無慌報軍情,現在我就攞新居屋項目盤數出來俾你睇:

『每單位一百零三萬至一百六十七萬元(按二一三年五月至二一五年十二月計算),請問每呎建築成本拉個平均是否要 2.5 K呀。』

就算只有小六程度的智商,都知居屋的收樓標準會低過私樓,你連居屋都要 2500+,咁私樓怎麼能少過拒呢?

請「磚家們」不要忘記:

居屋的地價成本係零(延後支付) ,即呢度D利息成本可忽略,呢度每呎可以爭你幾舊喎。

居屋唔使揾地代推銷,呢度每呎又爭幾舊呀。

居屋唔會整一堆會所、泳池同豪華電梯大堂用來吸客,呢度每呎又你爭幾舊!

居屋最多同你配 D 基本廚厠貨式,裝修是簡約的,道具就求其幾件,但私樓你能否求其點當?呢度每呎要不要幾舊水先?

當起一間百無嘅公屋都要成百万,居屋求其做亦要過百万建築成本,咁用來做生意嘅私樓要使 4K+均呎來起,請問有幾奇呢?

當然呢个世界並無人可保證,你新樓售價唔會跌破成本,但生意人可選擇減慢建築進度、使橫手or赤膊上陣喺區議會反對你盲搶地、扣起明知會蝕大本D貨唔賣住、然後齊齊減少再投地等方法來抵制你喎!

 

5. 引刀一快 2014-06-13 13:02:11
To 自我陶醉兄

飯民做特首, 即刻行民粹路線, 等於走歐美條舊路, 咁仲唔係: “慢衰, 慢衰, 慢慢衰!” 死梗啦!

我唔支持飯民做法、理念,不過支持飯民存在。
兩個原因:
香港嘅特殊政治情况,注定 香港嘅特殊政治地位,香港因此有与大陸産生政治上、理念上、文化上、質素上互動,特別係對大陸嘅良性影響,比如廉潔、法治、誠信、禮貌文明等等,非常重要。
情况就好似用一細碗有味嘅湯去調味一個大砂煲嘅淡湯,呢碗細湯可能需要咸到生霜先夠力,若然最終呢煲大湯可以變得美味,細湯過咸算係一個犧牲。
其實依傢大陸新一代,好嚮往好器重香港呢份特質,對香港係一種支持,俾到香港好大附加值。

依傢臺灣就係呢條路,大陸要收番臺灣好重要嘅一部就係逾越臺灣人呢個心理關口,飯民上位肯定舉世哇然,包括黨、你、我都難以接受,不過臺灣回歸會跨進一大步。
6. CH 2014-06-13 13:30:49
引刀一塊兄,你所說不認同飯民做法理念但認同他們的存在,有討論價值。

我不知道這算不算得上矛盾,因為如果我說我不認同屠夫鄭捷的做法,但我認同他的存在,我也不知道我究竟說什麼。
                                                       
但是,如果我說我不認同父母對我每事問的做法,但我認同他們的存在。這好像又說得過去。

我認為,這種說法是否成立,基於所說對象的“動機“。 
7. 順民 2014-06-13 13:48:05
原來引刀兄講起正經嘢都好有紋有路喎﹐佩服 ﹗你呢種或係中央的真思維﹐並非香港一眾土著的思維。現在在下開始有點相信你的確係對國內好有認識。
8. 順民 2014-06-13 13:51:58
更正:
並非香港小眾土著的思維。
9. To 5 2014-06-13 13:54:25
引刀哥已經不止一次話要收回台灣, 其實收唔收台灣不是你諗得咁一廂情願, 至少在現屆正苦的立場, 不需要再作讓利, 反正由佢爛着就是.
10. PN 2014-06-13 13:54:59
HK people like to queue. Whenever there is a queue outside a shop, the stuffs inside must be 'good stuffs'. That is embedded in our DNA. If one day, the queues for <DBS / DGS / Co-ED / LS / SJ / .......> are not there any more for any reason (or without reason), then the parents won't fight for a place in them. Let put it this way, how many of these parents have actually studied in these schools before? Even if they had, that would be >30 years before. What can I say.
11. 打工仔 Andy 2014-06-13 14:05:37

跟據政府統計處估計的香港人口不斷增加!平均每年增長4.6萬人!

這對香港的房屋、教育及醫療帶來很大的壓力!

香港人口推算2012-2041 [2012年7月31日]

列印

香港人口推算2012-2041
***************

  根據政府統計處今日(七月三十一日)發表的最新一套人口推算數字,香港的人口在三十年後會達到847萬。

  政府統計處副處長鄧偉江說:「人口推算為政府規劃各項公共服務及設施提供共同基礎。人口推算會定期更新,納入最新的人口發展資料。」

  最新一套推算數字中,「居港人口」推算由2011年年中的707萬增加至2041年年中的847萬,平均每年增長率為0.6%。在2011年至2021年這十年間,推算平均每年人口增長率0.8%。然而,由於人口老化而導致死亡人數顯著增加的情況下,在推算期的最後十年,平均每年人口增長率將下降至0.4%。

  以2011年年中至2041年年中的整個推算期計算,香港的整體人口將增加140萬,人口自然減少(即死亡減出生)為3.8萬,而香港居民人口淨遷移人數(即移入減移出)為淨移入144萬。

  在「居港人口」中,「常住居民」數目推算從2011年年中的686萬上升至2041年年中的822萬,平均每年增長率為0.6%。「流動居民」的每年增長率相若為0.5%,其數目從212 200人增加至245 000人。

 

12. To 6 2014-06-13 14:09:11

每天看生果報, 真是鍛鍊獨立思考能力的好功課.

Chicago Fire 有一集, 講到差人老豆包庇個仔醉酒釀成車禍, 在這裡, 九十幾個傳媒一哄而上影相, 基本掉包的難度比較大.

飯民等等的存在, 可以讓阿爺曲線監察施政水平, 這一點反而是成立的.

13. CH 2014-06-13 14:24:28
樓上,這就是從“效果“的出發點去看了。例如物業投資者不同意政府辣招的做法和理念,但卻反為令自己賺得更深。那麽辣招的存在,也有其“價值“!?
14. To 13 2014-06-13 14:52:16
按照特衰正苦的口徑, 爛蕉只是為了制止樓價(過快)上升, 其他的都不是佢地考慮的.
15. CD ROM 2014-06-13 15:58:24
又或者再睇得細D, 同一間學校的精英班制度, 都會受非精英班學生家長所反對一樣.~~~

一般理解精英班學生當然能接受更多學校資源, 所以他們的家長當然唔反對啦... 反對的, 都是普通班的家長... 他們甚麼時候會停止? 直到子女入到對英班果日law!!!

我當年小學仲記得唔係精英non精英分tim, 係全級成績排名去分A, B, C, D, E... 唔知宜家會唔會仲有咁做呢???
16. 蜕变中嘅懒人 2014-06-13 16:08:23
TO 5樓 引刀一快兄

懶人對引兄一本正經講道理非常欣賞,將個細碗大碗玩到岀神入化,兼而又帶岀令人信服嘅真理,更引伸出香港人如懶人咁諗唔到嘅大陸新一代思维取向,要俾1000個讚你。

但係俾泛民做特首作台灣示範呢招就有問题,等於用個反骨仔做分公司總裁,結果成間公司狗反之局,示範俾個離家岀走嘅大佬睇,結果係點?無眼睇!
17. 引刀一快 2014-06-13 16:19:45
最最最簡單嚟講,就係香港以法為大,只要完全合乎法規就可以存在,令新一代可以睇見一個有希望嘅未來,即使唔同意對方但係仍要捍衛對方發言權。近年飯民,可謂濫用香港核心價值,不過寧可俾佢地濫用,絕不能因噎廢食。
至于收唔收臺灣,只有兩個可能
一係臺灣回歸
一係反攻大陸
只要可以加大加快進程,大陸唔介意合作嘅係國民黨還是民進黨。
18. 引刀一快 2014-06-13 16:26:21
綜觀幾位兄台回應,好一致咁覺得在下平日發言唔正經,以後我會留意語態。

我唔係話特登俾飯民上嚟做示範,只係覺得若然有咁嘅情况出現,亦會有某些正面作用啫。
19. 自我陶醉 2014-06-13 16:41:08
To 5/F  引刀兄

小弟認為用飯民上位給台灣睇不可為, 等如用自己隻手去釣鱷魚, 釣唔釣到, 隻手都唔洗要, 可憐!
20. 引刀一快 2014-06-13 16:47:46
大陸收復臺灣嘅心,係收香港嘅十倍,甚至百倍。
21. To 20 2014-06-13 16:52:41
收復定收服呢?
22. 引刀一快 2014-06-13 17:03:13
對現代人嚟講鴉片戰爭冇八國聯軍咁入心,先唔講巨大嘅政治利益國家利益,收復臺灣象徵國共內戰嘅真正全面無瑕嘅勝利,近廿年大陸嘅全民大事,2000年申奧、香港囬歸、2008申奧,澳門囬歸大陸人唔當一回事,至于統一臺灣,就係黨同人民嘅永遠大事。

講多次,
我唔係話特登俾飯民上嚟做示範,只係覺得若然萬一有咁嘅情况出現,亦會有某些正面作用啫。
23. 引刀一快 2014-06-13 17:04:44
To 21樓

兄台好幽默,語帶雙關。
24. 珍惜香港 2014-06-13 17:17:14
珍惜香港TO:16/F 蜕变中嘅懒人

當一個國家或者地區,發展到經濟價值遠高於意識形態果陣,以武力作為改變現狀嘅捷徑,已經不合時宜。而所指嘅武力,喺好廣義,上至戰爭,下至抗爭,都喺一樣。所以點解會話,佔中,已經不成氣候

今日,已經唔可以話大陸「收番」台灣,而喺要講中台,會唔會,或者幾時會融合中台融合,一定要合乎雙方大多數人民嘅意願,自然發生。所以,問題喺响台灣果邊,而睇台灣今時今日嘅狀況,難度之高,可想而知。

當然,人,總喺要面對現實嘅。不過有啲嘢,根深柢固,單睇服貿事件就知。要台灣人民,尤其喺新一代甘心情願咁接受呢個融合,談何容易。佢地將要面對一個痛苦同漫長嘅過程,到中台真喺可以融合果陣,香港,根本冇需要再擔心啲乜。

中台融合,相信會比人民幣全面國際化,甚至比香港回歸五十年不變嘅死線,更遙遠
25. To 24 2014-06-13 17:24:49
服貿係大陸讓利台灣, 開放龐大市場, 台灣新一代被 brainwashed, 有好野都唔識珍惜.
26. fully support 引刀一快 2014-06-13 17:35:46
引刀大哥今日畀人讚,馬上回應多咗。

昨天衰咗畀人寸,就唔敢出聲。

對於能力低的學生,求其做啲咩,幼稚教育工作者者會想盡辦法讚下佢,等佢有啲自信。

引刀大哥,畀心機呀,你得嘅,加油!
27. fully support 引刀大哥 2014-06-13 17:41:13
唔該哂引刀大哥冒用我的名去參加估CCL,如果唔係我都唔知係嗰邊參加。不過引刀大哥自己話冒人名係 pk

不過咁 pk 話人 pk 係正常的。
28. 自我陶醉 2014-06-13 17:51:31
引刀兄, 26樓今日好眼紅你今日嘅表現咁喎! 加油!
29. 順民 2014-06-13 17:58:31
珍港兄十分正確﹐係融合而不是收番﹑收復﹑收服﹐至於話 "回歸" 更是大錯特錯﹐台灣並非落在外人手上﹐何來回歸 ﹖據在下所知台灣曾被日本侵佔約五十年﹐但早已回歸了。意識形態是上一﹑兩代人的八股﹐由我們這代起已不適用﹐國共仇恨對我們這代人來說更是完全沒有感覺。主要是兩岸民眾的文化思想經過了六十多年的隔閡﹐一朝融合談何容易 ﹖學珍港兄話頭實太遙遠。今日的中國人身嬌肉貴﹐誰願意用自己民族鮮血去解決家內矛盾 ﹖誰願意去擔當這歷史大罪人 ﹖
30. 引刀一快 2014-06-13 17:59:26
我知佢係邊個,手下敗將,轉行做恐怖分子,佢諗嘢講嘢同某人如出一轍,“冇實體”越來越形象化了。
31. 引刀一快 2014-06-13 18:11:05
結婚,女嘅覺得係結婚,男嘅覺得係娶老婆,唔同嘅理念,一樣成婚,男嘅諗:”就算妳話係我嫁都冇所謂,娶咗妳返嚟先算,洞完房生埋仔,話之妳叫我做童養媳都得,總之,我就係”娶“咗妳!“
32. 亮劍 2014-06-13 18:26:18
CD-ROM兄
在現行小一派位制度下,学校要搅精英班係必須的。
因為派位係跟住址,用电腦隨机分配学位,所以某些津貼學校收翻來嘅小一生会良莠不齊,要是唔依能力分班,咁真係玩殘老師,而学生亦会無所適從!
而直资及私校,擁有全面收生自主權,佢哋話有教無類你信否?
因此呢D学校真係冇搅精英班都唔奇!



33. fully support 引刀一快 2014-06-13 19:04:10
我係邊個唔重要。

你冒人名係實事。故意避開重點。
34. CD ROM 2014-06-13 19:06:01
亮劍兄, 我又學到野啦, THX~~~

為左個女, 似乎我都要惡補一下宜家香港既教育制度... 其實我u grad都未夠10年, 已經完全唔知宜家個遊戲點玩, 特別係334...

BTW, 我尋日"的"起心肝放層上車盤, 下午同個agent電話傾左, 面都未見紙都未簽, 尋晚即刻帶pair人來睇樓... 快到我都未有心裡準備...
35. fully support 引刀一快 2014-06-13 19:10:00


28樓,
其他師兄口口講正常嘢你唔會有咩反應。珍惜香港日日正經你唔讚?

今日你讚佢,係因為引刀一快平時口臭,今日唔鬧人,你就馬上讚佢。
36. 蜕变中嘅懒人 2014-06-13 19:17:55

TO 24 珍惜香港兄

兄台話:佔中,已經不成氣候。呢個都係懶人在亞爺白皮書岀嚟之前嘅諗法,尤其是早些時候佔中集团內哄,更加覺得呢個佔中集团各為私利,各懷鬼胎己達至分崩離析程度,心諗:佔中?可以不理!

但係當亞爺白皮書一岀,我就覺得好擔心,大鑊了,佔中集团會被激活、激化、重新串連、確立單一目標而团結行動,聞屎党今日接力大事宣揚暫停與中聯X预定嘅會面,近2、3日佔中集团各成員各自努力宣傳以祈望奪取佔中師旗,正苦官員及社會各界领袖纷纷表態,足見两陣對圓,氣氛絕不尋常,亞爺更不斷強調外部勢力正秘密滲透支持亂港,加上週邊局勢愈吃緊中,懶人有理由相信並非空穴來風,香港不穩對乜野對手有利好容易諗,加上澳門近因離譜法案引發破紀錄二萬人大遊行,亞爺點諗?澳門白皮書又即將岀台,連串動作,殊非巧合,亞爺係維穩統戰高手,擅於撲滅危機種籽於萌芽中,令樂觀嘅懶人漸變愚昧嘅杞人矣。

懶人希望622投票結果冷淡,擔憂情绪會減退,如贊成票數達卅萬則兇險升溫,懶人衷心希望一如兄台所料,且看9日後情況如何。

37. 蜕变中嘅懒人 2014-06-13 20:29:03

中方:香港事務屬內政 不容外國干涉


http://news.wenweipo.com   [2014-06-13]    我要評論 (39)

【文匯網訊】據新華網報道,外交部發言人華春瑩12日在例行記者會上說,香港事務純屬中國內政,不容任何外國干涉或指手畫腳。

有記者問,6月10日,中國國務院新聞辦發佈了《「一國兩制」在香港特別行政區的實踐》白皮書。據報道,美國國務院、英駐港總領館昨日對此作出表態。中方對此有何評論?

華春瑩說,我們注意到有關報道。香港回歸以來,保持了繁榮、穩定和發展,「一國兩制」在香港特別行政區的實踐取得了一系列成功經驗,同時也出現了一些新情況、新問題。中國政府發表《「一國兩制」在香港特別行政區的實踐》白皮書,全面闡述了中央對香港一以貫之的基本方針政策,有助於各方加深對「一國兩制」和基本法的全面認識和瞭解。

她強調:「香港是中國的特別行政區,香港的事務純屬中國內政,不容任何外國干涉或指手畫腳。」

她說,建議有關國家相關人士好好看看白皮書,多做對香港繁榮穩定有益的事。

38. 自我陶醉 2014-06-13 20:36:06
35樓, 你都幾搞笑喎, 成日唔寫自己個名出post, 就以為人地唔知你係邊個, 其實呢度個個都知你喺全個討論區最有學識嗰位喇, 仲邊有人敢同你爭呀! 如果個個好似你咁叻我就要讚, 人哋咪覺得我好煩、好擦鞋囉! 唔通我日日讚你咩, 明冇?

39. 蜕变中嘅懒人 2014-06-13 20:43:40
35樓係----西毒歐陽鋒:(我喺邊個?我喺邊個?)
40. 自我陶醉 2014-06-13 20:57:01
哈哈! 懶人兄, 咁唔係好嘅錯喎, 一日都係最衰蓉兒喇。
41. fully support 引刀一快 2014-06-13 21:10:06
38. 自我陶醉 2014-06-13 20:36:06
35樓, 你都幾搞笑喎, 成日唔寫自己個名出post, 就以為人地唔知你係邊個, 其實呢度個個都知你喺全個討論區最有學識嗰位喇, 仲邊有人敢同你爭呀! 如果個個好似你咁叻我就要讚, 人哋咪覺得我好煩、好擦鞋囉! 唔通我日日讚你咩, 明冇?

-----
請講道理:

第一你叫自我陶醉,如果唔係真名,都只是自己改的網名,為何我不可以自己改名?

第二你說的是失實,因為我從無講過"你喺全個討論區最有學識嗰位",但你卻這樣說,是失實的。相反引刀大哥就的而且確這樣在此網站說過,呢度無人認識中國,只有佢認識。

第三他的而且確冒用我的名,去post,而且係帶點惡作劇。你可以去估CCL那邊看一看。

其實你本身都講道理和事實的,但今次因為你和引刀大哥的情誼,而令你作出以上兩點的失實。

請想清楚上面2點是否屬實。
42. 自我陶醉 2014-06-13 22:17:36
41樓 兄台, 

你第一點完全係強詞奪理, 自我陶醉就係我, 我就係自我陶醉, 我出post 就代表係我, 人人都知, 我唔會用陳大文, 因為無人知係乜水。你呢? 認叻嗰陣就出名, 玩嘢嗰陣就鬼鼠。

第二“全個討論區最有學識嗰位” 係我見你乜都好似識先咁估吓啫, 其實係合理推論, 同失唔失實冇咩關係呀。

第三他的而且確冒用我的名: 呢啲你哋私人恩怨, 本來就唔關我事, 我只係多口講句:
1. 你點肯定係邊個做
2. 我唔知你係咪講fully support 引刀一快嗰段, 如果係咁你又畀唔畀除咗你仲有其他網友係真心支持佢所以寫 “fully support 引刀一快” 呢, 唔一定係話你喎, 你會唔會敏感咗呢?
43. 小女子 2014-06-13 22:54:59
其實之前我每一日都會上黎呢度向各位師兄師姐學野的,但自從呢度多左好多好多無謂的意氣之爭之後,已經無耐性再去追post,亦都開始少左上黎。希望各巴打能心平氣和,作理性的討論,保留一片可貴的自由的討論天地。


44. 引刀一快 2014-06-13 23:00:27
收復臺灣,我冇話過叫回歸,依傢一定叫”統一“,我之所以用收復一詞,係因爲呢個先係真正意識立場最切合嘅表達。
臺灣兵我冇接觸過唔敢講,解放軍,新嘅老嘅都接觸好多,戰鬥意識過硬。

45. 引刀一快 2014-06-13 23:05:43
原來又大龍鳳,佢有注册名架
46. 蜕变中嘅懒人 2014-06-13 23:20:17
立法局審議發展東北撥款,門外上演警民攻防戰,場面激烈,之前有人提議佔領立法局作為佔中预演,大舊係門口極力煽動群眾情绪,唔知係咪佔中演習中,佔中真係事態難料。
47. 引刀一快 2014-06-13 23:31:39
To 42樓 自我陶醉兄

我從來冇用引刀一快以外嘅任何名喺呢度post 過任何嘢,反之呢條友就大聖上身日日72變,佢話人冒佢名,係佢以己度人,我要講嘢幾時都光明正大,對每個字都負責。

佢本身喺網上攞大量碎片式嘅科學知識,俾我反駁幾次越來越扭計,仲話叫人諗下係咪屬實,唔該呢位”服你實扑.引刀一快“,我又幾時話咗我最有學識?喺呢度我幾時都唔會咁講,因爲事實各門各派學識好過我嘅師兄比比皆是,我唯一掌握得好少少嘅學科,喺呢度根本唔吃重兼唔起眼。
48. Li 2014-06-13 23:33:59
懒人兄对佔中及白皮書的看法,小弟十分認同。
在這事情上,小弟是矛盾的。
一方面,自然希望可步各高手的足印,投資物業致富。
但是,如果白皮書落實,是徹底改變香港的政治環境,大家常說的什麼核心價值,蕩然無存,所有的人和制度,就是為黨服務。
斯時,名校学位任你要了。
所以,在這白皮書問題上,佔中就是本土港人,一次合理的抗爭了。
縱然是螳臂擋車,也不要應了博士好耐之前說的,十八萬人齊解甲,竟無一個是男兒。

49. 蜕变中嘅懒人 2014-06-13 23:38:00

各位兄弟姊妹,唔好勞氣激親,我哋不如諗一次以下幾句,跟住早唞。

待人以寬、律己以嚴。忍一時風平浪靜、退一步海闊天空。話到口邊留半句、理從是處讓三分。早唞

50. 自我陶醉 2014-06-13 23:55:55
引刀兄:

我認為小女子同懶人兄說得對, 這裡是討論區, 無謂嘅人身攻擊大可一笑置之, 不必回應, 我哋都應該尊重討論嘅精神。  多謝博士提供一個平台讓各人分享經驗, 千祈唔好影響咗討論嘅觀賞價值。
51. 蜕变中嘅懒人 2014-06-14 00:04:55

回48 LI兄

懶人其實係政治冷感之人,只對投資物業有興趣,奈何政治因素影响投資風氣及成敗,所以不得不留心,懶人已過血氣方剛之年,十八萬人齊解甲,竟無一個是男兒,呢十八萬人之中應該無懶人一席位,至於政治取向因人、因年紀、因環境、因成長、因理念而各異,只要憑自己認為正確嘅政治理念去堅持,自己負全責,就應無憾,懶人唔會隨便批評,心中所想直言,望能與兄分享。

52. Li 2014-06-14 00:13:12
懶人兄,真君子也。
53. 引刀一快 2014-06-14 00:13:21
同意,以後對呢種隱身式針對性追擊,我就以詐盲式選擇性漠視對應。

同老婆食宵夜!廣州食宵夜,選擇比香港多,返嚟睇世界杯。


54. 小師妹 2014-06-14 00:14:33

勿為小事煩惱 , 活著就是精彩! 晚安!

 

55. 順民 2014-06-14 00:46:49
44樓引刀兄﹐可惜你唔係去當兵﹐以你咁嘅人材﹐解放軍參謀總長個位非你莫屬啦。
56. 打情駡俏 2014-06-14 01:10:43

不要打情駡俏了...........

 

警方稱不排除使用武力清場........

立法會財委會晚上結束會議,大批示威者繼續坐在立法會大樓外靜坐。警方築起人鏈,以揚聲器廣播。

警方要求在場人士立即離開,又表示不排除使用武力清場。有示威表示,會坐在地上等候警方拘捕。

57. 江湖混雜之地 2014-06-14 01:27:12

小女子....不適宜在此久留.....此乃江湖混雜之地,少啲智慧定力都唔得.........

58. 引刀一快 2014-06-14 02:24:16
To 55樓 順民兄

唔敢當,吾乃婦人之仁者,幹不了大事。
59. 引刀一快 2014-06-14 02:40:43
收復臺灣,我冇話過叫回歸(我講錯,啱啱先講過回歸,回歸係錯嘅),依傢一定叫”統一“,我之所以用收復一詞,係因爲呢個先係真正意識立場最切合嘅表達。
60. 阿Q 2014-06-14 02:44:58
我認為要用大國思維去看香港問題,是必需的。中國的路向主宰香港的命運,我也深信的。今天的中國,我們要用創新思維去理解,也要不停更新。小兒今年中一,因為他小學階段學習路有點不一樣,是另類教育,人有鬼馬、小聰明。開學不久以拔尖形式引薦回國交流,每次往來北京費用國家全包,包括隨行老師以一個老師帶一個學生形式,師生所有使費,返港後再有專科專教補助,若不是親身體會,我也不相信,不竟發生在短短十個月間。小兒參加過國內不公開式的教育高峰會,據他說全國最頂尖的數十間中學才被邀請,會議直接對口清華,北大及專屬部門。我想說的是,中國發展是雖要很多人才,是等不了的問題,而她也可以去得好盡,分秒必爭,不要用昨天的中國與今天的香港比,如果香港停滯不前,以後只可用今天的香港與明天的中國比。
61. 引刀一快 2014-06-14 02:46:50
To 9樓

不再讓利係冇用嘅,臺灣好多人爭著養,比如日本,五十年嘅皇民統治,臺灣人好親日本,即係香港人鐘意英超咁。應該先喂大佢地嘅胃口,然後等時機制一制佢。
62. 引刀一快 2014-06-14 02:54:11
To 60樓 阿Q兄

呢D就係統戰,大量培養瞭解兩地情况嘅人材,到時會喺香港擔任要職,兩地就融會貫通,好好培養你個仔!呢D機會,我引刀放棄咗,因爲我性格使然。你個仔一定要好好把握。
63. 引刀一快 2014-06-14 03:18:22
啱啱先發現俾人咁屈法,需要澄清一下。

41樓

第一你叫自我陶醉,如果唔係真名,都只是自己改的網名,為何我不可以自己改名?
人家一直固定名,一直以一個身份發言,有擔當,你?幾十個名,直頭係隨緣!閃閃縮縮。

第二你說的是失實,因為我從無講過"你喺全個討論區最有學識嗰位",但你卻這樣說,是失實的。相反引刀大哥就的而且確這樣在此網站說過,呢度無人認識中國,只有佢認識。

你好陰濕,積非成是,我幾時講過“
 呢度無人認識中國,只有佢認識。”
我只係講過瞭解大陸嘅人冇人肯發聲! 



第三他的而且確冒用我的名,去post,而且係帶點惡作劇。你可以去估CCL那邊看一看。
我冇做過,你純粹屈人!

其實你本身都講道理和事實的,但今次因為你和引刀大哥的情誼,而令你作出以上兩點的失實。唔駛刷鞋,自我陶醉兄唔會受你呢套。
64. 珍惜香港 2014-06-14 03:18:33
珍惜香港

順意者,欣然謝之;逆意者,虛心受之;惡意者,一笑置之!

呢句嘢,其實喺寫俾各位睇,冇話特別寫俾邊個。只要喺理性討論,乜嘢立場唔重要,知唔知喺邊個,亦唔重要。惡意留言,只要當睇唔到,就自然會消失;如果予以反擊,反而會搞到沒完沒了辜負咗認真嘅讀者。既然呢度容許無名或隨意留名,應該予以尊重。好似最近有位無名講夾租,我都為佢寫咗篇分享。呢度喺公開網站,睇嘅人自己會分析,只要用心留言,一定會有人得益。無謂斷估人地喺邊個,估啱又唔會知,唔啱嘅又會怪錯人,引發新嘅矛盾同猜疑,何必?
65. 阿Q 2014-06-14 03:26:07
為尋找一片自由學習的天空,走遍美加中港臺,可惜這裹不是談教育的平臺,所見所聞趣事憾事說不完呢!
66. 珍惜香港 2014-06-14 03:26:07
珍惜香港TO:36/F 蜕变中嘅懒人

佔中者真喺有 GUTS 嘅話,就唔會搞網上投票啦!梗喺直接開個投票站,叫啲市民行去投。就好似選特首果陣嘅理大全民投票咁,嘩!打哂蛇餅,何其壯觀!不過唔好話我睇死佢地,到時真喺會冷清清,面都丟埋;所以搞網上投票,喺明智嘅!咁容易造假,點會冇幾十萬票?閣下擔心嘅嘢,似乎極有可能發生喎!

不過阿爺唔喺傻嘅,如果佢真喺咁介意個網上投票嘅話,到時個網站就會受到攻擊。不過咁,經過上次理大投票嘅教訓之後,阿爺未必會亂嚟。唔好低估阿爺對香港嘅理解,呢度始終喺資訊流通嘅地方,隨時連呢個地產網,佢都有參考!

佔中真喺發生之前,各方擺哂姿態,所謂先小人,其實喺好事。班傻仔真喺要亂嚟嘅話,警方就依法拉人,唔好話冇事先通知。睇死果個冇鬼用嘅庸梁,早就已經收到阿爺嘅訓示,點樣應對。俾著我喺阿爺,都要同佢畫公仔畫出腸!俾佢亂嚟嘅話,就真喺唔排除會好似佢自己咁話,小事化大,搞到出動解放軍啦!

講到外國勢力,其實都只會喺有虛無實。有外國勢力响財政或其他方面支持某啲本地組織,唔出奇,亦好難避免。其實,香港嘅監獄,真喺冇咁多閒米養埋啲廢人。如果美國佬唔介意嘅話,可以求其揾個唔知乜理由,例如保外就醫咁,一次過送哂俾佢。反正美國佬成日運埋哂啲唔要嘅垃圾過嚟,咁就一於禮尚往來,送番一大堆垃圾人俾佢,好行夾唔送!

講番正經,佔中,根本得到社會主流嘅支持,所以點玩都冇用。就算亂,都只喺好短期,一日起,兩日止。警方速速清場,唔好阻住地球轉;再有人佔,再清;人數根本唔會多,好快玩完。講到股市,有人借亂投機,不時都有;就算唔喺佔中,其他國際性嘅胡吹都會搞到個市上上落落,呢啲短期嘢,濕濕碎啦!至於依家嘅樓市,根本就喺烏龜式反應,更加唔使擔心!
67. 引刀一快 2014-06-14 04:05:30
To 珍惜香港兄
既然香港兄唔喜歡穿插回應,我全篇回應

順意者,欣然謝之;逆意者,虛心受之;惡意者,一笑置之!

呢句嘢,其實喺寫俾各位睇,冇話特別寫俾邊個。只要喺理性討論,乜嘢立場唔重要,知唔知喺邊個,亦唔重要。惡意留言,只要當睇唔到,就自然會消失;如果予以反擊,反而會搞到沒完沒了辜負咗認真嘅讀者。既然呢度容許無名或隨意留名,應該予以尊重。好似最近有位無名講夾租,我都為佢寫咗篇分享。呢度喺公開網站,睇嘅人自己會分析,只要用心留言,一定會有人得益。無謂斷估人地喺邊個,估啱又唔會知,唔啱嘅又會怪錯人,引發新嘅矛盾同猜疑,何必?

呢D行爲惡劣,亂屈人、篡改人家說話嘅行爲,唔係針對你,你就講得輕鬆。正係針唔吉到肉也。况且佢行為不斷升級,請珍惜香港兄試試換位思考。并,唔好話新問題係我引發嘅,唔該。
68. 法子 2014-06-14 07:41:31

【本報訊】反映全港二手樓價的中原城市領先指數CCL,最新報119.23點,按周升0.73%,創今年及27周新高。業主開始心雄,除了反價,甚至賠定封盤。


消息指,屯門康德花園3座一單位,實用363方呎,早前原以215.5萬元售出,業主見近日市況轉旺,不惜向買家賠定8萬元,連同佣金損失約12.3萬元,現封盤不賣。另同區叠茵庭8座高層A室,實用381萬元,放盤一日即由銀行職員追價9萬元,至302萬元易手。


二手缺盤,鰂魚涌康怡花園D座「烹夫案」樓上一個實用面積596方呎單位,放盤兩個月減價12萬元至638萬元即見承接,實呎10,705元。鴨脷洲海怡半島16座高層E室海景戶售1,338萬元,實呎15,486元,創屋苑今年新高。將軍澳天晉一期2座中層C室售896萬元,賣方持貨三年賬面賺196萬元。


69. 法子 2014-06-14 07:42:01

【本報訊】反映全港二手樓價的中原城市領先指數CCL,最新報119.23點,按周升0.73%,創今年及27周新高。業主開始心雄,除了反價,甚至賠定封盤。


消息指,屯門康德花園3座一單位,實用363方呎,早前原以215.5萬元售出,業主見近日市況轉旺,不惜向買家賠定8萬元,連同佣金損失約12.3萬元,現封盤不賣。另同區叠茵庭8座高層A室,實用381萬元,放盤一日即由銀行職員追價9萬元,至302萬元易手。


二手缺盤,鰂魚涌康怡花園D座「烹夫案」樓上一個實用面積596方呎單位,放盤兩個月減價12萬元至638萬元即見承接,實呎10,705元。鴨脷洲海怡半島16座高層E室海景戶售1,338萬元,實呎15,486元,創屋苑今年新高。將軍澳天晉一期2座中層C室售896萬元,賣方持貨三年賬面賺196萬元。


70. 法子 2014-06-14 08:07:22


回41樓:
在CCL game 留言的是不是其他人冒你的?你是不是想改為「否」?或「退出」?


回42樓:
就道理而言41樓有提出理據。他的意思是「自我陶醉」是網名,「fully support 引刀一快」邏輯上也可是網名。他一用這名,大家也知道是他。


回45樓:
引刀一快提出這 point 的我非常同意,如果「fully support 引刀一快」註冊了,才算是自己的網名別人也不能用這名字。當日我以非註冊網名「笑爆咀」也是因為他沒有註冊,並且已有一段長時間沒有出現。我想這就是,「有註冊」和「無註冊」的分別。

至於懶人兄,

我就最欣賞



71. 法子 2014-06-14 08:08:10

屯門業主賠定封盤

■屯門康德花園有業主賠定封盤。

【本報訊】反映全港二手樓價的中原城市領先指數CCL,最新報119.23點,按周升0.73%,創今年及27周新高。業主開始心雄,除了反價,甚至賠定封盤。


消息指,屯門康德花園3座一單位,實用363方呎,早前原以215.5萬元售出,業主見近日市況轉旺,不惜向買家賠定8萬元,連同佣金損失約12.3萬元,現封盤不賣。另同區叠茵庭8座高層A室,實用381萬元,放盤一日即由銀行職員追價9萬元,至302萬元易手。


二手缺盤,鰂魚涌康怡花園D座「烹夫案」樓上一個實用面積596方呎單位,放盤兩個月減價12萬元至638萬元即見承接,實呎10,705元。鴨脷洲海怡半島16座高層E室海景戶售1,338萬元,實呎15,486元,創屋苑今年新高。將軍澳天晉一期2座中層C室售896萬元,賣方持貨三年賬面賺196萬元。

72. 法子 2014-06-14 08:17:44
回64珍惜香港兄,

原來漏咗篇好嘢,唔好意思,昨日太忙,沒時間睇哂啲回應。
73. 法子 2014-06-14 08:22:56
我記得數日前還有一網友問我青怡花園的衝平比,我今日有時間,但需要你提供實呎管理費。謝謝!
74. Oscar Lam 2014-06-14 08:27:28
68. 法子兄,
恭喜啊!CCL距離爆邊越來越近了。
75. 法子 2014-06-14 09:16:04
回74樓 Oscar 兄,

哈!你又笑法仔!

爆邊是每個業主的。
76. Oscar Lam 2014-06-14 09:23:17
66. 珍惜香港兄,
對於占中事宜,非常同意你的看法。當年強如韓農事件,警方就處理得很好。占中發生的機會很大,我相信警方有足夠力量去應對。幾個書生,一班烏合之眾,難成氣候。只要警方採取速戰速決的手法,維護法制,一定會得到市民的諒解和支持!
77. Oscar Lam 2014-06-14 09:55:03
續76,
其實,占中還沒有發生,是否犯法大家也說不清。可惜,占中三蛋一早就自行承認占中違法。違法的事情如何叫市民支持?如此愚蠢,做事怎會成功?
78. 阿Q 2014-06-14 10:26:54
美加原住民一直重視及保衛自身的傳統文化,美加政府亦尊重他們,因而設立很多保護、保育、自治等專屬區域給他們,好讓他們用他們喜愛的生活方式過活。有一些原住民離開村莊,遷入城市,政府也有各樣的補助。幾年前我兒子在溫哥華公立小學就讀,也有數名原住民學生,其中有一個小男孩的媽媽每天call的士去買酒,中午已喝得醉紛紛,小男孩每天也是bean soup作午餐。另外一位原住民小女孩因頭蚤問題在學校也被受歧視,學校也不敢給壓力女孩家人,迫他們改善頭蚤問題,怕牽上種族歧視問題,只好定期安排社工、護士幫他們洗衫、洗頭、洗屋。在這無憂無慮的保護下,美加原住民青年自殺率卻是最高的。
所有東西會變,不變、不進步,撰擇能力就失去,再有價值的東西也眨得一文不值。
註:因為當年加拿大財赤嚴重,"其實年年財赤也嚴重",小兒就讀的小學要殺校,我儍更更被一些政府利用,利用我華人婦女身份,加上一些原住民及一批有個性的homeschooling家庭。一輪抗爭後,教育局破例撤回殺校。其後我也不停參與之後事務,近距離看到很多政治黑暗面,有機會再寫,故事太長。
79. 亮劍 2014-06-14 10:55:16

CD ROM -----你話為左個女, 似乎我都要惡補一下宜家香港既教育制度... 其實我u grad都未夠10已經完全唔知宜家個遊戲點玩特別係334...

 

唔少家長有一个錯覺,以為佢哋啲小朋友入咗名校,就等如踏上了青雲路,今日我以過來人的身分同你講:「其實呢個是一個美麗的誤會。」

首先你要清楚,究竟呢个世界係有雞先定有蛋先?

呢十年八年香港唔少傳統名校,都已經或準備去轉直資或私校,為嘅係自主權,由其係收生呢方面。

因為咁樣呢D學校先可盡收天下兵器,揾真正尖子入讀佢哋學校。

道理一字咁淺-------好學校收咗好學生,自然成績好;而越好成績又吸引越好的學生,如此這般便型成良性循環。

講句老實話,呢一班高質素學生,佢哋隨便去任何一間學校;隨便揾一老師;教任何程度嘅課程,他們都可應付自如,最終亦可取得佳績。

但係你要知一點,就是呢D學校收嘅都係比較質素好的一群,因此競爭自必然激烈,即係你小朋友如果平均攞 90 分或以上係正常啫、見8字要留心、見 7 字要當唔合格嗰隻,仲有請不要忘記呢 D 學校唔少要讀深人一班

而呢 D 學校嘅學生因為學业上成績差異不大,所以大家都會揾嘢俾D小朋友去學以便突圍,你琴棋書畫跳舞唱歌游水,总要有幾範懂皮毛、而最少一樣精係常識。

不過你放心,如你的小朋友係醒目仔女嘅話,以上種種要求只係探囊取物,等如吃蛋糕一件咁簡單啫。

請你太太今晚就立刻找尋學校畢業那時候的紀念冊,再致電問翻佢啲校友攞料,我估唔少人的女兒,都已入讀翻拒阿媽的母校,咁你就知祥情啦!!

80. 引刀一快 2014-06-14 12:59:35
45. 引刀一快 2014-06-13 23:05:43
原來又大龍鳳,佢有注册名架


意思係,佢有正身,呢個係小號。
81. 引刀一快 2014-06-14 13:12:29

道理一字咁淺-------好學校收咗好學生,自然成績好;而越好成績又吸引越好的學生,如此這般便型成良性循環。

講句老實話,呢一班高質素學生,佢哋隨便去任何一間學校;隨便揾一老師;教任何程度嘅課程,他們都可應付自如,最終亦可取得佳績。

好學校,前提係有個好校長,識得掌控學校情況,知道如何維持師資質素同埋教學環境,完全係先由上而下,再相輔相成,亮劍兄本末倒置了。

82. 珍惜香港 2014-06-14 15:08:08
珍惜香港TO:67/F 引刀一快兄

我响度留言咁耐,又成日串人,點會冇俾人針對過,或者冒過名?只不過對於呢啲嘢,我喺超縮骨,一聞到陣味啫,就即刻閃人啦!自己唔去放大,自然冇事。其實閣下都知我為人,就算討論,都唔鍾意糾纏咁耐,少少煩就會停,之後話之佢明串暗串鬧到叭街我都睬佢有味。要有呢顆平常心,先至唔會招惹埋啲死纏爛打嘅麻煩人。

所謂,菩提本無樹;惡意者,初期好多時都只喺一句半句,唔去理,自然冇事。你花咁多時間應酬埋啲咁嘢,會令到焦點被轉移,淡化,甚至中止咗啲有價值嘅討論。你對一言一詞咁敏感,反應又咁大,又不時去執著對方嘅意圖,人地好容易就全天候咁玩殘你;你以為自己贏咗,其實,搞到杯弓蛇影,草木皆兵,自己想表達嘅主旨又被擾亂,喺贏喺輸,自己判斷。

閣下要對呢度嘅讀者有信心嘛!誰是誰非,佢地會睇得出,睇唔出嘅,講多亦只會越描越黑。你嘅見地,同人分享,大家得益。千祈唔好覺得自己响呢度喺非主流,處處被針對;本來無一物,何處惹塵埃
83. 物業初哥 2014-06-14 19:25:03
對!本來無一物,何處惹塵埃,正是自己想得太多,走火入魔
84. middle middle class 2014-06-14 21:43:24
引刀一快先生,對你的立塲 "即使唔同意對方但係仍要捍衛對方發言權",我衷心讚賞。
85. 引刀一快 2014-06-14 23:59:38
To 84樓 middle middle class 兄

呢句嘢係引用法國啓蒙思想家伏爾泰嘅名言,呢句嘢好使好用。
86. 引刀一快 2014-06-15 00:04:40
珍惜香港兄

  我又真係冇乜見到你寸人喔,你一向出文都冇咩惡言之類,加上呢度係主升場,邊個會好似隱者咁追擊你吖,不過我都同意幷且會减少理會果D無謂人嘅糾纏。
87. 惜緣 2014-06-15 00:44:59

43. 小女子 2014-06-13 22:54:59
其實之前我每一日都會上黎呢度向各位師兄師姐學野的,但自從呢度多左好多好多無謂的意氣之爭之後,已經無耐性再去追post,亦都開始少左上黎。希望各巴打能心平氣和,作理性的討論,保留一片可貴的自由的討論天地。

--------------------------------------------------------------------------------

昨晚睇到以上的回應, 我的心情有些沉重, 到呢刻也是一樣, 甚至連今天見到懶人兄幽默的回應亦只是令我笑了一下, 之後很快又歸返沉重, 我諗下諗下就只是諗到''中庸之道''呢四個字, 古人的智慧值得我們反思.