地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:11706    回應:0
文亮語

就算武漢可以登報追債,香港都唔可以

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年5月30日

  昨晚食飯時,有老友武漢財政局登報向259債務單位追債.香港應該都可以,佢打算搵報紙刊登廣告,唔到個債仔唔還錢。

  大家都唔明白武漢財政局點解會向欠債單位追債,即使是真的,武漢還武漢,香港還香港,香港追債要依正手續,好似拆主力牆一樣,一定要經測量師入則,否則的話,有問題就賠錢賠到癲,不過,有裝修公司話唔使,拆牆咁小事點解要入則,如果信佢出事之後就要業主自己孭,追債如果唔經律師,數目不大的話,可以去小額錢債處申請,如果信人講欠債還錢,天經地義,自己走去登報,有鑊就追債的人自己孭,如果唔信,可以試吓登報,睇吓有冇報紙敢登。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼