地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:13145    回應:2
文亮語

不應提及核攻擊,是很危險的事

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年4月15日

  今早與同事閒談,有同事話美國有議員表示,美國應該對中國沿海地區作出核攻擊,確保台海或者台灣安全,我話不用擔心,核子大國早已表明不會首先作出核攻擊,所以,那位議員只是大口,語不驚人死不休而已,不用擔心,不過如果真係核攻擊,擔心都冇用,不過大家都見過美議員質素,連Tik Tok 同WiFi 都搞唔清楚,又點知核武器只是防衛,不會用作主動出擊,講出嚟畀人笑。

  中國唔回應是很正常,但如果美國政府唔跟進,那位議員就很冇癮,美國亦冇可能跟進,否則就會被中國誤會有核攻擊企圖,這是非常危險的事,千祈唔好玩火。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. K 2023-04-17 00:05:45
尾國無恥政棍💀
3. 引刀一快 2023-04-19 06:21:58
有可能,係俾機會俄佬表態,一邊講核人地,另一邊唔出聲,咁俄佬烏戰失利之後,日日話我地中國係好朋友好戰友,俄佬坐擁六千幾粒核彈,好應該表吓態吖。